12 jarigen of jonger

DeletedUser

Guest
oke dit is dan een vlaamse 12 jarige ofzo, maar dat ie uberhaupt bij mij zeikt eigelijk... wat interreseerd het me nou dat hij zijn acc gaat verweideren... gaat hij nog onduidelijke taal lullen ook en zeggen dat ik een stijve moet krijge of weet ik veel wat (dat heb ik er ongeveer uitgehaalt, verbeter me als ik het fout vertaald heb):rolleyes:

Een 12-jarige zou deze gigantische fout nooit maken :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
hey kinder achtige gespam op forum maakt mij ook spuug ziek omdat het antwoorden op andere topic voor pubers (volwassenen) meestal dan een moeite wordt.
 

DeletedUser

Guest
ik heb nx tegen 12 jarigen
maar dit is een feit

als je een volwassenen aanvalt: hij kan ertegen en speelt het spel en zal je trug pakken

als je een 12 jarige of minder aanvalt: hij kan er niet tegen,hij begint je ofwel uit te kakken of hij gaat wenen bij zen mama en daar kan ik niet tegen

fo sho!
keepin it real
warrior11
 

DeletedUser

Guest
Euhm ik ben misschien een maand 13?
Ben ik ooit gaan wenen bij men mammie toen ik werd aangevallen?
Ik dacht het niet...
"Groot" zijn zit eerder in je hoofd dan in zo'n stom getalletje... ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik ben 12, speel het spel al een jaar, en zie waar ik nu sta, val me aan en je ziet wat er gebeurd;)

ik vind dat er wel wat in zit, ik denk ook dat kinderen van 12 eerder niet de hulp lezen. en van dat taalgebruik ik gebruik alleen geen hoofdletters.

en btw, de stamleider van de Beste stam van W1 is 15, so What, het gaat erom of je je volwassen gedraagd, en niet of je volwassen bent
 

DeletedUser

Guest
12 jarigen hebben natuurlijk een andere opvoeding dan een 30 jarige gehad, dat noem je een generatiekloof,

merk ik ook hoor, ik ben zelf 16, en een of andere 12 jarige begint toch tegen mij te schelden, dan heb ik zoiets van: wil je tandjes spugen??;)

maar ik weet nooit waar ze wonen, daarom mag van mij een 12 jarige dit spel niet spelen, die beledigen veel te snel, een 30, of 16 jarige, past daar wel voor op
 

DeletedUser

Guest
12 jarigen hebben natuurlijk een andere opvoeding dan een 30 jarige gehad, dat noem je een generatiekloof,

merk ik ook hoor, ik ben zelf 16, en een of andere 12 jarige begint toch tegen mij te schelden, dan heb ik zoiets van: wil je tandjes spugen??;)

maar ik weet nooit waar ze wonen, daarom mag van mij een 12 jarige dit spel niet spelen, die beledigen veel te snel, een 30, of 16 jarige, past daar wel voor op

Dan zou TW ong de helft leden minder hebben gok ik...
 

DeletedUser

Guest
12 jarige kunnen net zo goed andere mensen ownen. Toen ik 12 was kon ik ook gewoon goed spelen dus het is een groot vooroordeel.
 

DeletedUser

Guest
ik ben 12, speel het spel al een jaar, en zie waar ik nu sta, val me aan en je ziet wat er gebeurd;)

ik vind dat er wel wat in zit, ik denk ook dat kinderen van 12 eerder niet de hulp lezen. en van dat taalgebruik ik gebruik alleen geen hoofdletters.

en btw, de stamleider van de Beste stam van W1 is 15, so What, het gaat erom of je je volwassen gedraagd, en niet of je volwassen bent

Grapjas! Obius is zowat de slechtste stam van w1. Ze staan misschien wel 1ste maar ze zuigen echt als de tering.
 

DeletedUser

Guest
wat mensen hebben tegen 12 jarige noobs?

nouw ten eerste zijn noob en ten2de denken ze (meestal) dat ze het niet zijn

(heb zelf ook een best hekel aan datzoort kindjes (nee niet de gewone 12 jarige maar de 12jarige noobs )
 

DeletedUser1665

Guest
Ik ben zelf net 2 jaar ouder... Maar wat zegt de leeftijd over wie je bent ?
Misschien ben je wel volwassen voor je leeftijd en noem maar op. Doe toch niet moeilijk over een leeftijd, kom op zeg..

Ik interpreteer ook vaak genoeg mijn eigen mening. Ik krijg soms wel IGM's van hoe oud ben je en blablabla...
Ik typ alles met hoofdletters en noem maar op. Toen ik 9 was speelde ik al tw op de engelse server -.-

Maar mensen die zeggen dat als je 12 jaar of jonger bent en dat je dan een n00b bent moeten maar eerst eens even goed bij zichzelf kijken. Respecteer gewoon elkaars leeftijd, maakt niet uit hoe oud of jong je bent als je maar plezier hebt in het spel en niet van die pret bedervers...

Kijk hier heb je weer zo 1 -.-
Anthraxxis zei:
nu wil die 2 andere dorpen, omdat ik zijn edels heb verslagen. dan moet die ze gewoon pakken en niet zogenaamd onderhandelen... denkt er 1 dat ik gek ben ofzo?

Ik ken volwassenen zat die dan gaan janken om een dorpje of als ze een regel overtreden en dat ze overnieuw moeten beginnen en hun PA punten kwijt zijn... Dus hier hetzelfde, volwassenen kunnen net zo irritant zijn voor kinderen.

Bij jouw ook weer hetzelfde, je zegt dat kinderen erger zijn dan volwassenen. (Zo komt het iig over.)

warrior11 zei:
als je een volwassenen aanvalt: hij kan ertegen en speelt het spel en zal je trug pakken

Daar ben ik het dus niet mee eens, heb wel eens ouders in IGM gesproken of ze hun eigen dorpjes terug mochten... Dus hier hetzelfde.

warrior11 zei:
als je een 12 jarige of minder aanvalt: hij kan er niet tegen,hij begint je ofwel uit te kakken of hij gaat wenen bij zen mama en daar kan ik niet tegen

Ok, als jij mij kan aantonen dat iemand van 12 of minder dat zou doen krijg jij van mij een pluim. Want zowieso, wat hebben ouders met een computer spel te maken ?
Als je net iets oudere ouders hebt (40-50) en ze weten nog maar net hoe ze google moeten bereiken en gaan zoeken, dan als nog verdienen hun ook nog een kans om een beetje ervan op te steken.

xJAANx zei:
"Groot" zijn zit eerder in je hoofd dan in zo'n stom getalletje... ;)

Ik sta ook achter deze stelling.

ikbendesterkste zei:
12 jarigen hebben natuurlijk een andere opvoeding dan een 30 jarige gehad, dat noem je een generatiekloof,

Daar ben ik het dus ook mee eens. Wat wij nu hebben hadden ze vroeger niet.

Ralphje zei:
wat mensen hebben tegen 12 jarige noobs?

nouw ten eerste zijn noob en ten2de denken ze (meestal) dat ze het niet zijn

(heb zelf ook een best hekel aan datzoort kindjes (nee niet de gewone 12 jarige maar de 12jarige noobs )

Kan jij ontkennen dat je nooit een n00b bent geweest ?
Zo zijn er ook volwassen n00bs, middelmatige n00bs (16-20) , puber n00bs (13-16) & kleinere n00bs (13-9).

Maar laat ze gewoon hun spel spelen, als je je eraan wilt ergeren ga dan maar naar een klaagmuur.




Zo, ik hoop dat mijn mening nu ook duidelijk is ?
 

DeletedUser1364

Guest
mening is duidelijk hoor ;-)

ben net 13 geworden dus ik heb dat zielige gedoe niet meer maarjaah voglens mij is een n00b iemand die slecht is in het spel er zijn zowel kinderen van 13 in de top 100 als volwassenen van 18+ dus mensen even voor de duidelijkheid volgens mij is het een misverstand van mensen die dat zeggen

mijn mening
 

DeletedUser

Guest
nou ik ben nog 12 over 30 dagen 13

maar ik zeg

12 jarigen of jongeren hoeven niet slecht te zijn
en te zeuren

a 12 jarigen of jongeren hebben meer tijd voor te computeren dan volwassenen dus sneller punten + ervaring
b volwassen kunnen ook zeuren
c hoe weet je dat ze 12 zijn

dus dat is mijn mening hierover
 

DeletedUser3750

Guest
Dus een 12 jarige is een noob en als je een dag 13 bent niet meer?:rolleyes:

Vind ik een bijzondere stelling, ik vraag me af of we in Nederland ooit nog een de getalletjes achter ons gaan laten, maar ik denk dat tegen die tijd mijn getalletje al uitgedoofd is.

Ik vind de mensen die de wijsneus proberen uit te hangen en op elke spelfout reageren nog veel irritanter......

Ben zelf 14, kan best eens een typfoutje maken, maar ook mensen die 40 zijn kunnen makkelijk typfouten maken hoor......... Ik denk dat als ik hier een dicté (als je dat eigenlijk zo schrijft:D) zou gaan geven aan mensen van 30, er nog genoeg fouten worden gemaakt hoor.

Face it: De Nederlandse taal is een van de moeilijkste die er is, al helemaal in Europa! Persoonlijk vind ik Latijn nog stukken makkelijker.

Maar om even het taal onderwerp te laten liggen en terug te komen op de 12 jarige noobs. Ik ken genoeg noobs die ouder zijn dan 12 en iedereen is toch ooit noob geweest:rolleyes:

Er is echt niemand die TW begon te spelen en meteen kon dodgen, timen, wist hoe alles in elkaar zat etc. Al vind ik wel dat mensen even de hulp moeten doorlezen voordat ze iets vragen hier op het forum.

Ik erger me bij echte noobs aan het noob zijn en niet aan hun leeftijd, dus stop maar eens met, zoals sommige het erg mooi noemde:p, "leeftijds discriminatie" en kijk naar hoe ze zich gedragen, niet naar hun leeftijd.
 

DeletedUser

Guest
Nou ik speelde als eerste in de klas waardoor jullie (zo'n 8 tot 10 kinderen) het een half jaar later ook gingen spelen
 

DeletedUser

Guest
uhmm... toen oscar en ik begonnen te spelen waren we denk ik wél twaalf. Maar jah, toen waren wij denk ik ook noob. Vragen of je je dorpje terug mogt enzo.
 
Bovenaan