Zoekresultaten

  1. Kerouac

    Vraagjes voor Kr33log

    @Kr33log Nog enkele vragen: Zijn quests aanwezig? Is de dagelijkse loginbonus aanwezig? Is 1:1 ruilen met dorpshandelaar mogelijk? Samenvatting van bovenstaande vragen in 1 vraag: is het een vertraagde classic of is het een 'normale' wereld met restricties? Vrij handelen - enkel binnen stam...
  2. Kerouac

    SCRIPTPAPI JENS IS JARIG

    Jens staat bekend als een uitmuntende scripter binnen zijn kringen. Zijn vaardigheid in het schrijven van code is ongeëvenaard en zijn scripts zijn altijd van een buitengewone kwaliteit. Of het nu gaat om het ontwikkelen van complexe algoritmes, het automatiseren van taken of het bouwen van...
  3. Kerouac

    Rooftochten Single Village Scavenge Tool

    Script waarbije je makkelijk voor 1 dorp correcte RT kan versturen.
  4. Kerouac

    Golden Awards

    Moet er ooit eens van komen right? Lijstje hieronder kopiëren.
  5. Kerouac

    BEUN

    Hallo Wij van BEUN eisen nu al de wereldwinst op. Knuffels en kusjes x
  6. Kerouac

    Praattopic

    Hallo vrienden!!! DNA is bij deze de gedoodverfde favoriet om de wereld te winnen. #ERIC4PRESIDENT
  7. Kerouac

    [Stam] Lethal Poison - Venom // 500pp

    Hi vrienden Omdat ik veelal niet blij ben met mijn eigen creaties en er hier toch een beetje beweging is, stel ik het open naar anderen om iets te proberen :smile: 1. De tekst: Lethal Poison (TAG: Venom), al dan niet wereld 89 als dat er mooi op past. 2. Kleurencombinatie(s): Gifgroen, paars...
  8. Kerouac

    [Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #336

    Weerwolven van Wakkerdam #336 Ik raad aan de rollen goed na te lezen, er zijn enkele wijzigingen aangebracht aan de gebruikelijke regels. Aantal spelers: Geen beperking. Start: 15/02 ergens starten, 16/02 eerste deadline. Extra: - Ik geef iedere avond enkel aan wie er gestorven is, indien er...
  9. Kerouac

    [Inschrijftopic] Weerwolven van Wakkerdam #336

    Weerwolven van Wakkerdam #336 Ik raad aan de rollen goed na te lezen, er zijn enkele wijzigingen aangebracht aan de gebruikelijke regels. Aantal spelers: Geen beperking. Start: 15/02 ergens starten, 16/02 eerste deadline. Extra: - Ik geef iedere avond enkel aan wie er gestorven is, indien er...
  10. Kerouac

    Wereldafspraken

    Wereldafspraken Deze wereldafspraken zijn opgesteld met het oog op het spelplezier van iedereen die gebonden is aan deze afspraken. We kiezen er dus bewust voor om niet alles tot op de puntjes neer te schrijven. Indien iets niet vermeld staat, gooien we volgende 2 vragen over de kwestie: - Is...
  11. Kerouac

    Once upon a time in Tides

    Na het aflopen van wereld 71 bleef Sammy, net zoals nog enkelingen hier, achter met een zure nasmaak. Veel tijd en werk werd gestoken in FireFox.. op wereld 71 door team Fox. Maar bij de eerste serieuze aanval, was het al snel duidelijk dat het onbegonnen werk zou worden ondanks de aangekondigde...
  12. Kerouac

    Timebattles Seizoen 2!

    Beste timers en sympathisanten - neen, niet de botters, Seizoen 2 van de alom beruchte Timebattles komt eraan en dit in een vol-le-dig nieuw jasje. Deze keer gaan we voor een bracket systeem, eventueel met een voorafgaande poulefase bij voldoende of teveel inschrijvingen. Een tijdspanne zal dus...
  13. Kerouac

    Statement vanuit Cave!

    Beste AF-gangers, Wij, de stamleiding van Cave, hebben besloten om Teun te kicken uit de stam. Ik veronderstel dat de meesten onder jullie naderhand de screenshots hebben gezien waarin hij openlijk het gebruik van een time bot (en dan vooral op deze wereld) toegeeft. Als stam willen én kunnen...
  14. Kerouac

    De heropleving van OSM

    Beste voetballiefhebbers, Na wat gespam in de accountchat, hadden we besloten om met 3 opnieuw een competitie op OSM op te starten. Samen met @melish en @Dr. Hannibal Lecter gingen we dus enkele dagen geleden van start. Na een tegenvallende marketingcampagne op de tribalwarsdiscord, besloten we...
  15. Kerouac

    [Afgekeurd] Extra symbool bij farmen op LH-wereld

    Beste forumgangers, Niet persé een hoogstnoodzakelijk probleem, maar ergens kan het beter denk ik. Momenteel - wanneer je een dorpje hebt gafarmed - krijg je het soms symbool te zien dat het dorp leeg is (qua grondstoffen), ondanks dat dit niet het geval is (doordat je aan je farmlimiet zit)...
  16. Kerouac

    Farm-assistent

    'Er kunnen maximaal 5 aanvallen per seconde weggestuurd worden' Dit krijg ik vaak te lezen tijdens het farmen, al zit ik gewoon te klikken of op A en B te drukken via FA-pack. Maar ik kan echter nooit meer dan 2x drukken per seconde op A en/of B. Naar het BB-dorpje waar ik net drukte als die...
  17. Kerouac

    [Ingevoerd] Dagranglijst Roven

    Beste forumgebruikers, Naar aanleiding van een korte discussie op het W66 forum (linkje), hadden we graag ook een dagranglijst voor roven gehad. Deze is er al voor plunderen, aanvallen, verdedigen, ondersteunen, dorpen geplunderd en dorpen overgenomen. Alvast bedankt voor de stem! :D
  18. Kerouac

    Stelling van de dag

    Titel spreekt voor zich denk ik :)
  19. Kerouac

    Nachtsbrakers [00:00 - 08:00]

    Spreekt voor zich, miste dit topic wel een beetje tot nu toe. Wie is er nog/al wakker? :D
Bovenaan