Zoekresultaten

  1. The Lion From The North

    spotprenten

    En uiteraard, het spotprenten topic
  2. The Lion From The North

    W90 Challenge Guaranteed or not? 2.0

    Zoals enkelen van jullie wel hebben gezien in mijn spelers gezocht topic, Linkje naar topic Heb ik een promo video gemaakt, het is de eerste video die ik (met hulp van vrienden) heb geproduceerd, feedback is zeker welkom. Ben jij zelf goed in het maken van video's ? laat het me weten ik zit...
  3. The Lion From The North

    Done

    Done
  4. The Lion From The North

    Early game verwachtingen (stam)

    Aangezien we nog erg vroeg in de wereld zitten, maar er toch een paar stammen uitblinken heb ik besloten om toch een stukje te schrijven. De 4 stammen die ik onder de loep neem, zijn de huidige top 4. Van de huidige top 20 spelers, bevinden zich 14 spelers in de top 4 stammen. Laten we bij...
  5. The Lion From The North

    Praattopic

    Zo, even eentje met normale titel, Wat voor dorp wordt overgenomen en in welk uur? Barbarendorp Bonusdorp Spelersdorp (let op, beginnersbescherming eindigt pas morgen 11:30) Ik gok een bonusdorp en vanmiddag tussen 16:45 en 17:45
  6. The Lion From The North

    Spotprenten W89

  7. The Lion From The North

    Discussie topic 'boosten'

    Dit topic is aangemaakt door de laatste ontwikkelingen die ik 'live' heb meegemaakt. Er zijn meerdere bans gevallen in stammen die totaal niet enorm veel voordeel hebben bereikt door hun oud stamgenoten te edelen tegen besteding van wellicht niet al teveel troepen maar daar weet ik het fijne...
  8. The Lion From The North

    Rate de speler

    Ik gebruik de website nl88.tribalwarsmap.com voor betere grafieken en overzichten dan de normale twstats website. @Samson vroeg mij af te trappen dus here we go, laat ik zijn account dan maar onder de loep nemen. Bekende naam, ik heb er vast een keer tegen moeten spelen want ze gaan al een...
Bovenaan