Massa 14-3

Reactiescore
151
Of hebben geen zin in het constante gebash door 5+ mensen hier van jullie kamp met constant kleineren en nemen dan ook de moeite niet om het te proberen ;)

Vanaf er iemand reageert springen jullie er zielig met z'n allen op dus dat is niet echt aantrekkelijk voor mensen om zelfs maar te proberen.

Kort en bondig:
Proficiat Speer met de verdiende overwinning. Jullie hebben bewezen dat jullie de competitie er early game kunnen uitgroeien en goede starters zijn. Het kalf was helaas verdronken, het verschil tussen sommige accounts was te groot en niet meer in te halen, wat we wel nog geprobeerd hebben met de BG met ILLU maar helaas niet gelukt is.

Ik ga verder ook niet meer reageren omdat ik hier geen zin/tijd voor heb maar wou jullie toch langs deze weg feliciteren!


Toen speer bij de 20% zat waren beide kampen ongeveer even groot (met illu en pepper bij elkaar). Dat er daarna simpel is gewonnen heeft niet met starten te maken, maar met dat speer beter heeft gespeeld. Er is ook maar 1 massa is geprobeerd, waar heel veel tijd in heeft gezeten maar die niet slim opgezet was (alles om 8 uur timen leuk maar na 8 uur 0 druk meer zetten?). Die heeft wel heel veel deff gesloopt, maar in plaats van daar gebruik van te maken quitte pepper in feite en ging illu maar proberen tai chi te pakken.

Beter in plaats van backhanded complimenten maken kijken naar hoe je echt de wereld hebt verloren, dat voordeel uit de start konden jullie compenseren door een bg te sluiten. Maar maar 1 keer uberhaubt een poging doen aan te vallen en ondertussen een tactiek hebben van we wachten tot er een account valt dan kunnen we die internen daar valt gewoon niet mee te winnen.
 
Reactiescore
417
Toen speer bij de 20% zat waren beide kampen ongeveer even groot (met illu en pepper bij elkaar). Dat er daarna simpel is gewonnen heeft niet met starten te maken, maar met dat speer beter heeft gespeeld. Er is ook maar 1 massa is geprobeerd, waar heel veel tijd in heeft gezeten maar die niet slim opgezet was (alles om 8 uur timen leuk maar na 8 uur 0 druk meer zetten?). Die heeft wel heel veel deff gesloopt, maar in plaats van daar gebruik van te maken quitte pepper in feite en ging illu maar proberen tai chi te pakken.

Beter in plaats van backhanded complimenten maken kijken naar hoe je echt de wereld hebt verloren, dat voordeel uit de start konden jullie compenseren door een bg te sluiten. Maar maar 1 keer uberhaubt een poging doen aan te vallen en ondertussen een tactiek hebben van we wachten tot er een account valt dan kunnen we die internen daar valt gewoon niet mee te winnen.
Wil toch even wat zeggen over de eerste alinea. Van een goede massa vanuit kamp Illu&Co op Speer is geen sprake geweest. Men was het veelal niet eens en dingen konden niet snel genoeg geregeld worden. Zo was het eerste pijnpunt al de aankomst van de massa en de lengte (het verspreiden van de aanvallen). Qua Tai Chi hebben wij als kamp ILLU niet geprobeerd door te drukken, het had nog wat leuks kunnen zijn maar aangezien iedereen druk was hebben we op dont nog gedeffed en is er volgens mij op zondag, de laatste dag, alles er nog uitgegooid. Een mooi opgezette massa is er niet echt geweest :p

Overigens alle complimenten naar kamp Speer, terecht gewonnen. Wij als ILLU zijnde hebben het op veel punten laten liggen. Denk dat het grootste punt toch echt wel de activiteit is geweest wat bij sommige accounts voor veel problemen heeft gezorgd.
 
Reactiescore
188
Mwa ik denk dat als 8 accounts een nacht doorhalen om een massa te timen er zeker wel sprake is van een grote massa. Enkel was hij heel doorzichtig en daarmee voorspelbaar wat de targets waren. Enkel het niet doorpakken was zonde. Maar ook nagenoeg onmogelijk aangezien 85% van alle off doodliep en wij met onze kruisdeff binnen 24 uur weer op 100% deff zaten.

Met dat de massa een oud plan was konden wij heel goed anticiperen en al onze nieuwe dorpen stonden oprecht leeg omdat we gokte dat hier geen rekening mee was gehouden, ondanks dat ze aan het front lagen.

Toch was het even leuk, dat niet van.. maar zo'n massa op 1 seconde timen, wij ging half 8 deffen en zo wisten we dat alles dood zou lopen.
Is leuk als je kleinere spelers in 1 keer alle dorpen afpakt, maar met ons als target is dat een suïcide missie omdat we te groot waren daarvoor.

Toch wel chapeau voor het proberen!
 
Reactiescore
417
Mwa ik denk dat als 8 accounts een nacht doorhalen om een massa te timen er zeker wel sprake is van een grote massa. Enkel was hij heel doorzichtig en daarmee voorspelbaar wat de targets waren. Enkel het niet doorpakken was zonde. Maar ook nagenoeg onmogelijk aangezien 85% van alle off doodliep en wij met onze kruisdeff binnen 24 uur weer op 100% deff zaten.

Met dat de massa een oud plan was konden wij heel goed anticiperen en al onze nieuwe dorpen stonden oprecht leeg omdat we gokte dat hier geen rekening mee was gehouden, ondanks dat ze aan het front lagen.

Toch was het even leuk, dat niet van.. maar zo'n massa op 1 seconde timen, wij ging half 8 deffen en zo wisten we dat alles dood zou lopen.
Is leuk als je kleinere spelers in 1 keer alle dorpen afpakt, maar met ons als target is dat een suïcide missie omdat we te groot waren daarvoor.

Toch wel chapeau voor het proberen!
Toch nog 8 accounts, das wel een prestatie, wist ik zelf niet haha
Dat jullie wisten wie het target was is niet zo raar als het in oude chats al is geroepen :p
Wel lekker deffen voor jullie inderdaad, toch anders dan tijdens een voetbalpotje een paar keer te moeten dodgen
 
Reactiescore
180
Toch nog 8 accounts, das wel een prestatie, wist ik zelf niet haha
Dat jullie wisten wie het target was is niet zo raar als het in oude chats al is geroepen :p
Wel lekker deffen voor jullie inderdaad, toch anders dan tijdens een voetbalpotje een paar keer te moeten dodgen

was niet uitgelekt, wel 100% logisch gezien bepaalde persoonlijke gevoelens tussen de twee kampen
 
Reactiescore
1.094
Toch was het even leuk, dat niet van.. maar zo'n massa op 1 seconde timen, wij ging half 8 deffen en zo wisten we dat alles dood zou lopen.

Dat soort massa's zijn sowieso overrated, zeker op boerlimiet werelden. Was er ook nog 3 techs? Dan al helemaal
 
Reactiescore
420
Het grappige is dat 3 van onze 5 accounts ook nog eens tijdens de start hun eerste clear verloren dus dan moet je jezelf zeker schamen als je er dan nog eens wordt uitgegroeid. Denk dat wij gewoon als team veel sterker waren + dat wij de nodige classic ervaring hebben. Een classic speelt heel anders dan dat massaal edelspammen op normale werelden wat jullie gewoon zijn.

Als je dan ook nog eens gaat roepen dat wij geen verlenging willen omdat we bang zijn en we sowieso geen 20% gaan halen dan weet je dat je dat in je gezicht terug krijgt. Wij hebben een klein beetje winst gepakt op ILLU en van pepper hebben we 2-3 accounts een serieuze stevige tik gegeven in de laatste 10 dagen. Als jullie ons diezelfde tik hadden gegeven dan ging ons % ook gewoon omlaag en ging die verlenging automatisch vanzelf in. Dus het is allemaal jullie eigen schuld. Toch bedankt om deel te nemen. Onze woorden richting ILLU zijn er automatisch omdat die bij pepper hoorden via BG maar pepper is het eigenlijk niet eens waard om als dezelfde partij te bekijken.
 
Reactiescore
188
Enige wat ik grappig vond was de grote mond van Steven, die me belachelijk maakte in pm dat hij onze edels easy ging slopen en makkelijk te deffen... nja resultaat hebben we gezien. Denk dat hij nog steeds aan het rennen is
 
Reactiescore
108
Die heeft wel heel veel deff gesloopt, maar in plaats van daar gebruik van te maken quitte pepper in feite en ging illu maar proberen tai chi te pakken

Hebben alleen afgelopen zondag massa’tje gegooid op Tai. Dit was meer als vergelding dat, toen wij op het punt stonden op 4K bc te gaan, ineens Tai (en Rob. En nog eentje) dont ging aanvallen nadat hij eerder om steun tegen Speer vroeg.
Laten we eerlijk zijn toen we serieus front hadden stonden jullie al op 27%. Voor ieder dorp wat we dan van jullie zouden pakken, pakken jullie er 2x zo hard elders terug dus kansloos. Dan is er weinig animo om te nachten ed.
 
Reactiescore
151
Hebben alleen afgelopen zondag massa’tje gegooid op Tai. Dit was meer als vergelding dat, toen wij op het punt stonden op 4K bc te gaan, ineens Tai (en Rob. En nog eentje) dont ging aanvallen nadat hij eerder om steun tegen Speer vroeg.
Laten we eerlijk zijn toen we serieus front hadden stonden jullie al op 27%. Voor ieder dorp wat we dan van jullie zouden pakken, pakken jullie er 2x zo hard elders terug dus kansloos. Dan is er weinig animo om te nachten ed.

1. Onwaar: pepper en illu waren tijdenlang ongeveer groot of zelfs iets groter (als je hun andere kleine bgs nog meetelde) dan speer + rob + goose.
2. Er is wel een massa geweest, waar heel veel tijd in heeft gezeten want 8 accounts hebben de hele nacht lopen timen. En al hun off gegooid. Als dat geen massa is, wat dan wel?
 
Reactiescore
1.754
Fijn om te lezen hoe iedereen beter weet hoe het eraan toe gaat/ging dan de mensen die aanwezig waren binnen ILLU en Pepper zelf :p

Als er in een discordserver met 40 leden (momenteel, geen idee of er al mensen geleaved zijn) 5 man bereid is om een nacht op te offeren, komt dat overeen met 2% activiteit. Lijkt me denderend weinig.
De laatste week ongeveer was ik de enige die nog logde op Court of Jesters, op Phantoms logden volgens mij nog 2/3 man, Mamba had ook 2 mensen die logden als ik het goed heb. Enkel Nameless Face was en bleef lang zeer actief, denk dat er de afgelopen week een 4 of 5-tal loggers waren waarvan er ook een paar zijn afgehaakt nog na geen aflossing na lang deffen (wat hun recht is uiteraard, ben zelf ook altijd tw-moe na paar keer te lang moeten zitten). Voor de leden van ILLU kan ik niet echt spreken want heb enkel een aantal daarvan in de discord gezien en verder niet zoveel contact gehad.

Die activiteit was daarvoor uiteraard stukken beter, maar echt dragende/leidende figuren waren niet aanwezig, denk aan een Melvin of een Jens (QiD) die spelen alsof ze 2 accounts bemannen.

Werkpunt naar de volgende classic zou dus zijn: meer motivatie opbrengen en meer activiteit voorzien. Speer heeft terecht gewonnen en daarbij speelt ongetwijfeld de ervaring een grote rol, alsook gok ik dat jullie stukken gemotiveerder waren. Proficiat daarvoor dus ;)
Alleen zoals anderen hier eerder zeiden, vind ik jullie AF-profilering wel wat jammer. Dit kan ik samenvatten in volgende twee prentjes:
elkaar speren.jpg stop-beating-dead-horses.jpg


Maar dus proficiat Speer met jullie terecht overwinning, voor team Pepper zijn er genoeg werkpunten naar een volgende keer toe (als die er zou komen) dus hopelijk krijgen jullie het op volgende classics wat lastiger :p
 
Reactiescore
1.037
Weet niet zo goed hoe het bij de rest is maar volgens mij spelen op de meeste accounts max 2 mensen echt actief, evt. nog een nachter erbij is max 3 per account die actief kunnen zijn?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Rest me de vraag waarom er tot een verlenging werd gevraagd vanuit Pepper als de activiteit toen al zo slecht was?
 
Reactiescore
1.754
Weet niet zo goed hoe het bij de rest is maar volgens mij spelen op de meeste accounts max 2 mensen echt actief, evt. nog een nachter erbij is max 3 per account die actief kunnen zijn?
Heb niet echt een goed beeld hoe de accounts bij Speer bemand waren, maar ben er vrij zeker van dat Boris Brejcha en Minty Maria met meer dan 2 + nachter speelden? :p

In welke wereld is 5/40 2% activiteit? (5/40)*100= 12,5%
Damn wiskunde beat me once again, 12,5% blijft echter weinig toch :eek:

Rest me de vraag waarom er tot een verlenging werd gevraagd vanuit Pepper als de activiteit toen al zo slecht was?
Op dat punt was er nog meer activiteit op alle accounts dus back then it made sense zeg maar. Leek toen ook nog veel mogelijk qua kwantiteit vergaren dus dan ga je al denken "wacht maar we komen eraan". Denk dat er op zich ook voldoende kwaliteitsvolle spelers zaten binnen Pepper, alleen jammer dat het er niet echt is kunnen uitkomen ofzo.
It iz what it iz
 
Bovenaan