De reset van 2021

Reactiescore
722
We zijn het jaar 2021 gestart met een nieuwe ranking in de discordchat. Nu we een maand verder zijn, kunnen we misschien al eens kijken hoever we staan.
De onderstaande personen kregen de eer om tot de grootste posters in discord genoemd te worden.
Screenshot_2021-01-03_at_20.46.16.png

Maar wie verdient de titel voor 2021?
Van Tim010 en 9999 zijn nog niets te bekennen en nieuwe uitdagers komen de top 10 binnen.
De huidige top20 ziet er als onderstaande uit.
1612257514166.png
1612257541899.png

Hebben jullie pronostiekjes? Doelstellingen? Hoge verwachtingen? Wie valt nog uit de top 10 en wie komt er bij?

Persoonlijke verwachtingen:
Ik denk dat we van @Candiu, @mohniels1 en @Speeder. nog mogen verwachten dat ze een poging gaan doen om de top 10 binnen te gaan.
@simeco en @Team Maligator zijn spammers op zich, maar van Maligator is er de laatste week weinig te zien. Dus denk ik dat deze twee en hondmet3poten het nog moeite gaan hebben om de top 10 te behouden.
@tim010 staat momenteel op plaats #21 en zal waarschijnlijk nog enkele rangen klimmen, maar zonder goede motivatie zal hij niet de top 10 binnenkomen.
9999 had zich de eerste dagen laten kennen en stond enkele dagen in de top, maar is stilaan aan het zakken in de ranking.
Mijn eigen doelstelling heb ik behaald, maar nu ik inmiddels nummer 6 bereikt heb, ga ik deze proberen aanhouden of misschien nog een beetje stijgen.

Voor de nummer 1 plaats staat alles nog open. Bappos, Martonje en paulinho zijn goed in de running en ik verwacht van hen toch minstens 10k berichten elk tegen het einde van dit jaar. Maar laten we @arbeitman (gantoise) niet vergeten, want ook hij kan nog uit de kast komen.
Voor de 10e positie zal je waarschijnlijk meer moeite moeten doen dan vorig jaar en in plaats van een dikke 2k berichten te halen, zou je minstens 3.5k berichten moeten bemachtigen om die spot te krijgen.

Laat jullie meningen maar horen
Groetjes,
Zonnetje
 
Reactiescore
1.802
mij een spammer noemen :redface: :redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
1.270
ik ben trots niet in deze top 20 te staan. anders was het wel chanant.
 
Reactiescore
722
Als ik je moet pesten, moet je het maar vragen e. Ik kan eens een verhaal schrijven met nonkel als hoofdpersonage zonder zon buiten op een bankje...
 
Bovenaan