°NLS° vs ~Phoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Was Bomba ook een speler die alleen om karakter nog in NLS zat en die eigenlijk overbodig was?

bomba is al tijdje geleden gestopt.

en godlight als onze kwaliteiten laag zijn wat zijn die van TEVA dan niet...




Side 1: °NLS°

Side 2: TEVA

Timeframe: Voor altijd


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 344
Kant 2: 19
Verschil: 325

image.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
rensi

Allemaal leuke stats maar, dit is van altijd, dat jullie nou backstabbers zijn ons eerst opsluiten in k46 en dan pas de nap verbreken kan ik toch niets aan doen:p, En geloof me kwaliteit hangt niet af van een paar dorpjes ( misschien dat NLS dit denkt), maar dat is dus niet zo,
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beste Godlight, Leg ons nu maar is uit waar kwaliteit dan wel van af hangt? Het uitnodigen van 40 leden en dan denken we hebben ergens wel een speler met kwaliteit? Die stats bewijzen dat NLS dorpjes van TEVA heeft overgenomen, daar hangt geen kwaliteit van af. Dat is net zoals snoep van een baby afpakken.

Ik zou eerst graag antwoord willen over mijn vraag waar kwaliteit van af hang, Daarna mag je het forum vol spammen over de uitdagende zin die na de vraag komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
rensi

Allemaal leuke stats maar, dit is van altijd, dat jullie nou backstabbers zijn ons eerst opsluiten in k46 en dan pas de nap verbreken kan ik toch niets aan doen:p, En geloof me kwaliteit hangt niet af van een paar dorpjes ( misschien dat NLS dit denkt), maar dat is dus niet zo,

De posts die je maakt zijn ook niet voorzien van kwaliteit.
 

DeletedUser

Guest
rensi

Allemaal leuke stats maar, dit is van altijd, dat jullie nou backstabbers zijn ons eerst opsluiten in k46 en dan pas de nap verbreken kan ik toch niets aan doen:p, En geloof me kwaliteit hangt niet af van een paar dorpjes ( misschien dat NLS dit denkt), maar dat is dus niet zo,

Dat noem ik nou slim gebruik maken van een NAP. Pas als het om bondgenootschappen gaat vind ik het een ander verhaal. ;)
 

DeletedUser

Guest
rensi

Allemaal leuke stats maar, dit is van altijd, dat jullie nou backstabbers zijn ons eerst opsluiten in k46 en dan pas de nap verbreken kan ik toch niets aan doen:p, En geloof me kwaliteit hangt niet af van een paar dorpjes ( misschien dat NLS dit denkt), maar dat is dus niet zo,

Trouwens was het een samenloop van omstandigheden.
A: Jullie namen leden aan die wij net aan het aanvallen waren.
B: Jullie werden steeds brutaler tegenover ons.
C: We moeten nou eenmaal uitbreiden...

En tja, dat jullie nou zo slecht kunnen verdedigen...:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
amokro hoe veel keer moet ik nog zeggen dat jou mening me niets uitmaakt.
en over kozmo zijn post, we weten ook weer iets over je geaardheid
en wat eskymo betreft, als we niet kunnen verdedigen waarom staan we dan nog overeind ( al 1. nog wat jaar lang)
 

DeletedUser

Guest
en kan iemand ff de topic naam veranderen want dit gaat al HEEL lang niet meer over phoe VS NLS( jullie gaa elke keer weer of topic, knap hoor)
 

DeletedUser3809

Guest
en kan iemand ff de topic naam veranderen want dit gaat al HEEL lang niet meer over phoe VS NLS( jullie gaa elke keer weer of topic, knap hoor)

Het kan ook in 1 post hoor, is niet heel moeilijk.

En weet je waarom het niet meer om NLS vs Phoe gaat? Omdat jij een domme post maakte over mijn overstap naar Magna. Dus als jij nou eens stil blijft, gaat het hier binnen de kortste keren weer waar het over hoort te gaan.
 

DeletedUser19580

Guest
Heej god :D

Ik ben ced,

Ik denk,

Jullie zeggen allemaal TEVA zuigt,

Maar, We zijn een hecte stam,

En als je naar NLS leden kijkt, Het lijkt net of het hun beroep is inplaasts vab hobby,

Ik speel dit spel voor de lol, En niet om nou de beste en alles te zijn, Tuurlijk groot worden is leuk,
Maar er plezier in hebben is 10000000000000000000000000000000000000X zo leuk
 

DeletedUser

Guest
amokro hoe veel keer moet ik nog zeggen dat jou mening me niets uitmaakt.
en over kozmo zijn post, we weten ook weer iets over je geaardheid
en wat eskymo betreft, als we niet kunnen verdedigen waarom staan we dan nog overeind ( al 1. nog wat jaar lang)

Mhh ja, nu zal ik zeker nooit meer reageren op al je debiele posts :rolleyes:

en ach, als het je echt niks uitmaakte reageerde je er niet op, toch?
 

DeletedUser

Guest
weer zo'n posts, tuurlijk reageer i wel als het me niets uitmaakt, waarom zou je er dan niet op reageren??? denk is na jongen
 

DeletedUser7074

Guest
amokro hoe veel keer moet ik nog zeggen dat jou mening me niets uitmaakt.
en over kozmo zijn post, we weten ook weer iets over je geaardheid
en wat eskymo betreft, als we niet kunnen verdedigen waarom staan we dan nog overeind ( al 1. nog wat jaar lang)

1) Zijn mening zou je beter wel iets uitmaken, in zijn posts zit vaak ;) waarheid en intelligentie. Je zou iets van deze speler kunnen leren.

2) Kozmo zijn post was juist. Een NAP is er om te verbreken, je moet het gewoon op het juiste tijdstip doen.

3) Elke stam kan overeind blijven staan, zolang hij niet opgeheven is;
Even wat verschilletjes tussen Topstammen en TEVA

Stats teva:
9348 (+8021-1327)=>1327 Verloren dorpen
263=>263 Stamveranderingen

Stats Magna:
11752-494=>494 Verloren dorpen
89 Stamveranderingen
Stats Opus:
10067 (+9292-775)=>775 Verloren dorpen
48 Stamveranderingen
Stats NLS:
14365 (+13590-775)=>775 Verloren dorpen
96 Stamveranderingen

Zie je de verschillen al?
Ik kan ook een stam heel de wereld lang laten leven, daarom is het nog geen goede stam.
En als je het nog niet doorhebt; TEVA heeft buiten 1cluster een kutcluster

http://nl.twstats.com/nl1/index.php...entrex=500&centrey=500&nocache=1&fill=&grid=1
+Teva verliest hopen dorpen zelfs in hun hoofdcluster

Dus punt uit de stats en geen mening: Teva zuigt(zoals Amorkro zei en dus een wijze post was)
Punt uit mijn eigen mening: Teva Zuigt
Besluit: Teva zuigt.
 

DeletedUser

Guest
God je reageert niet op mijn post. Probeer je het niet te zien of wat? Zoals de voorgaande personen hier boven TEVA sucks alleen moeten ze er zelf nog achter komen. God je praat je er alleen maar veder in met grotere onzin, zo meteen ga je nog beweren dat opus een noob stam is.

Graag eerst een reactie op mijn eerste vraag ;)

God deze gezegde ken je waarschijnlijk wel, Voor elke domme post die jij maakt en daar kreeg ik dan een euro voor was ik nu rijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan