120-regel aanpassen of niet?

DeletedUser

Guest
Hoe lang was casual 1 open voordat de 140% ingevoerd werd?

Zelfde tijdslimiet die jullie voorgeschoteld krijgen, al was casual 1 echt redelijke tijd 120%. Dus het lijkt mij dat ze de zelfde regel hanteren als casual 1 :)
 
Reactiescore
661
Waarom vgl met een andere wereld?
 

DeletedUser71739

Guest
Volgens mij kan het niet lang meer duren dan als ze zelfde als op casual 1 gaan hanteren.
 
Reactiescore
661
nee hoor bevalt me prima zo ... wil je spanning ... ga op een gewone wereld spelen ... ik met zeer zeer weinig tijd .. is het goed zo .. of er moet zich een super CO aanmelden mja die heb je ook niet zo 1 2 3

Quote 1

het waren er maar 537 rest heb ik er hier gefarmt LOL

en ja door de drukte heb ik me weg laten edelen om op cas2 te komen omdat je daar gerust een paar dagen afwezig kan zijn zonder gevolgen

quote 2
 
Reactiescore
4
mijn CO's farmen natuurlijk ... beetje verkeerd omschreven moet wel eer aan de CO's laten :D

mja ... zoek nu nieuwe CO .. die wat meer tijd heb ..
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71523

Guest
Dus eigenlijk laat je je co's het werk doen, en ga jij met de eer strijken
 
Reactiescore
4
hmmm dat valt ook wel weer mee hoor op zich is het een goede samenwerking ... en had pas sinds kort CO spelers ... maar die zijn ook druk ... en ja nu zoek ik er 1 die in het nieuwe jaar het meest er op zal moeten spelen
 
Reactiescore
661
hmmm dat valt ook wel weer mee hoor op zich is het een goede samenwerking ... en had pas sinds kort CO spelers ... maar die zijn ook druk ... en ja nu zoek ik er 1 die in het nieuwe jaar het meest er op zal moeten spelen

zou ook nog eens ene moeten zoeken
 
Reactiescore
661
De saaiheid heeft weer een lekker groot account de das om gedaan.
 

DeletedUser

Guest
De saaiheid heeft weer een lekker groot account de das om gedaan.

Lijkt me de niet de echte reden. Als je zoveel punten hebt, in de nummer 1 stam zit en een solide cluster hebt, dan log je toch gewoon niet meer zo vaak in als je even geen zin hebt..

De wereld kan al minder saai gemaakt worden door de procent regel aan te passen.. Waardoor er minder spelers op delete zullen gaan, ten gevolge van inactiviteit.
 

DeletedUser66999

Guest
volgens https://help.tribalwars.nl/wiki/Casual_2
is de regel totaal anders toch hoor, "Je kan slechts dorpen aanvallen van spelers waarvan het puntenaantal 20% tot 120% van het jouwe is"

Iemand van 1mil kan dan iemand aanvallen van 1.2mil maar ook iemand van 200K
dus ik denk dat iemand daar een foutje heeft gemaakt :rolleyes:
of iemand moet de instelling IG aanpassen, vind ik ook goed :D
 

DeletedUser70174

Guest
Haha, dat zal inderdaad een foutje zijn :)

Daarnaast ben ik van mening dat het tijd wordt het percentage omhoog te doen. Gezien de hoeveelheid spelers die op bb gaan is het spel plezier gedaald!

Waarom kan er niet gewoon een enquête worden gemaakt om op z'n minst de opinie te pijlen??
Dan krijgen we nog een beetje het idee serieus genomen te worden :)
 

DeletedUser66289

Guest
Niet aanpassen dan kan ik niet meer inactief spelen....
 

DeletedUser74557

Guest
Wordt tijd voor een versoepeling, wereld begint behoorlijk saai te worden in de (sub)top :(

Het plezier wordt er rap minder door, dus TW team doe er wat mee!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan