120-regel aanpassen of niet?

DeletedUser66999

Guest
Dag iedereen (of toch de volle 3% van de Cas2 spelers die hier op het forum komen)

Zou het niet fantastisch zijn om meer spelers kunnen aan te vallen?
op de Cas1 hebben ze de 120-regel al veranderd naar 160 hoor ik.
dan moet het bij ons toch tijd worden voor de 140-regel denk ik niet?

Misschien kunnen we, met z'n allen, wel wat los maken bij het TWteam zodat dit kan aangepast worden?
laat jullie maar horen!
 
Reactiescore
1.075
nee, laat me aub gewoon barbs edelen?????
 

DeletedUser62436

Guest
Gewoon naar 140 knallen (liefst helemaal weg, maar dat gebeurd toch nooit) Dus naar 140 lijkt me een prima begin!
 

DeletedUser71523

Guest
Nog 584 nachtjes slapen. Dan zit deze server ook op de 3 jaar x(
 
Reactiescore
660
Nog 584 nachtjes slapen. Dan zit deze server ook op de 3 jaar x(

Je moet Poo niet altijd direct geloven.

EDIT: je kan poo best nooit geloven!!
 
Reactiescore
746
Je moet Poo niet altijd direct geloven.

EDIT: je kan poo best nooit geloven!!

De switch naar 180% is 4 maanden geleden gemaakt op nlc1. I know omdat ik de aanpassing zelf heb gedaan. Dat brengt de leeftijd van nlc1 op 2 jaar en 7 maanden. Dat ligt aardig dicht bij mijn allereerste ruwe schatting van 3 jaar ;) Graag gedaan Robbeke.

Laat je haat jegens mij, die vrij obvious is over de voorbije maanden, je zicht niet vertroebelen ;)
Ik snap echt niet wat je probeert te bereiken door alles tegen te spreken wat ik zeg, ook al heb je er absoluut geen baat bij :D :D :D Ik vind het vrij amusant ;) Mocht je niet om kunnen met wat ik juist zeg, kan je me beter negeren dan jezelf belachelijk te maken en posts zoals bovenstaande te maken.

Met de allerliefste groetjes,
Joris


PS:
Persoonlijk denk ik dat het nog te vroeg is voor een verandering overigens ;)
Er kan echter wel over gediscussieerd worden. :)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
Ik maak me liever belachelijk met je tegen te spreken dan mensen die zich belachelijk maken door je te bejubelen wanneer dat niet nodig is.
Als classic speler heb ik meer fouten gezien van je team dan dat er correcte zaken zijn gebeurd. Ik heb in je bejubeltopic bij je aanstelling dan ook geen één classic speler je zien feliciteren, en deden ze het wel dan zat er een zalige sarcastische ondertoon in.

Het is dan ook absoluut niet amusant dat je zaken regelt die achteraf volledig fout zijn. Wie zich dan belachelijk maakt weet ik niet, maar ik vermoed jezelf.

Ik moet je trouwens feliciteren, één van de weinige keren dat ik van een mod een antwoord krijg dat niet copie paste is. En dat in negen jaar spelen. Ik zou zeggen, doe zo verder.

Ik heb er trouwens zeker baad bij om je geregeld tegen te spreken. Als je ook maar één keer even nakijkt voor je iets doet dan heb ik er al iets bij gewonnen. Het kan maw zeker geen kwaad om je scherp te houden (lees scherper te krijgen).

Trouwens, dat ik niet om kan met jou als persoon is volledig naast de kwestie, ik ken je helemaal niet. Het gaat over je acties, en die zijn droevig. Het is mijn goed recht om mensen er op attent te maken dat ze niet altijd klakkeloos moeten geloven wat een moderator zegt. Niet op het forum en al zeker niet tijdens support zaken. Ik denk dat ik tijdens 50% van mijn supportvragen op de classic, en dat zijn er toch al wat, steeds het foute antwoord heb gekregen en soms zelfs door verschillende moderators die dezelfde vraag behandelde. Het ergste is dan nog dat het eigenlijk nooit tot een vraag zou mogen hebben gekomen en gewoon duidelijk in de regels vooraf zou moeten gestaan hebben. De enige oplossing was dan ook steeds, DUCKJE roepen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.490
Ik maak me liever belachelijk met je tegen te spreken dan mensen die zich belachelijk maken door je te bejubelen wanneer dat niet nodig is.
Als classic speler heb ik meer fouten gezien van je team dan dat er correcte zaken zijn gebeurd. Ik heb in je bejubeltopic bij je aanstelling dan ook geen één classic speler je zien feliciteren, en deden ze het wel dan zat er een zalige sarcastische ondertoon in.

Het is dan ook absoluut niet amusant dat je zaken regelt die achteraf volledig fout zijn. Wie zich dan belachelijk maakt weet ik niet, maar ik vermoed jezelf.

Ik moet je trouwens feliciteren, één van de weinige keren dat ik van een mod een antwoord krijg dat niet copie paste is. En dat in negen jaar spelen. Ik zou zeggen, doe zo verder.

Nou nou, niet zo pessimistisch...
 
Reactiescore
660
Nou nou, niet zo pessimistisch...

Nou, Duckje, ik was nog niet helemaal klaar, ik tikte er nog een tekstje onder, en kijk, het komt nog uit.

Daar is duckje al.
Ik ben ook niet echt pessimistisch, ik ben vooral teleurgesteld. En dat uit ik.


PS: on topic, ik ben voorstander van een kleine uitbreiding. De rim is nog steeds redelijk groot, de nieuwe spelers hebben dus nog steeds kansen om uit te breiden en te groeien tot een acceptabel puntenaantal zonder gestoord te worden. Voor de kernspelers daarentegen schiet de 120 regel nu stilaan iets te kort. Het zou de gevechten dus een extra boost geven moest het nu tot 140 worden uitgebreid.

mijn idee
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71523

Guest
Misschien wordt het eens tijd voor een peiling op de wereld, kijken wat de mensen zeggen over een verhoging naar 140
 

DeletedUser66999

Guest
inderdaad, zoals Poo aangeeft is er na 2j en 7maand (3jaar om het makkelijk te maken) een 180% regel op Cas1
maar hoelang was de wereld online toen hij naar 140% is gegaan? (ik ga er vanuit dat het 120-140-(160)-180 is geweest?)
 
Reactiescore
92
Ik maak me liever belachelijk met je tegen te spreken dan mensen die zich belachelijk maken door je te bejubelen wanneer dat niet nodig is.
Als classic speler heb ik meer fouten gezien van je team dan dat er correcte zaken zijn gebeurd. Ik heb in je bejubeltopic bij je aanstelling dan ook geen één classic speler je zien feliciteren, en deden ze het wel dan zat er een zalige sarcastische ondertoon in.

Het is dan ook absoluut niet amusant dat je zaken regelt die achteraf volledig fout zijn. Wie zich dan belachelijk maakt weet ik niet, maar ik vermoed jezelf.

Ik moet je trouwens feliciteren, één van de weinige keren dat ik van een mod een antwoord krijg dat niet copie paste is. En dat in negen jaar spelen. Ik zou zeggen, doe zo verder.

Ik heb er trouwens zeker baat bij om je geregeld tegen te spreken. Als je ook maar één keer even nakijkt voor je iets doet dan heb ik er al iets bij gewonnen. Het kan maw zeker geen kwaad om je scherp te houden (lees scherper te krijgen).

Trouwens, dat ik niet om kan met jou als persoon is volledig naast de kwestie, ik ken je helemaal niet. Het gaat over je acties, en die zijn droevig. Het is mijn goed recht om mensen er op attent te maken dat ze niet altijd klakkeloos moeten geloven wat een moderator zegt. Niet op het forum en al zeker niet tijdens support zaken. Ik denk dat ik tijdens 50% van mijn supportvragen op de classic, en dat zijn er toch al wat, steeds het foute antwoord heb gekregen en soms zelfs door verschillende moderators die dezelfde vraag behandelde. Het ergste is dan nog dat het eigenlijk nooit tot een vraag zou mogen hebben gekomen en gewoon duidelijk in de regels vooraf zou moeten gestaan hebben. De enige oplossing was dan ook steeds, DUCKJE roepen.

Ik heb van de 20 supports slechts 1x een copy paste gekregen (3 jaar terug) en 1x een prutser. Misschien geeft een duidelijke vraag ook een duidelijk antwoord :) Overigens ben ik zeer tevreden over de snelheid van het beantwoorden. Ik geef het systeem een 8.

Natuurlijk is bejubelen niet uiterst noodzakelijk, maar wanneer niemand je ooit een complimentje of waardering geeft, wordt de stemming er ongetwijfeld niet beter op. We zouden bij voorstellingen en wedstrijden ook kunnen stoppen met klappen, maar of het een werkelijke verbetering zou zijn..
We spelen hier een spel dat grotendeels wordt gerund door vrijwilligers, ik vind dat ze fouten mogen maken, zonder hen geen spel. Er zijn ook oude spellen waar de mods vertrokken zijn, één grote bende.

'Hij heeft ooit eerder wat fouten gemaakt' vind ik geen goed argument om die persoon nooit meer te geloven. Teletubbies hebben niets kwaads in de zin. De ernst van de fouten in classic weet ik niet en wil ik niet hier bespreken, maar ingame kun je me altijd vinden ;) (Evt. een idee deze discussie in praathoek of pm voort te zetten.)

Joris is een geweldig persoon <3

Ik ben ook niet echt pessimistisch, ik ben vooral teleurgesteld. En dat uit ik.

In het verkeerde topic. :rolleyes:


@Skocz, dat was -+ 28 augustus 2014.
Denk dat we 2016 wel in zouden kunnen gaan met een 140% regel. Het is reeds een van de grotere werelden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
660
Ik heb van de 20 supports slechts 1x een copy paste gekregen (3 jaar terug) en 1x een prutser. Misschien geeft een duidelijke vraag ook een duidelijk antwoord :) Overigens ben ik zeer tevreden over de snelheid van het beantwoorden. Ik geef het systeem een 8.

Natuurlijk is bejubelen niet uiterst noodzakelijk, maar wanneer niemand je ooit een complimentje of waardering geeft, wordt de stemming er ongetwijfeld niet beter op. We zouden bij voorstellingen en wedstrijden ook kunnen stoppen met klappen, maar of het een werkelijke verbetering zou zijn..
We spelen hier een spel dat grotendeels wordt gerund door vrijwilligers, ik vind dat ze fouten mogen maken, zonder hen geen spel. Er zijn ook oude spellen waar de mods vertrokken zijn, één grote bende.

'Hij heeft ooit eerder wat fouten gemaakt' vind ik geen goed argument om die persoon nooit meer te geloven. Teletubbies hebben niets kwaads in de zin. De ernst van de fouten in classic weet ik niet en wil ik niet hier bespreken, maar ingame kun je me altijd vinden ;) (Evt. een idee deze discussie in praathoek of pm voort te zetten.)

Joris is een geweldig persoon <3



In het verkeerde topic. :rolleyes:


@Skocz, dat was -+ 28 augustus 2014.
Denk dat we 2016 wel in zouden kunnen gaan met een 140% regel. Het is reeds een van de grotere werelden.



Onzin van die 20 supports, ze antwoorden namelijk altijd al met een copie paste. Ik wil er anders nu direct eentje sturen met een vraag en zal het antwoord hier neerzetten als voorbeeld. Dat je de fouten van de classic nu net niet kent zegt genoeg.
De mods zijn vrijwiliggers, poo is verantwoordelijk.
Ik zeg nergens dat Poo (joris) geen geweldig persoon is, jij verwart Poo en Joris met elkaar.
Je hoeft niet te stoppen met applaudiseren, als je het vgl juist doet moet jij dus (moest je eventueel voetbal of iets anders volgen) nooit de interpretatie van de scheids in vraag stellen, waar er eigenlijk nooit een interpretatie zou mogen zijn. Dus wel graag juist vergelijken.

Als ik keer op keer door een scheids wordt teleurgesteld in een wedstrijd (lees classic), en echt ELKE keer, dan heb ik volgens mij een terecht argwanend gevoel naar hen toe.

ps: er zijn maar 2 casuals, dus is het sowieso één van de grotere, ik snap je argument niet goed, maar evengoed ben ik sowieso voor de 140%, zegt een moderator dat het nog geen tijd is daarvoor dan zeg ik nu al bij voorbaat dat die er niks vanaf weet.

Trouwens, je hoeft me niet te wijzen op het feit dat ik in het verkeerde topic reageer op poo, ik zeg je toch ook niet dat jij hem geen Joris mag noemen.

En ten slotte, het was al lang via pm aan het verder gaan, maar ik kan het natuurlijk niet laten om nog even te reageren op een fan.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Het heeft in Casual(1) toch zeker een lange tijd geduurd, voordat de regel eens veranderde misschien dat ze het nu wat versnellen ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Ik heb van de 20 supports slechts 1x een copy paste gekregen (3 jaar terug) en 1x een prutser. Misschien geeft een duidelijke vraag ook een duidelijk antwoord :) Overigens ben ik zeer tevreden over de snelheid van het beantwoorden. Ik geef het systeem een 8.

Natuurlijk is bejubelen niet uiterst noodzakelijk, maar wanneer niemand je ooit een complimentje of waardering geeft, wordt de stemming er ongetwijfeld niet beter op. We zouden bij voorstellingen en wedstrijden ook kunnen stoppen met klappen, maar of het een werkelijke verbetering zou zijn..
We spelen hier een spel dat grotendeels wordt gerund door vrijwilligers, ik vind dat ze fouten mogen maken, zonder hen geen spel. Er zijn ook oude spellen waar de mods vertrokken zijn, één grote bende.

'Hij heeft ooit eerder wat fouten gemaakt' vind ik geen goed argument om die persoon nooit meer te geloven. Teletubbies hebben niets kwaads in de zin. De ernst van de fouten in classic weet ik niet en wil ik niet hier bespreken, maar ingame kun je me altijd vinden ;) (Evt. een idee deze discussie in praathoek of pm voort te zetten.)

Joris is een geweldig persoon <3



In het verkeerde topic. :rolleyes:


@Skocz, dat was -+ 28 augustus 2014.
Denk dat we 2016 wel in zouden kunnen gaan met een 140% regel. Het is reeds een van de grotere werelden.

Je mening kunnen we nu al van tafel vegen als ik je al zie zeggen dat Joris een geweldige persoon is. Je bent dus gewoon een bevooroordeelde speler die zich aangevallen voelt, omdat zijn vriendje en voormalige stamgenoot? hard, en naar mijn mening terecht wordt aangepakt. Wat je zegt is ridicuul en verwerpelijk. Er zitten gewoon een aantal mods bij wie het eerder lijkt dat ze de spelers willen frustreren dan dat ze daadwerkelijk bereid zijn om te helpen. Ik zal geen namen noemen, maar ik denk dat een ieder wel kan raden op wie ik doel.;) Menig mod houdt zijn collega's een hand boven het hoofd wanneer er serieuze fouten zijn gemaakt door een mod terwijl het bewijs gewoon overduidelijk is. Er zijn zodoende al meerdere accounts op del gegaan of bestraft, puur omdat het tw team in zijn algemeenheid niet bereid is om goed naar zichzelf te kijken in de spiegel.

Trek je Laa-laa pakje lekker aan en ga gezellig met Poo op zoek naar Noo-Noo in Teletubbieland. Ik zal je een tip geven, hier ergens 52° 7′ 31.77″ N, 1° 42′ 12.41″ W. kun je hem vinden. Want ik denk dat je daar meer tot je recht komt dan hier.:rolleyes:

okdoei-476x560.jpg
 

DeletedUser71523

Guest
Leuk dat een discussie over de 120% regel binnen enkele berichten overgaat in een zinloze discussie over of mods goed zijn of niet.

Beetje ontopic proberen te blijven schatjes?
 

DeletedUser62436

Guest
Omhoog met die procenten! tis hoog tijd dat casual2 wat meer actie gaat kennen!
 
Bovenaan