12 jarigen of jonger

DeletedUser

Guest
Maar het ligt er dus gewoon geheel aan hoe volwassen je bent een kind van 12 kan zich veel meer als een volwassene gedragen dan een iemand van 14 of 16
 

DeletedUser3750

Guest
Nou ik speelde als eerste in de klas waardoor jullie (zo'n 8 tot 10 kinderen) het een half jaar later ook gingen spelen

Dacht dat jij 13 was, begin 2e klas ofzo, maar goed, we gaan idd off-topc.

Om mijn post dan nog maar eens on te laten lijken, wij begonnen ook als jonge kinderen en wat zijn we nu? Juist, jongene kinderen (dit werkt niet:rolleyes:)

Maar even serieus, wij zijn nu allemaal 14/15 en de meeste hebben echt wel wat mee gemaakt nu en zijn toch niet echt noob meer te noemen. Geef "noobs" gewoon de tijd, als je ze meteen allemaal gaat weg jagen, zullen ze nooit wat worden.
 

DeletedUser5690

Guest
Het gaat niet om noob zijn of niet, maar om de ingesteldheid. Machtsgeil, opvliegerig, te groot ego en eigenwijsheid zijn puber-eigenschappen. Dat wordt er met dit topic bedoeld. Je kan zelfs een aap leren timen, over noobs gaat het hier niet.
 

DeletedUser659

Guest
ik ben 12, speel het spel al een jaar, en zie waar ik nu sta, val me aan en je ziet wat er gebeurd;)

ik vind dat er wel wat in zit, ik denk ook dat kinderen van 12 eerder niet de hulp lezen. en van dat taalgebruik ik gebruik alleen geen hoofdletters.

en btw, de stamleider van de Beste stam van W1 is 15, so What, het gaat erom of je je volwassen gedraagd, en niet of je volwassen bent

grapjas, als pac nooit bestaan had was je nu waarschijnlijk dood:rolleyes: niemand durfde je daar aan te vallen en zowel dan kreeg je ondersteuning. dan is het niet zo moeilijk voor 12 jarige nee...:rolleyes: en ik wacht wat er gebeurd. ik heb namelijk dorpjes van je geadelt en vlak voor je neus weg (waar je adels naartoe gingen) maar ik merk niks:(



oja vervolg met 12 jarige vlaamse puber die zichzelf heel wat vind^^
van onder naar boven

Steven Van Braeckel vandaag om 19:41 uur
op de pc veel praat me het toetsebordje e la kwil wel is zien hoe ge me u vuiste te werk gaat dan kanik is lache
Steven Van Braeckel vandaag om 19:40 uur
je zegt hetzelfde als my andere hun mopkes overneme ttt das een laaf niveau heeel laag haha ma kzou u is int echt wille tege kome is zien wie dan het kind is e
dakingnl vandaag om 16:27 uur
wist je dat je niet over je leeftijd moet liegen? je gedraagt je als een 12 jarige pc nerd zonder leven die hier stoer probeerd te doen.
Steven Van Braeckel vandaag om 15:48 uur
ik ben 18 jaar en ik zal u is goe wa rammel geve asge wilt kom ma is na af e loserke
dakingnl op 24.01. om 17:16 uur
Laat me raden, je bent 11-12 jaar? Moeite met normaal correct nederlands te typen? Aandacht tekort? Schrijf dit NETJES over en dan zal ik het lezen.
Steven Van Braeckel op 23.01. om 23:47 uur
zeg maar tegen quathegem van u onnozel stammeke da hij e kindje is asik hem int echt zou tegen kome dan zou zijn kopke ipv dorpke der al lang aan zyn zeg het maar e en dat ze myn account maar verwijdere pfff wa maakt my da uit allemaaal losers en freaks zyt gelle weetge da COMPUTERNERDS hahahah stuur ma nix trug want ik wis men account op wereld 1 vanaf nu byebye LOSERS houd hem stijf en laat hem stinke maja da kunde ni e wijfkes =d=d=d=d=d=d=d=d:rolleyes:

ik heb hier wel lol^^
 

DeletedUser

Guest
Dakingnl, Vlamingen kunnen over het algemeen VEEL beter Nederlands dan Nederlanders dus zwijg maar over Vlamingen die geen Nederlands kunnen ;)
 

DeletedUser659

Guest
Dakingnl, Vlamingen kunnen over het algemeen VEEL beter Nederlands dan Nederlanders dus zwijg maar over Vlamingen die geen Nederlands kunnen ;)

dat zou best kunnen maar HEM versta ik dus niet:rolleyes:


mopkes overneme ttt das een laaf niveau heeel laag haha ma kzou u

neem nou dit stukje, dat is niet bepaald vlekkeloos vlaams... ik woon op de grens van belgie en ik vind dat geen normaal vlaams hoor
 

DeletedUser

Guest
Dakingnl, Vlamingen kunnen over het algemeen VEEL beter Nederlands dan Nederlanders dus zwijg maar over Vlamingen die geen Nederlands kunnen ;)

Hmm... Ik geloof je ;)


dakingnl zei:
dakingnl vandaag om 16:27 uur
wist je dat je niet over je leeftijd moet liegen? je gedraagt je als een 12 jarige pc nerd zonder leven die hier stoer probeerd te doen.
Steven Van Braeckel vandaag om 15:48 uur
ik ben 18 jaar en ik zal u is goe wa rammel geve asge wilt kom ma is na af e loserke

Hij kan best 18 zijn hoor.. Dat hij zich als een 12 jarige gedraagt is iets anders ;)..
 

DeletedUser7072

Guest
Ik vroeg mij af wat iedereen toch tegen die zogenaamde '12 jarige noobs' heeft??

Ze doen toch niks verkeerd?? Zelf ouderen kunnen nog 'noob' zijn...

Graag jullie mening

Grtz

Ik zelf ben 15 jaar en ik vind 12 jarige ook wel dom. Ik heb een eigen stam en ik kreeg een igm van iemand van 13 wou perse oprichter worden:eek::confused:

Maar aan de andere kant waarom zou een volwassene zon spelletje spelen? Is dat niet kinderachtig:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik zelf ben 15 jaar en ik vind 12 jarige ook wel dom. Ik heb een eigen stam en ik kreeg een igm van iemand van 13 wou perse oprichter worden:eek::confused:

Maar aan de andere kant waarom zou een volwassene zon spelletje spelen? Is dat niet kinderachtig:rolleyes:

Juist niet ;) Ik denk dat ¼ van de spelers boven de 30 is... Dus het is bepaald niet kinder achtig. Ik ken veel mensen die ouder zijn dan 40-50
 

DeletedUser8272

Guest
ik snap niet waarom dit 12 jarige noobs worden genoemd?:(

overal zijn er wel mensen die raar doen ofzo...:eek:

dus waarom zeuren over 12 jarige mensen?

heb het liever over kleuters. kleuters of ze nu 20 of 12 zijn.
het gaat erom hoe ze van binnen zijn niet van buiten:)

das mijn mening:D

ik ben het er wel eme eens dat de kinderachtige erritante mensen
voor veel iritatie kunnen zorgen enzo. maar dat kun je niet tegengaan:rolleyes:
 

DeletedUser5692

Guest
Het gaat niet om noob zijn of niet, maar om de ingesteldheid. Machtsgeil, opvliegerig, te groot ego en eigenwijsheid zijn puber-eigenschappen. Dat wordt er met dit topic bedoeld. Je kan zelfs een aap leren timen, over noobs gaat het hier niet.

Kijk ik ben dan toevallig 12 en ik weet de betekenis van het woord Machtsgeil niet. (Ja ik weet wel wat Geil is)
 

DeletedUser

Guest
Kijk ik ben dan toevallig 12 en ik weet de betekenis van het woord Machtsgeil niet. (Ja ik weet wel wat Geil is)

even woord knippen: machts - geil,
geilend op macht dus... met je eigen uitleg van geil kom je nu vast een heel eind:rolleyes:
 

DeletedUser3750

Guest
Het gaat niet om noob zijn of niet, maar om de ingesteldheid. Machtsgeil, opvliegerig, te groot ego en eigenwijsheid zijn puber-eigenschappen. Dat wordt er met dit topic bedoeld. Je kan zelfs een aap leren timen, over noobs gaat het hier niet.

Ehhm, haal dit uit de begin post van het topic

Ik vroeg mij af wat iedereen toch tegen die zogenaamde '12 jarige noobs' heeft??

Lees aub eens even voor je even de wijsneus gaat uithangen.:p

Te groot ego = Ik heb al ouderen mee gemaakt die zichzelf superieur vinden, aangezien ze "ouder zijn" en daarom een enorm ego hebben
Machtsgeil = Haha, jij dacht dat ouderen niet graag macht zouden willen hebben:rolleyes: Grapjas
Opvliegerig = ligt aan je aard, mijn vader is 47 en nog steeds opvliegerig, ik kan mijn vader toch niet echt een 12 jarige noemen (ook geen 12 jarige noob)
eigenwijsheid = Eigenwijsheid is net als opvliegerig zijn gewoon een eigenschap van een persoon, dat verander bij de meeste niet als je ouder wordt. natuurlijk kunnen pubers dit wat sneller worden, maar zeg niet dat alleen 12 jarige dat worden. Daarnaast zijn 14/15/16 jarige ook nog "pubers" en ik kan toch niet zeggen dat die allemaal eigenijs zijn, machtsgeil, een te groot ego hebben etc.

Ik vraag me af hoe oud jij eigenlijk bent, waarschijnlijk wat ouder aangezien je nogal wat vooroordelen hebt over jongeren (niet over jongeren noobs natuurlijk, want je denkt dat in dit topic hier niet over gaat;)) en denkt alles te weten over jongeren. Misschien reageren jongeren af en toe wat emotioneler en dat kan dan in de vorm van aggresiviteit zijn. Ik heb donderdag ook echt een rot dag gehad en dan ben ik absoluut even niet aanspreekbaar op iets ja, maar dat is (in dit geval dan even niet) meestal de volgende dag gewoon weer over. Dan ben ik weer gewoon mijn vrolijke, wanneer mogelijk actieve zelf met mijn af en toe wat plagerige gevoel voor humor:):p

Ik vind je post nogal wat vooroordelen hebben en dat terwijl ik 14 ben en volgens de regels van de middelbare school zou moeten neer kijken op 12 jarige!
 

DeletedUser

Guest
ik heb het meer tergen dit soort 12/11 jarigen..

Ontslag zei:
Lennyzzz vandaag om 16:02 uur
Warom ontsla je me nou man

SpEktaCuLeR vandaag om 16:03 uur
omdat je baas speelt en doet een patser na stuur me eerst grondstoffen dan kom je er pas weer in

Lennyzzz vandaag om 16:04 uur
wat een kleuter! ik geef je wat tips enzo! ik kan wel betere stammen aankomen dan deze en ik ken ook een paar grote spelers die mij zo kunnen helpen met joouw dorp terug te brengen op 50 punten!

SpEktaCuLeR vandaag om 16:06 uur
wajow ik MOORD JE NOG UIT MET DEZE GROTE MOND

Nee grondstoffen of ik moord je uit kies maar

binnen 5 minuten antwoordt

Lennyzzz vandaag om 16:10 uur
ok, zal even aan **** en een paar leden van de stam *** doorgeven dat ze een dorpje mogen edelen!

SpEktaCuLeR vandaag om 16:11 uur
grapig dat is mij achter neef

Lennyzzz vandaag om 16:15 uur
haha te geloven

SpEktaCuLeR vandaag om 16:15 uur
dan niet joh en nu grondstoffen sturen jij NU

Lennyzzz vandaag om 16:16 uur
moet ik mijn aanvallers laten omkeren of gewoon aan laten vallen?

SpEktaCuLeR vandaag om 16:17 uur
laat je maar komen jij bent dom een gozer van 201 tegen iemand die 764 punten heb en ik krijg 30 punten er bij

Lennyzzz vandaag om 16:18 uur
Punten vechten niet, legers wel

SpEktaCuLeR vandaag om 16:21 uur
JIJ BENT DOM IK HEB EEN LEGER VAN:


493Speerwerpers
60Katapulten
40Bijlstrijder
1Ridder
7Rammen
8Lichte Calavarie
4Zware Calavarie
6Verkenners

En dan kom jij met je leger ik heb me muur op level 20
en schuilplaats op level 10
dat win jij niet
en morgen komen jou troepen aan
en dan morgen val ik jou aan met dat LEGER

Lennyzzz vandaag om 16:23 uur
klopt niks van ik ben geen noob hoor, Zware cal. kan je pas hebben als je smederij op 15 hebt en stal op level 10 ofzo en dan ook nog muur op 20 en schuilplaats op 10 heb je al min. 1500 punten sukkel

SpEktaCuLeR vandaag om 16:29 uur
wacht jij maar morgen af

Lennyzzz vandaag om 16:34 uur
morgen zal er vrede zijn:p
 

DeletedUser3750

Guest
Ja, nou ja, laten we het noemand one of a kind;)

Dat zijn gewoon trieste mannetjes (of vrouwtjes, laten we wel wezen).

Zo en zo zijn dorpen van onder de 700 punten nou nog niet heel geweldig en meestal sta je dan als verdediger toch wel in het voordeel, muur lvl 20 en op dat niveau is het dan voor de andere speler al bijna onmogelijk om erdoor te komen:rolleyes:

Maar je hebt ook 12 jarige (of jonger) waar je erg goed mee kan praten en ouderen waar je veel minder mee kan praten hoor.
 
Bovenaan