°NLS° vs ~Phoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10875

Guest
@ Godlight

Ten eerste:

Binnen ~GS~ was het bekend dat DeathsFatal een uitnoding had gekregen, en dat hij daar op in zou gaan.
De senaat stond achter dit besloot, meer hoeft er ook niet overgezegd te worden.

Ten tweede:
Het enige wat ik uit jou posts haal, is dat je waarschijnlijk een klein kindje bent.
Die geen enkel benul heeft wat ie zegt, en ook geen idee heeft waarover ie praat.
Beargumenteerd niets, je weet waarschijnlijk niet eens wat het argumenten zijn.

Verder wek je een ieders irritatie op, gezien je awards als minst favoriete forumposter.

Dus, wat waarschijnlijk al meerdere malen is gevraagd, stop met posten of post alleen is wat zinnig is!
Dus posten omdat je het nodig vind is NIET zinnig!

Zoals die opmerking of Mr X met NLS te maken had als voorbeeld te nemen.

Edgile
 

DeletedUser10875

Guest
NLS moet even wat gaan doen, anders staan ze niet lang meer nummer 1

Dat voor jou rang belangrijk is snap ik, maar dat NLS het uitmaakt betwijfel ik ten zeerste.

Het maakt niet uit of je nu 1e of 20e staat. Het gaat erom wat voor kwaliteiten je in huis hebt als stam.
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat de leden vertrokken maar de meeste waren vooral nog in de stam uit persoonlijke redenen. Van onze leden waren het de wat slechter presterende. Kijk maar naar tw stats in combie met verslagen tegenstanders (kijkt iemand hier nog naar? Dit gebeurde trouwens ook niet bij de vertrekkende/gekickte leden van Opus). Alleen tommy8 was iemand die echt voor zijn dorpen vocht. De rest presteerde zoals ik al eerder zij net genoeg. Van tommy8 is het dus jammer. Tommy8 spioneerde echter voor mr x en had er uiteindelijk ook uit gevlogen. Gelukkig hield hij de eer aan zichzelf.

De move van deze spelers zorgt alleen dat onze sterke spelers(kijk maar op tw stats wie dat zijn) een groter front krijgen en beter kunnen uitbreiden. Ik zie tot nu toe dus ook geen problemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3809

Guest
dit probeer ik je nu al 5 x te vertellen, en nu ga jij zeggen dat we on topic moeten gaan, jij bent echt 1 van de grootste grappen in w1, maarja dat terzijde( want ik negeer magic-header zijn onzin post maar)

NLS moet even wat gaan doen, anders staan ze niet lang meer nummer 1

Lol, sinds wanneer ben ik één van de grootste grappen op w1? Die eer laat ik wel gewoon aan die iamdeath dinges ofzo over. En als ik zo'n grote grap ben, vraag ik me af waarom ik in Magna ben toegelaten en jij in TEVA zit, volgens mij de allerslechtste stam die in de top 10 staat. Het gaat ook niet over punten hier, elke stam in de top 5 kan door recruteren makkelijk nummer 1 worden, dit doen ze niet omdat ze geen slechte stam willen worden, al staan ze dan op rang 1.
 

DeletedUser19580

Guest
Om even op death te regegeren.

Teva heeft 40 leden,

Maar een stam met 40 leden kan net zo sterk staan als iemand met 15 leden,

Als de communicatie goed is,

En binnen TEVA helpt iedereen elkaar geweldig,

En ja ze hebben redelijk wat leden ,Maar de ranglijst loopt toch tot speler 40


Dit was mijn verhaaltje

Lordtim
 

DeletedUser

Guest
blijf dat lekker geloven...

ondertussen word TEVA mooi weg ge-edelt door alle andere top 10 stammen
 

DeletedUser

Guest
Om even op death te regegeren.

Teva heeft 40 leden,

Maar een stam met 40 leden kan net zo sterk staan als iemand met 15 leden,

Als de communicatie goed is,

En binnen TEVA helpt iedereen elkaar geweldig,

En ja ze hebben redelijk wat leden ,Maar de ranglijst loopt toch tot speler 40


Dit was mijn verhaaltje

Lordtim

Eey spekworst je vergeet jullie opleidingstammetje van 46 leden...
 

DeletedUser

Guest
zo... ik denk dat daar ook een die trouw voor staat, leer eerst ff lezen ( net als deaths).
en death ik sla je verhaal niet over, maar wat ik lees is dat ik jou probeer te 'dissen' ofso. Nou dit dus niet. Maar zulke slechten als die lees ik niet vaak. Dus probeer mij nu niet wijs te maken dat ik onzinnig post, doe eerst ff wat aan jezelf

PS: jullie mogen me niet he?:p

Grappenmaker, denk je nou echt dat ik als een post als die serieus in zou gaan? :eek:
 

DeletedUser659

Guest
ONTOPIC. en bomba? die is ook gelijk gestopt na 1 vlaag van aanvallen. tot nu toe gebeurt dat volgens mij met iedere lid van jullie. allemaal zwakke schakels? heeft nls nog sterke schakels of?:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat de leden vertrokken maar de meeste waren vooral nog in de stam uit persoonlijke redenen. Van onze leden waren het de wat slechter presterende. Kijk maar naar tw stats in combie met verslagen tegenstanders (kijkt iemand hier nog naar? Dit gebeurde trouwens ook niet bij de vertrekkende/gekickte leden van Opus). Alleen tommy8 was iemand die echt voor zijn dorpen vocht. De rest presteerde zoals ik al eerder zij net genoeg. Van tommy8 is het dus jammer. Tommy8 spioneerde echter voor mr x en had er uiteindelijk ook uit gevlogen. Gelukkig hield hij de eer aan zichzelf.

De move van deze spelers zorgt alleen dat onze sterke spelers(kijk maar op tw stats wie dat zijn) een groter front krijgen en beter kunnen uitbreiden. Ik zie tot nu toe dus ook geen problemen.

Zie hier mensen! de reden waarom ik vertrokken ben ;)

De leiding van nls heeft een selectief groepje spelers die men goed vindt als je een keer slecht presteerd dan lig je hier buiten en krijg je geen kans om het goed te maken.. Ik ehb gemerkt dat je buitengesloten word met projecten en met dorpenverdelingen krijgen enkel dit soort mensen dorpen. Zodoende worden ze mensen steeds meer naar binnen gedreven (in nls cluster) en op het einde kunnen ze dus helemaal niks meer als ondersteunen. Ik zag dit aankomen en daarom heb ik Nls verlaten.

Verder moet ik zeggen dat ik nog geprobeerd heb om dit bij de leiding te melden daarop kreeg ik dit antwoord:

Daeron,
Je eenzijdige post voor ons forum schoot me nu echt even in het verkeerde keelgat, hieronder mijn uitgebreide reply.
Je staat de laatste tijd erg vaak in de spotlight en niet positief, gebruik de hier geleverde informatie in jouw voordeel en kies jouw richting die je wilt gaan .. hou op met anderen jouw eigen verantwoordelijkheden in de schoenen te schuiven!

Ik heb dit dus goed gelezen en ben mijn eigen richting gegaan ;)

Wat nou ontrouw? jullie hebben er zelf voor gezorgd ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zie hier mensen! de reden waarom ik vertrokken ben ;)

De leiding van nls heeft een selectief groepje spelers die men goed vindt als je een keer slecht presteerd dan lig je hier buiten en krijg je geen kans om het goed te maken.. Ik ehb gemerkt dat je buitengesloten word met projecten en met dorpenverdelingen krijgen enkel dit soort mensen dorpen. Zodoende worden ze mensen steeds meer naar binnen gedreven (in nls cluster) en op het einde kunnen ze dus helemaal niks meer als ondersteunen. Ik zag dit aankomen en daarom heb ik Nls verlaten.

ik heb een behoorlijk tijdje in nls gezeten (heel wat langer als jou daeron) en heb hier dan ook nooit iets van gemerkt. bij interns werden de lijsten gewoon op forum gezeten en kon iedereen claimen. wel was het af en toe dat bepaalde spelers eerder mochten claimen dit werd door die speler zelf gekozen als je daar altijd mee hebt samengewerkt.
bij plannen zul je zelf ook ooit het iniatief moeten nemen om zelf een pm te sturen naar spelers in je buurt om plannen te maken. als je dit niet doet zul je niet voorkomen in de gemaakte plannen. je moet eerst zelf de eerste stap nemen dan zal de rest je er bij betreken.
 

DeletedUser

Guest
ik heb een behoorlijk tijdje in nls gezeten (heel wat langer als jou daeron) en heb hier dan ook nooit iets van gemerkt. bij interns werden de lijsten gewoon op..........

Als je meer wilt weten vraag je aan de leiding maar mijn post die ik naar hen had gestuurd ;)
 

DeletedUser

Guest
Als je meer wilt weten vraag je aan de leiding maar mijn post die ik naar hen had gestuurd ;)

niet nodig ik ben gestopt met tw kijk nog wel op forum maar ik heb hier alleen verkondigt hoe ik het heb ervaren...

btw post die pm hier dan op forum.
 

DeletedUser

Guest
Was Bomba ook een speler die alleen om karakter nog in NLS zat en die eigenlijk overbodig was?
 

DeletedUser

Guest
Dat voor jou rang belangrijk is snap ik, maar dat NLS het uitmaakt betwijfel ik ten zeerste.

Het maakt niet uit of je nu 1e of 20e staat. Het gaat erom wat voor kwaliteiten je in huis hebt als stam.

ja maar die kwaliteit is ook niet echt om mee thuis te komen:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan