°NLS° vs ~Phoe

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beste forumlezers,

°NLS° heeft besloten hun nap met Obius te verbreken en ze de oorlog te verklaren. Deze beslissing is het gevolg van de negatieve ontwikkelingen m.b.t. de band tussen onze stammen. Voor deze oorlog zijn een aantal redenen. Een groot deel is te vinden in het topic ‘Het recruteerbeleid van Obius’ maar voor alle duidelijkheid som ik nog een aantal punten op en geef ik wat aanvullingen.

Om te beginnen heeft Obius de laatste tijd elke speler in onze regio aangenomen, die boven hun puntengemiddelde zat. Veel van deze spelers of beter gezegd bijna alle, behoorden tot onze vijanden. Deze spelers dachten zo weg te kunnen komen.

Het feit dat onze ex-vijanden nu verenigd om ons heen liggen en dat wij niet meer goed uit kunnen breiden is voor ons geen leuke gedachte. Gelukkig zijn het wel de puntengeile spelers die ze aangenomen hebben. :)

Dan is er nog het punt dat Obius de halve wereld heeft gevraag om te helpen in een oorlog tegen °NLS° en stam x :))). Iets wat naar mijn mening ook niet bevorderlijk is voor de band tussen Obius en °NLS°.

Als laatste is dit alles voor de wereld ook een leuke ontwikkeling. De nr. 1 en nr. 3 die een oorlog gaan uitvechten. Dit spelletje gaat om het oorlog voeren tussen stammen en dit zie ik de laatste tijd nog maar weinig op grootschalig gebied gebeuren. °NLS° is klaar om een mooie oorlog te voeren en als ik Djens zijn taal op de forums zag, Obius ook. Hier kan dus heel wat vuurwerk uit gaan komen. We hebben verder bewust niet voor een groot startoffensief gekozen. Dit om de kansen gelijk te houden, er van uitgaande dat Obius nog niks wist. Vanaf vandaag om 13:30 zullen onze spelers mogen aanvallen.

Ik hoop dat we deze oorlog iig netjes kunnen houden. Met onze oorlog met Novus hebben Thughearted en ik hierop toegezien en ik hoop dat the r d en/of Djensn, mij hierin ook zou willen helpen.

Met vriendelijke groet,

Daminio (leider van °NLS°)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1570

Guest
En Magna Graecia steunt natuurlijk ook bondgenoot NLS :)
 

DeletedUser

Guest
mooie tekst daminio (zoals altijd):D

en natuurlijk wens ik hierbij °NLS° succes met de strijd
 

DeletedUser

Guest
Goh, dit had ik niet zien aankomen.:D

Misschien wel leuk om die bewuste mail eens te posten Daminio?:)

Gogo NLS!
 

DeletedUser

Guest
Succes NLS, zet die scheve houding van de Obius spelers eens recht.
 

DeletedUser2749

Guest
Goh, dit had ik niet zien aankomen.:D

Misschien wel leuk om die bewuste mail eens te posten Daminio?:)

Gogo NLS!

Fijn dat er mensen achter ons staan, ik doe het namelijk al in mijn broek als ik bedenk wat voor gruwelijke dingen Obius ons aan gaat doen:eek:

Ik zal eens beginnen.:D
 

DeletedUser

Guest
~BL~ is natuurlijk ook voor NLS ^.^\

gogo NLS

komt mijn voorspelling toch uit :)



typ foutje corrigeren :p eeh ja ben niet helder vandaar sorry mensen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hehe.
Wie staat er niet voor °NLS° ?
Ik denk niet dat er nog veel mensen zijn die Obius steunen xD
 

DeletedUser

Guest
Hehe.
Wie staat er niet voor °NLS° ?
Ik denk niet dat er nog veel mensen zijn die Obius steunen xD

obius staat niet voor °NLS°:D

maar er komen ook nog vast tegenstanders van °NLS° :cool:

omdat obius al meerdere stammen heeft gevraagt om te helpen:p
 

DeletedUser

Guest
zo moeilijke voorspelling was dat toch niet heavenly:D

en waar blijven obius zijn reacties??

nou ja voorspellen ....

ik had het er al over toen ik nog in NLS zat, was maar voor maandje
heeft NLS ook wat te doen in K56 :), de reden waarom ik in NLS ging eigenlijk

maar pas nu wordt er pas echt iets gedaan in K56, kijk en nu wordt het intresant ^,^
 

DeletedUser

Guest
nou ja voorspellen ....

ik had het er al over toen ik nog in NLS zat, was maar voor maandje
heeft NLS ook wat te doen in K56 :), de reden waarom ik in NLS ging eigenlijk

maar pas nu wordt er pas echt iets gedaan in K56, kijk en nu wordt het intresant ^,^


ow ja dan had je het goed voorspelt:p

nu komt er inderdaad actie ben je toch te vroeg vertrokken:D
 

DeletedUser

Guest
ow ja dan had je het goed voorspelt:p

nu komt er inderdaad actie ben je toch te vroeg vertrokken:D

tja, maar op dat moment was het nog erg twijfel achtig en kon het nog hele tijd gaan duren ^.^ en ik wou op dat moment al gelijk actie hebben, nou ja nu komt het ervan, geniet wel mee hoor ^.^, ps. el diablo mag je gerust aanvallen houd die zijn mond ook eens ^.^
 

DeletedUser12324

Guest
word dit nou eindelijk wel een keertje een mooie rapportjes oorlog, of gaan we weer meer moddergooien? ik hoop op de raportjes:) voor de rest ben ik geheel objectief.
 

DeletedUser

Guest
nou ja voorspellen ....

ik had het er al over toen ik nog in NLS zat, was maar voor maandje
heeft NLS ook wat te doen in K56 :), de reden waarom ik in NLS ging eigenlijk

maar pas nu wordt er pas echt iets gedaan in K56, kijk en nu wordt het intresant ^,^

niet alles kan van vandaag op morgen gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan