Zoekresultaten

  1. miketijger

    [Speeltopic] WvW #361

    Aantal spelers: zoveel mogelijk Start: Verdeling rollen zaterdag in de vroege uurtjes, zondag 22u BM, zondag op maandag eerste nacht met acties (wolven, drankjes, beschermingen) Extra: maandag & woensdag worden er geen acties doorgevoerd tussen 19u en 22u. (e.g. beul/priester) Van zodra ik ze...
  2. miketijger

    4 Russen

    Ziezo, een dikke smakkerd van mij En nu zijn jullie ook besmet
  3. miketijger

    Het TW ganzenbord (Huidig speelbord)

    Ronde 1: De ganzen in hun startblokken Alle ganzen staan klaar in hun startblokken. Het is tijd om te dobbelen. Om iedereen nog wat zijn weg te doen kennen is er nu nog geen extra opdracht. Dobbelen kan je mee interactief doen via de tribalwars discord, is niet verplicht. (Geef gerust je...
  4. miketijger

    Het TW ganzenbord (wedstrijd)

    Het grote TW ganzenbord Beste spelers van wereld 84, Wij presenteren u het grote TW ganzenbord. Een klassiek spel uit de oude doos, ideaal voor een klassiek spel zoals tribalwars. Het spelverloop gaat als volgt: Ganzen bestaat uit een speelbord, twee dobbelstenen en enkele pionnen van...
  5. miketijger

    Disney

    Dag Disneyfans, Bij het herordenen van het forum ben ik blij dat ik in mag staan voor het openen van het DISNEY topic. Over Disney valt er natuurlijk heeeel veeeel te vertellen. Over Disneyfilms --> geanimeerde films, live films, categorie Disney princessen, Pixar... Of liedjes, musicals...
  6. miketijger

    Idee - Het imaginair stamlimiet van casual 12

    Beste casual gegadigden, 1 ding vooraf, ik post hier als speler en niets als mod. Ik ben en blijf een casual speler. Omdat we niet persé hoeven te wachten op de doorvoering van innogames, kunnen we al met volgende wereldafspraak komen/discussiëren. Al eerder werden op de tribalwarsdiscord in...
  7. miketijger

    [Speeltopic] WvW #334 Avatar & The Last Airbender

    Avatar & The Last Airbender Aantal spelers: 14 Start: Eerste DL: maandag 22u BM Extra: dinsdag is DL veel later en moet je er niet op wachten donderdag zal het niet exact 22u, maar ietsjes later is mogelijk. Afhankelijk hoeveel er gepost wordt (doel uitslag wss voor 23u) Klaagmuur: Nee...
  8. miketijger

    [Inschrijftopic] WvW #334 Avatar & the last airbender

    Avatar & The Last Airbender Aantal spelers: onbeperkt Start: Eerste DL: maandag 22u BM zondagavond rolverdeling (via discord), wie ik niet op discord heb stuur ik langs hier. --> werd maandagochtend Extra: dinsdag is DL veel later en moet je er niet op wachten donderdag zal het niet exact...
  9. miketijger

    Inzendtopic Nieuwjaarsbrief

    Nieuwjaarsbrief Velen kunnen niet naar hun familie om gezellig de feesten te vieren. Kleine kindjes bereiden jaar na jaar hun nieuwjaarsbrief voor. Een brief voor de tante, een brief voor de oma & opa. Ze lezen hem voor aan hun familielid en krijgen veel liefde (en misschien wel een cent) in de...
  10. miketijger

    Wedstrijd - De nieuwjaarsbrief (Discussietopic)

    Nieuwjaarsbrief Velen kunnen niet naar hun familie om gezellig de feesten te vieren. Kleine kindjes bereiden jaar na jaar hun nieuwjaarsbrief voor. Een brief voor de tante, een brief voor de oma & opa. Ze lezen hem voor aan de hun familielid en krijgen veel liefde (en misschien wel een cent)...
  11. miketijger

    Wedstrijd - De nieuwjaarsbrief

    Nieuwjaarsbrief Velen kunnen niet naar hun familie om gezellig de feesten te vieren. Kleine kindjes bereiden jaar na jaar hun nieuwjaarsbrief voor. Een brief voor de tante, een brief voor de oma & opa. Ze lezen hem voor aan hun familielid en krijgen veel liefde (en misschien wel een cent) in...
  12. miketijger

    Clustercontest w83

    Beste forumers Er werd gevraagd naar meer contesten, omdat er niet genoeg activiteit zou zijn op het forum. Voor ik bij het team kwam, had @DenDuvel hier al een clustercontest voorbereid naar het idee van Rickert. Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteert zijn...
  13. miketijger

    [Speeltopic] WvW #332 De burgerparade

    Om weer op te starten niets te speciaals om er een beetje in te komen. Deadlines kan ik niet altijd na 22u meteen posten. Zie hieronder Aantal spelers: onbeperkt Start: Eerste DL: maandag 22u; zondag 18u rolverdeling (via discord), wie ik niet op discord heb stuur ik langs hier. Extra: dinsdag...
  14. miketijger

    [Inschrijftopic] WvW #332 Burgerparade

    Om weer op te starten niets te speciaals om er een beetje in te komen. Deadlines kan ik niet altijd na 22u meteen posten. Zie hieronder Aantal spelers: onbeperkt Start: Eerste DL: maandag 22u; zondag 18u rolverdeling (via discord), wie ik niet op discord heb stuur ik langs hier. Extra: dinsdag...
  15. miketijger

    [Speeltopic] Verstoppertje TW.

    Verstoppertje Start Verstop je eenheden van speer tot edelman :spear:- :snob: privé doorgeven aan mij. Deadline zondag 22:00 (stuur gerust je verstopplaatsen door voor zondag 22:00 als je nog wilt meedoen) Deelnemers 1. DenDuvel 2. Candiu 3. Jos 4. Simeco 5. Rinske 6. Combino 7. chmegers...
  16. miketijger

    [Inschrijftopic] Verstoppertje TW

    We gaan onze tijd een beetje verdoen e deze zomer. Verstoppertje Spelregels Ieder krijgt van elke eenheid 1 Dus je kan van elke eenheid iets verstoppen :spear::sword::axe::archer::spy::light::marcher::heavy::ram::cata::knight::snob: Maximum 2 eenheden bij elkaar. Verstopplaatsen (47, ideeën...
  17. miketijger

    De dorpentellers: feedback

    Hoi iedereen, Inmiddels hebben we al enkele rondes van de dorpentellers gehad. Hoe hebben jullie deze ervaren? Zonet heb ik de bonusronde aangekondigd in het topic. Om het een beetje aangenamer te maken voor iedereen, open ik even een feedback topic. Enkele vragen om jullie op weg te zetten. -...
  18. miketijger

    De dorpentellers

    Beste casualspelers, Ik presenteer u een contest "De Dorpentellers" Nu we met casual 11 meer barbarendorpen per speler kregen en er andere overstapvoorwaarden zijn, kan jij nog raden hoeveel dorpen er aanwezig zijn in de wereld? Kan jij inschatten hoeveel spelers overstappen in welke...
  19. miketijger

    tags

    Dag forumgangers, Ik heb een forumgerelateerde vraag. Het is onlangs eens te pas gekomen in de discord, maar volgens mij was er toen niet echt een antwoord. Weten jullie precies hoeveel personen een melding krijgen wanneer je iemand een tag geeft. zoals bvb. @killingsspreeee @Candiu Aangezien...
  20. miketijger

    De reset van 2021

    We zijn het jaar 2021 gestart met een nieuwe ranking in de discordchat. Nu we een maand verder zijn, kunnen we misschien al eens kijken hoever we staan. De onderstaande personen kregen de eer om tot de grootste posters in discord genoemd te worden. Maar wie verdient de titel voor 2021? Van...
Bovenaan