Zoekresultaten

  1. Sebastian Valmont

    1 april 2021: Feedback nieuwe regels omtrent oorlogsvoering

    Dat is de 1 april grap van volgend jaar. Ongeveer wanneer ze opgeheven worden.
  2. Sebastian Valmont

    Classic 26

    Huidige zit al een paar dagen in vredesperiode. Is klaar dus dat zal wel idd over 2 weken zijn.
  3. Sebastian Valmont

    Classic 26 - voorstel

    Voor mij graag een "Real OG klessikgroep" toevoeging.
  4. Sebastian Valmont

    Massa 14-3

    Je lijkt me een beste kerel Pinmunch. Een uitzondering binnen Pepper die durft aangeven dat er zaken niet vlot liepen. Jammer voor je dan dat je in een clueless stam als dat zat. Ik snap dat je zegt dat wij wel heel hard circlejerk deden en bashten op Pepper, maar vanuit onze optiek is dat...
  5. Sebastian Valmont

    Massa 14-3

    Haha. Grappig dat je zelfs in een felicitatie-post er niet in slaagt om geen sneer te proberen geven. "Early game uitgroeien", "goede starters". Volgens mij hebben wij ook gewoon mid-game 2 massa's gedaan en 2 spelers van Pepper uitgeschakeld. De enige reden dat Nameless Face niet compleet is...
  6. Sebastian Valmont

    Massa 14-3

    Ik heb gehoord dat Stevens massa's niet zelf deffen. Matig!
  7. Sebastian Valmont

    Massa 14-3

    Morgen toch???
  8. Sebastian Valmont

    Spotprenten

    M'n edels gaan niet zo ver :( Jammer dat nukes kapot versus dorpen gewonnen er niet bijstaat voor Nameless. Mooie stats daar denk ik!
  9. Sebastian Valmont

    Spotprenten

    Deze echt nice ouder geworden! Zijde 1: Stammen: FAIL. Zijde 2: Stammen: Pepper Timeframe: Voor altijd Totale overnames: Kant 1: 1,563 Kant 2: 981 Verschil: 582 Totale overnames van de vijandige kant: Kant 1: 37 Kant 2: 9 Verschil: 28 Puntentotaal van totale overnames: Kant 1...
  10. Sebastian Valmont

    Spotprenten

    Is dit het einde van Speer?
  11. Sebastian Valmont

    Massa 14-3

    Ik denk dat de trofee slechtste massa van 14/03 wel al gegeven kan worden!
  12. Sebastian Valmont

    Top/Flopspelers

    Topmassa dit. Grote kwaliteit. Hebben lopen zweten ze!
  13. Sebastian Valmont

    Top/Flopspelers

    Zullen we verlengen?
  14. Sebastian Valmont

    Top/Flopspelers

    Stamgenoten onder aanval? Gelukkig weet Nameless Face wat te doen!
  15. Sebastian Valmont

    Spotprenten

    Alweer een goed dagje bij Pepper.
  16. Sebastian Valmont

    Spotprenten

    Ik zal even Pepper samenvatten op het AF:
  17. Sebastian Valmont

    Top/Flopspelers

    Haha. Je kunt spreken over laten zien wie beter is als de stammen min of meer gelijkwaardig zijn. Met een complete afstraffing qua groei zoals hier getoond is hoeft er echt niets bewezen te worden versus de tegenstand. Die heeft heel de wereld de kans gehad om bij te benen (met tieg meer...
  18. Sebastian Valmont

    Top/Flopspelers

    Jullie totale OD is oprecht quasi zielig te noemen voor deze fase van het spel. Zelfs als het geen interns waren (wat ik op basis van de OD toch wel echt zeer twijfelachtig ga vinden) heb je nou niet bepaald moeten vechten voor dorpen. Je zit nog niet op het niveau van onze Pepper vrienden, maar...
  19. Sebastian Valmont

    Top/Flopspelers

    Genoeg interned Rob? Daar kan altijd nog wat bij hoor!
  20. Sebastian Valmont

    Top/Flopspelers

    De woordenboekdefinitie van context opzoeken kan je. Die toepassen op concrete situaties blijkt iets moeilijker te zijn. De context in die screen is immers overduidelijk en de betekenis ervan ook. Dat je je dan tracht te verschuilen achter de doelpost verschuiven naar "ja maar ja context!!!" is...
Bovenaan