Massa 14-3

Reactiescore
180
Ik heb gewoon een bloedhekel aan mannetjes met een grote smoel die constant anderen proberen te kleineren omwille van mindere skills op een spel die niks aan je leven bijdraagt.
Voor sommigen is dit spel gewoon ontspanning en hoeft al die zever niet als je begrijpt wat ik bedoel...

het nieuwe lid van salt!
 
Reactiescore
108
Beetje kinderachtig wel om zulke neerbuigende reacties te plaatsen met zijn allen tbh (al zijn Omfg zijn reacties ook niet echt slim).

Er zit geen enkele frustratie (in ieder geval voor mezelf sprekend) in een rang 2 op deze classic. Wat mij betreft heeft illu het prima gedaan en was deze classic rang 2 het hoogst haalbare. Echter heeft een deel van jullie, lees; Speer, constant de behoefte om anderen te kleineren en vernederen terwijl dat nergens voor nodig is. Sterker nog, ik verbaas me over jullie ingame reacties op een felicitatie voor ww. Dat toont echt aan dat jullie jezelf beter voelen dan een ander. Dat is, vind ik, geen goede eigenschap tbh.

Uiteindelijk heb je anderen nodig om tegenstand te creëren. Met dit gedrag jaag je eerder spelers weg van TW dan dat je ze uitnodigt om een nieuwe wereld te spelen en daar wellicht wel een kans te maken.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Beetje kinderachtig wel om zulke neerbuigende reacties te plaatsen met zijn allen tbh (al zijn Omfg zijn reacties ook niet echt slim).

Er zit geen enkele frustratie (in ieder geval voor mezelf sprekend) in een rang 2 op deze classic. Wat mij betreft heeft illu het prima gedaan en was deze classic rang 2 het hoogst haalbare. Echter heeft een deel van jullie, lees; Speer, constant de behoefte om anderen te kleineren en vernederen terwijl dat nergens voor nodig is. Sterker nog, ik verbaas me over jullie ingame reacties op een felicitatie voor ww. Dat toont echt aan dat jullie jezelf beter voelen dan een ander. Dat is, vind ik, geen goede eigenschap tbh.

Uiteindelijk heb je anderen nodig om tegenstand te creëren. Met dit gedrag jaag je eerder spelers weg van TW dan dat je ze uitnodigt om een nieuwe wereld te spelen en daar wellicht wel een kans te maken.

Wat een gejank
 
Reactiescore
1.039
Beetje kinderachtig wel om zulke neerbuigende reacties te plaatsen met zijn allen tbh (al zijn Omfg zijn reacties ook niet echt slim).

Er zit geen enkele frustratie (in ieder geval voor mezelf sprekend) in een rang 2 op deze classic. Wat mij betreft heeft illu het prima gedaan en was deze classic rang 2 het hoogst haalbare. Echter heeft een deel van jullie, lees; Speer, constant de behoefte om anderen te kleineren en vernederen terwijl dat nergens voor nodig is. Sterker nog, ik verbaas me over jullie ingame reacties op een felicitatie voor ww. Dat toont echt aan dat jullie jezelf beter voelen dan een ander. Dat is, vind ik, geen goede eigenschap tbh.

Uiteindelijk heb je anderen nodig om tegenstand te creëren. Met dit gedrag jaag je eerder spelers weg van TW dan dat je ze uitnodigt om een nieuwe wereld te spelen en daar wellicht wel een kans te maken.
We zijn dan ook superieur in elk mogelijke opzicht! Knapper, atletischer en zo kan ik nog uren doorgaan!

Bait / This is Bait | Know Your Meme
 
Reactiescore
420
Wij hebben niemand gekleineerd behalve pepper omdat zij constant riepen dat wij zelfs geen 20% zouden halen en ze absoluut een verlenging wouden. Wij hebben in die 10 dagen pepper gewoon weg gespeeld dus dan is het logisch dat je hun aanspreekt op hun grote mond.

Naar Illu toe: proficiat maar was ook grotendeels door internen dat jullie zo hoog staan.
 

DeletedUser84257

Guest
Ik sluit me aan bij wat Farmox zegt met als toevoeging dat alles wat ik zeg gewoon bedoeld is om beetje te provoceren/als grapje :)

Daarnaast nogal spijtig van die kata's op Tai Chi de laatste dag, was toch niet nodig lijkt me...
 
Reactiescore
490
Het is nu niet alsof omfggocry zijn reacties niet neerbuigend zijn. Sterker nog, het lijkt er eerder op dat hij zig zelf geweldig vindt en dat iedereen die boven hem is geëindigd (heel speer, lol) een no lifer is etc...

Dat in combinatie met al meerdere reacties en pms van de afgelopen weken is het niet meer als normaal dat je wat "salty" posts terug krijgt
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik nader de perfectie dus weet niet hoe ik nederig kan zijn?
 
Reactiescore
180
Beetje kinderachtig wel om zulke neerbuigende reacties te plaatsen met zijn allen tbh (al zijn Omfg zijn reacties ook niet echt slim).

Er zit geen enkele frustratie (in ieder geval voor mezelf sprekend) in een rang 2 op deze classic. Wat mij betreft heeft illu het prima gedaan en was deze classic rang 2 het hoogst haalbare. Echter heeft een deel van jullie, lees; Speer, constant de behoefte om anderen te kleineren en vernederen terwijl dat nergens voor nodig is. Sterker nog, ik verbaas me over jullie ingame reacties op een felicitatie voor ww. Dat toont echt aan dat jullie jezelf beter voelen dan een ander. Dat is, vind ik, geen goede eigenschap tbh.

Uiteindelijk heb je anderen nodig om tegenstand te creëren. Met dit gedrag jaag je eerder spelers weg van TW dan dat je ze uitnodigt om een nieuwe wereld te spelen en daar wellicht wel een kans te maken.

tjah als er sprake is van anti-howlin coalitie vereniging met een account of 30 en het blijkt de zwakste classic qua tegenstand ooit te zijn, dan mogen we toch wat zout in de wonde strooien lijkt me? Is eerder naar pepper dan illu wat onze reacties hier waren? niet dan? :)
 
Reactiescore
188
Het is nu niet alsof omfggocry zijn reacties niet neerbuigend zijn. Sterker nog, het lijkt er eerder op dat hij zig zelf geweldig vindt en dat iedereen die boven hem is geëindigd (heel speer, lol) een no lifer is etc...

Dat in combinatie met al meerdere reacties en pms van de afgelopen weken is het niet meer als normaal dat je wat "salty" posts terug krijgt

dat is logisch hoor.
Sta je boven iemand ben je nolife, onder iemand ben je gewoon noob.
 
Reactiescore
108
Naar Illu toe: proficiat maar was ook grotendeels door internen dat jullie zo hoog staan.

thanks, al had ik 0 interns deze classic. Sommige andere accounts wel. Voornamelijk Steven gok ik zo.

Daarnaast nogal spijtig van die kata's op Tai Chi de laatste dag, was toch niet nodig lijkt me...

Dat was vrij triest. Was overigens geen lid van Illu. Je ziet wel vaker dat er wat rim accounts kunnen groeien zonder enige tw kennis in de later stadium omdat de aandacht op front is. Dan krijg je dit soort fratsen.
 
Reactiescore
108
Misschien vat ik soms dingen te persoonlijk op. Ik snap wel de reacties op Pepper na hetgeen gezegd is. Misschien komt het dat jullie gewoon met veel spelen die ook actief zijn op het AF en dat het daardoor lijkt alsof het allen tegen een is. Meeste zitten niet op het af denk ik.

Persoonlijk had ik er ook wel meer van verwacht. 0 decent massa’s binnen gekregen op Legolas maar helaas ook niet de stootkracht om echt terrein te pakken toen het nog nut had.
 
Reactiescore
2.477
Reactiescore
180
Misschien vat ik soms dingen te persoonlijk op. Ik snap wel de reacties op Pepper na hetgeen gezegd is. Misschien komt het dat jullie gewoon met veel spelen die ook actief zijn op het AF en dat het daardoor lijkt alsof het allen tegen een is. Meeste zitten niet op het af denk ik.

Persoonlijk had ik er ook wel meer van verwacht. 0 decent massa’s binnen gekregen op Legolas maar helaas ook niet de stootkracht om echt terrein te pakken toen het nog nut had.

het pepper kamp is normaal gezien actief genoeg om te reageren op forum, helaas vrees ik dat hun prestaties en ruggegraat het niet toelaten om hier te komen reageren :)
 
Reactiescore
983
helaas vrees ik dat hun prestaties en ruggegraat het niet toelaten om hier te komen reageren :)
Of hebben geen zin in het constante gebash door 5+ mensen hier van jullie kamp met constant kleineren en nemen dan ook de moeite niet om het te proberen ;)

Vanaf er iemand reageert springen jullie er zielig met z'n allen op dus dat is niet echt aantrekkelijk voor mensen om zelfs maar te proberen.

Kort en bondig:
Proficiat Speer met de verdiende overwinning. Jullie hebben bewezen dat jullie de competitie er early game kunnen uitgroeien en goede starters zijn. Het kalf was helaas verdronken, het verschil tussen sommige accounts was te groot en niet meer in te halen, wat we wel nog geprobeerd hebben met de BG met ILLU maar helaas niet gelukt is.

Ik ga verder ook niet meer reageren omdat ik hier geen zin/tijd voor heb maar wou jullie toch langs deze weg feliciteren!
 
Reactiescore
292
Haha.

Grappig dat je zelfs in een felicitatie-post er niet in slaagt om geen sneer te proberen geven. "Early game uitgroeien", "goede starters". Volgens mij hebben wij ook gewoon mid-game 2 massa's gedaan en 2 spelers van Pepper uitgeschakeld. De enige reden dat Nameless Face niet compleet is opge-edeld is omdat er geen tijd meer was en op 1 account na de focus er compleet af was nadat hij gebroken was. Daar kan je het ook moeilijk gooien op uitgroeien want Nameless stond gewoon 2de. Om het dan te gooien op early game eruit groeien is heel goedkoop. Na early game hebben jullie ook gewoon niks, nihil, nada en noppes laten zien. Imo is het dan ook niet enkel early game, maar evengoed de rest van de game hoor.

Wel jammer voor je dat je niet tevreden kunt zijn.

1616492911386.png
 
Bovenaan