Top/Flopspelers

Reactiescore
108
Zal jullie verwarren met boco dan, excuses

Dakduif heeft zijn vv zonder rechten aan boco gegeven. Uur later stond het op het af en heeft hij hem teruggenomen.

Vv heeft dus even bij Boco gestaan maar niks mee gebeurd.
Zelfs een screen van waar de troepen staan hebben we niet gehad. Dus overal voor gestreden. Kan je gewoon aan oda zien. Ik schat jullie hoog genoeg in dat jullie dat prima kunnen inschatten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Mijn 3k intern niet vergeten die ik geedeld heb als 30ste dorp! Je hebt gelijk Mats dit geeft pepper vrijgeleide om kapot hard te boosten, mass internen en recruiten
 
Reactiescore
470
Haha Speer heb ik niet eens dubbel gecheckt, die heb ik gewoon van jou overgenomen. Dus eigenlijk snap je jezelf niet? :biggrin:. Bijl is dan misschien een afrondingsfoutje geweest, maar verandert verder weinig aan m'n punt. Toch?

Om een wereld in evenwicht te brengen door het recruiten van een account, akkoord. Maar in dit geval kiezen jullie ervoor om voor 12.2% aan dominantie 'in te lijven' (de volledige rang 2 stam als rang 3 stam zijnde) op een wereld waar je bij 20% het dominantiepercentage bereikt, omdat jullie zelf niet het maximale uit jullie boost accounts hebben gehaald. Vind verder ook een aanzienlijk verschil zitten tussen interns fixen in de start door diplomatiek/een goed babbeltje en voorafgaand de wereld doelbewust spelers te ronselen die je gegarandeerd een kwantiteitsboost kunnen geven.

Op het moment dat ik mijn eerste bericht erover typte klopte de cijfers zoals ik ze posten, als je nu kijkt zullen de cijfers weer anders zijn . Het is een beetje misleidend om onze punten omhoog te doen en je eigen kant niet aan te passen terwijl die ook weer gegroeid zijn. Maar goed dat 100k verschil maakt ook niet zoveel uit en als je er morgen naar kijkt zal het weer een groter of kleiner verschil zijn. Dus laten we even kijken naar de punten op het moment dat de BG tussen Pepper en ILLU inging om aan te tonen dat de wereld niet uit evenwicht is gebracht :


Pepper 1.65m
Illu 1.55m
Bijl 0.15m
Salt 0.15m

Totaal : 3.5m

Speer 3.2m
RR 0.6m
FBI 0.4m

Totaal : 4.2m

Nou tel die 400k intern er nog eens bij waarover ik hier boven lees en het is 3.9m tegen 4.2m , lijkt me toch wel in evenwicht als je het mij vraagt. Een account recruiten had weinig verschil gemaakt, dan had Speer nog steeds een voordeel van 1.5m gehad.

Interns fixen aan de start of voor de start is voor mij allemaal hetzelfde het blijven gratis dorpen waar je niks voor moet doen. Dat goed babbeltje heb je net zo goed nodig om een account met je te laten starten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Geen probleem Pepper zuigt en jullie hebben een samenwerking nodig met de andere top 3 stam, oke succes?
 
Reactiescore
19
hihi1.PNG

Ik heb jammer genoeg niet meer de rapporten van de stacks van jens aan ons front, terwijl hij aan de andere kant geinternd werd

Daarnaast komen de volgende interns er al weer aan!
hihi2.PNG
Terwijl Percy Jackson 2,5 uur loopt en een cfje pakt
hihi3.PNG
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
188
Nog 2% en 10 dagen en we kunnen weer wachten om dit nogmaals te herhalen, zin in! Mooie wereld voor Speer zo, foutloos naar de winst :)

Ik heb een idee, wat als we ons team opsplitsen en deel bij hun gaan om ze te leren hoe je fair kan winnen?
Dan kunnen we de wereld erna wel een leuke fight doen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ik heb een idee, wat als we ons team opsplitsen en deel bij hun gaan om ze te leren hoe je fair kan winnen?
Dan kunnen we de wereld erna wel een leuke fight doen?
Stap voor stap. Eerst leren winnen, het fair gedeeltje kan je dan de classic erna toevoegen
 
Reactiescore
22
Zijn jullie bang ofzo, omdat er instant op pepper en illu wordt gezeken? Wellicht kunnen jullie, als het grote voormalig speer, gewoon gaan vechen ipv zeiken. De kwaliteit zit daar toch? Moet dus geen probleem zijn
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Een ILLU lid die komt vertellen aan Speer dat er gevochten moet worden. Genoeg internet voor vandaag
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
wat kut
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Zijn jullie bang ofzo, omdat er instant op pepper en illu wordt gezeken? Wellicht kunnen jullie, als het grote voormalig speer, gewoon gaan vechen ipv zeiken. De kwaliteit zit daar toch? Moet dus geen probleem zijn
Wat moet Speer nog meer doen???
20760003ff219be1b339e83bd5b503dc.png
 
Reactiescore
188
Zijn jullie bang ofzo, omdat er instant op pepper en illu wordt gezeken? Wellicht kunnen jullie, als het grote voormalig speer, gewoon gaan vechen ipv zeiken. De kwaliteit zit daar toch? Moet dus geen probleem zijn

wacht wij bang?
Lijkt eerder erop dat jullie bang zijn om te vechten.

491c5e4abdaa3eff251f70403933625d.png

https://gyazo.com/491c5e4abdaa3eff251f70403933625d

Jullie staan niet eens in de top 25 met zn alle? Jullie zijn niet te bang om te vechten, nee jullie vechten niet.
Punten vechten troepen niet woopwoop.

Maar gezien de propaganda die over ons wordt verkondigd vraag ik me af wie er minder zicht op de realiteit heeft.. de schrijver of degene die het geloven
 
Bovenaan