Rate de speler

Reactiescore
234
Ik gebruik de website nl88.tribalwarsmap.com voor betere grafieken en overzichten dan de normale twstats website.

@Samson vroeg mij af te trappen dus here we go, laat ik zijn account dan maar onder de loep nemen.
Bekende naam, ik heb er vast een keer tegen moeten spelen want ze gaan al een langere tijd mee op de .nl server​

La Kouchov Obarkarchov​


1666272291710.png

1666272433491.png

Activiteit & groei

1666272831449.png


Uiteraard beginnen we aan het begin, Het kopje Activiteit en groei.

De groei van het account La Kouchov Obarkarchov is steady (Verder afgekort naar LKO), het aantal dorpjes staat weinig stil stijgt in een stevige lijn door.
Zijn ze goed bemand en daardoor actief, zijn ze kwalitatief in orde, of liften ze mee op het succes van hun stam en valt daardoor niemand ze aan?
We zullen het weldra gaan zien, want de speelsnelheid van de wereld is vrij hoog en de eerste core stam is al opgeruimd door V.

De rang van het account betreft op het moment van schrijven 5. een keurige plek in de wereld ranglijst

Goed voor elkaar en ze lijken de juiste keuzes te maken.

Goed voor elkaar, ik geef een 7.5


Punt 2, Farm&plunder en het Roof onderdeel

Om dieper in te gaan op het onderdeel Activiteit gaan we kijken naar de Farm/Plunder en de Roof statistieken van LKO

Het lijkt bijna toeval dat ze gisteren flink gefarmd hebben en een nieuw record behaald, zouden ze het hebben zien aankomen?

1666276999942.png

Als nummer 5 van de wereld, het op een na hoogste farm record van de wereld hebbende lijken ze ook op dit vlak actief aanwezig te zijn.

Gisteren behaalde zij een nieuwe farm record, maar het aantal dorpjes leeggeplunderde dorpjes is niet verhoogd, efficiënter gaan farmen?
Ook deze is keurig voor elkaar.
Op het onderdeel roof behalen zij een 5de plek, voor het feit dat zij nog elke dag groeien en hun troepen veel moeten gebruiken is een 5de plek niet slecht.
Maar dit valt wel nog te verbeteren, eens informeren bij stamgenoot Viral?


Hun activiteit lijkt goed op orde, ga zo door heren.

Farmen ziet er uitstekend uit, een goede 9.


Over naar punt 3, de OD/ODA/ODD/ODS van LKO

1666274360729.png

De OD in zijn geheel lijkt redelijk in orde een keurige rang 11 in algehele ranglijst, maar wat schuilt daar achter?
Dat zullen we verder onder de loep moeten nemen,

1666274205346.png
ODA
De ODA van LKO is prima op orde, ze lijken vrij offensief te spelen, dat is tegenwoordig met de soms beperkte activiteit van de accounts een zeer verstandige keuze.
De ODA van LKO zet ze op de wereldranglijst op de 4de plek, met de vele kleine spelertjes die ze hebben moeten opruimen een zeer goed resultaat.

1666274551089.png

ODD
Het meest spannende onderdeel voor het account, het krijgen van incomings.
In het begin een kleine stijging, maar het lijkt erop aangezien de ODD weinig stijgt dat hun de wedstrijd gewonnen hebben
daarna een flinke stijging in ODD, hebben ze flinke visite gehad en veel dorpen verloren aan de aanvaller?
Dat valt mee, want zo te zien omstreeks de zelfde periode is er geen enkel dorp verloren gegaan, alleen de groei is wat gematigd.
Keurig verdedigd heren, Chapeau.

ODS
Het in mijn ogen belangrijkste onderdeel van het spel, het helpen van de stam.
Samen sta je sterk, een massa boekt vaak meer vooruitgang dan een aanval komende vanuit 1 account.
1666274808310.png
De ODS van LKO lijkt prima in orde, heel V lijkt zich op het verdedigende vlak nog niet heel druk te hoeven maken.
Wat dus zorgt voor een beperkt aantal kansen om ODS te behalen, gelukkig staat hij niet op nul want dan had ik geschrokken.

De cijfers liegen er niet om, ze zijn op elk vlak aanwezig op de een wat meer dan de ander maar aan sommige kan je zelf niks doen


Keurig voor elkaar een 8.

Punt 4, De uitgekozen Stam

Na het OD onderdeel, gaan we over na het onderdeel Stam.
De stam van LKO is niet bepaald onbekend op NL88


1666275616630.png
1666275586291.png

De stam Villians is op de kaart gemarkeerd door middel van de kleur paars.
Het account LKO is gemarkeerd met de kleur geel.

De stam heeft een heel groot deel van de wereld in handen, er lijken zich nog geen grote rim stammen te vormen in hun rug.
Echter zijn ze zoals eerder genoemd bezig met Core stammen opruimen, is het slim? ik persoonlijk zou eerst zorgen voor rim dominantie.
Voor de onbekende meelezer, de paarse punten ver links in de rim behoren een van 2 spelers die afgezonderd liggen van de stam, daar is de rim dus al in handen.

Ik ga de discussie R2W hier niet voeren, daarvoor moeten we naar de praathoek, en ik ga die discussie gerust met jullie aan
Tag mij maar door middel van een @tje.

Stam lijkt goed geformeerd, een 8.5

Punt 5 De huidige Ligging van het account LKO.

Om terug te gaan naar de reden waarom de kijkers hierheen zijn gekomen.
Gaan we over naar het volgende punt, ik combineer deze express niet met het kopje STAM, dit omdat accounts soms niet in een stam hoeven te zitten.

De ligging van LKO is zoals te zien op het kaartje hierboven bijna perfect te noemen, voldoende ruimte genoeg barbarendorpen om leeg te farmen.
en tegelijkertijd genoeg spelertjes om niet alleen maar barbarendorpjes te hoeven uit te bouwen.
De exacte edellijnen zijn mij niet bekend maar het lijkt mij niet dat ze daarmee in de problemen komen.

Niet te knus niet te druk
Goede ligging
Een 7.5

Gemiddelde gaat dus worden
7.5 + 8.5 + 9 + 8 + 7.5 / 5 = een 8.1

En dan zijn we alweer aan het einde van deze Rate de speler openingspost,
ik heb de lat hoog gelegd, ben benieuwd wie er durven een tegenstander wat veren in hun achterwerk te steken en daardoor elkaar te motiveren.

@Samson ik stel voor dat jij iemand uitkiest om zelf te raten,
Zelf ben ik wel benieuwd hoe het komt dat jullie top 5 ranking in de farm statistieken toch is onderbroken door Smerige jongens
dus mocht je tijd over hebben, neem hun dan maar onder de loep.

Normaal gesproken Rate je de speler die jou rate, maar met de beperkte bezoekers van het forum is dat soms niet te doen.
Daarom verzoek ik iedereen, om toch even ervoor te gaan zitten en een post te schrijven, samen maken we het weer actiever hier.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
499
1666278420023.png
Bedankt voor de rate, zaten gisteren ook wel redelijk in de buurt met een plunder record :p
 
Reactiescore
14
Bedankt voor de rate. Even ter verduidelijking; Het account is eigenlijk van @Spamkaboutertje en dus niet van mij. Zoals ik in een eerdere post al zei, ben ik maar een farmnoob op Kouchov.

Ik probeer één dezer dagen wat tijd te maken voor Rate de speler.


 
Reactiescore
103
Mooie openingspost!
Ik heb de post inmiddels echter 5x gelezen maar ik heb geen rating kunnen ontdekken :)
 
Reactiescore
499
Ik zal me dit weekend wel wagen aan een rate.
 
Reactiescore
80
Allerheiligen
 
Reactiescore
499
Reactiescore
499
Reactiescore
725
ik ben benieuwd naar de volgende
 
Bovenaan