Top/Flopspelers

Reactiescore
981
Reactiescore
1.893
Lijkt me logisch dat je een BG zoekt op het moment dat de #1 2 keer zo groot is en nog eens 2 top 15 accounts als PBGs heeft toch?
Jona ik weet niet op welke tw-stats jij kijkt maar ik zal t ff optellen voor je .

Pepper 2.5m
Illu 2.9m
Salt 0.2m
Bijl 0.25m

Totaal 5.85m

Speer 4.3m
RR 0.7m
FBI 0.55m

Totaal 5.55m

De voorsprong van Speer was 2.6m dankzei de BG met Illu is dit in evenwicht gebracht.
Hier gaat iets niet helemaal goed. In het begin sprak je (zie je eerste quote) over PBG's. In mijn TW-woordenboek is een PBG een persoonlijk bondgenootschap. In je tweede screen neem je ineens de totale stam van beide spelers mee. Dus die optelsom is niet helemaal accuraat. Laten we dit eens omdraaien, dan tel ik het op voor jou:
  • Pepper 2.5m
  • Illu 3m
  • Salt 0.2m
  • Bijl 0.3m
Totaal: 6.0m

  • Speer 4.3m
  • Goose 0.5m
  • Rob. 0.4m
Totaal: 5.2m

Dat geeft jullie dus een 800k (15%) voorsprong op Speer - geef me zo een rendement op aandelen en je hoort mij niet snel klagen! - waar jullie eerst 2.2 mio (42%) achterliepen. Vind dat toch een drastische verandering.

Verder ging het mij ook niet perse om de totale getallen onderaan de streep, want een exact gelijke kwantiteit is: 1) niet te realiseren en 2) werkt TW niet op zo een wijze. Vind het gewoon frapant dat je begint over het rechttrekken van kwantiteit nadat jullie - ondanks te zijn begonnen met 10 (en zal waarschijnlijk met Flex erbij wel richting/voorbij de 15 gaan) boost accounts op een wereld met een stamlimiet van 5 - eruit zijn gestart en dat nu als verantwoording gebruikt om dat verschil op zo een wijze proberen recht te trekken in jullie voordeel proberen om te buigen.
 
Reactiescore
447
Je kan trouwens nog de 400k van counter300 bij ILLU rekenen. Troependump op ons en 4k en laat zich internen door OmfGoCry.
 
Reactiescore
470
Hier gaat iets niet helemaal goed. In het begin sprak je (zie je eerste quote) over PBG's. In mijn TW-woordenboek is een PBG een persoonlijk bondgenootschap. In je tweede screen neem je ineens de totale stam van beide spelers mee. Dus die optelsom is niet helemaal accuraat. Laten we dit eens omdraaien, dan tel ik het op voor jou:
  • Pepper 2.5m
  • Illu 3m
  • Salt 0.2m
  • Bijl 0.3m
Totaal: 6.0m

  • Speer 4.3m
  • Goose 0.5m
  • Rob. 0.4m
Totaal: 5.2m

Aangezien zowel Goose als Rob. hun eigen stam internen reken ik die er gewoon bij jona. Snap je afrondingen ook niet zo goed ( bijl 245k reken je als 0.3 , Speer 4.368 reken je als 4.3?)

Dat geeft jullie dus een 800k (15%) voorsprong op Speer - geef me zo een rendement op aandelen en je hoort mij niet snel klagen! - waar jullie eerst 2.2 mio (42%) achterliepen. Vind dat toch een drastische verandering.

Verder ging het mij ook niet perse om de totale getallen onderaan de streep, want een exact gelijke kwantiteit is: 1) niet te realiseren en 2) werkt TW niet op zo een wijze. Vind het gewoon frapant dat je begint over het rechttrekken van kwantiteit nadat jullie - ondanks te zijn begonnen met 10 (en zal waarschijnlijk met Flex erbij wel richting/voorbij de 15 gaan) boost accounts op een wereld met een stamlimiet van 5 - eruit zijn gestart en dat nu als verantwoording gebruikt om dat verschil op zo een wijze proberen recht te trekken in jullie voordeel proberen om te buigen.

Een drastische verandering die nodig was om de wereld in evenwicht te brengen? Je zegt zelf al dat een exacte gelijke kwantiteit niet mogelijk is maar dit komt wel aardig in de buurt.

Ga nou niet doen alsof Speer zonder boosts of hulp de start uit is gekomen. Minty die early game met 4 andere in een stam zat erna allemaal interns geweest zijn . Ground Zero die early game met 4 andere in een stam zat en erna allemaal intern zijn geworden, zelfs jullie extra main account Rob. is met cacturne als boost gestart.
 
Reactiescore
420
Hoe kun je als account met 2 side accounts starten en zo hard sucken?
 
Reactiescore
1.893
Aangezien zowel Goose als Rob. hun eigen stam internen reken ik die er gewoon bij jona. Snap je afrondingen ook niet zo goed ( bijl 245k reken je als 0.3 , Speer 4.368 reken je als 4.3?)


Een drastische verandering die nodig was om de wereld in evenwicht te brengen? Je zegt zelf al dat een exacte gelijke kwantiteit niet mogelijk is maar dit komt wel aardig in de buurt.

Ga nou niet doen alsof Speer zonder boosts of hulp de start uit is gekomen. Minty die early game met 4 andere in een stam zat erna allemaal interns geweest zijn . Ground Zero die early game met 4 andere in een stam zat en erna allemaal intern zijn geworden, zelfs jullie extra main account Rob. is met cacturne als boost gestart.
Haha Speer heb ik niet eens dubbel gecheckt, die heb ik gewoon van jou overgenomen. Dus eigenlijk snap je jezelf niet? :biggrin:. Bijl is dan misschien een afrondingsfoutje geweest, maar verandert verder weinig aan m'n punt. Toch?

Om een wereld in evenwicht te brengen door het recruiten van een account, akkoord. Maar in dit geval kiezen jullie ervoor om voor 12.2% aan dominantie 'in te lijven' (de volledige rang 2 stam als rang 3 stam zijnde) op een wereld waar je bij 20% het dominantiepercentage bereikt, omdat jullie zelf niet het maximale uit jullie boost accounts hebben gehaald. Vind verder ook een aanzienlijk verschil zitten tussen interns fixen in de start door diplomatiek/een goed babbeltje en voorafgaand de wereld doelbewust spelers te ronselen die je gegarandeerd een kwantiteitsboost kunnen geven.
 
Reactiescore
417
Vergeet heel die belastingdienst stam ook niet mannen komop
Ik ben meestal niet zo van het AF aangezien het vooral gejank is, maar dacht zeg even wat vanuit kamp ILLU.
Voor de dorpen van Tax hebben wij moeten strijden (op jens zijn dorpen na). Net zoals de dorpen van I. overigens.
 
Reactiescore
447
Ik ben meestal niet zo van het AF aangezien het vooral gejank is, maar dacht zeg even wat vanuit kamp ILLU.
Voor de dorpen van Tax hebben wij moeten strijden (op jens zijn dorpen na). Net zoals de dorpen van I. overigens.
Jullie hebben toch vv van de wijzedakduif gehad?
 
Reactiescore
180
Aangezien zowel Goose als Rob. hun eigen stam internen reken ik die er gewoon bij jona. Snap je afrondingen ook niet zo goed ( bijl 245k reken je als 0.3 , Speer 4.368 reken je als 4.3?)



Een drastische verandering die nodig was om de wereld in evenwicht te brengen? Je zegt zelf al dat een exacte gelijke kwantiteit niet mogelijk is maar dit komt wel aardig in de buurt.

Ga nou niet doen alsof Speer zonder boosts of hulp de start uit is gekomen. Minty die early game met 4 andere in een stam zat erna allemaal interns geweest zijn . Ground Zero die early game met 4 andere in een stam zat en erna allemaal intern zijn geworden, zelfs jullie extra main account Rob. is met cacturne als boost gestart.


zat welgeteld één vriendelijk gezicht in mijn stam en bij minty hetzelfde, de rest van de stam is solo gestart?
 
Reactiescore
38
Kan best, en geen enkel probleem. Hoef je zeker je excuses niet voor te maken hoor.
Voor ons zijn er alleen geen dorpen leeggezet van I (in ieder geval waar ik van af weet).

voor wie zijn er wel dorpen leeggezet dan?
wij clearden ze ook gewoon hoor liepen erdoor als een mes door de boter...
kregen een uitvlucht dat hij s'nachts niet kon loggen op tw....

1615388646297.png
 
Bovenaan