Zoekresultaten

  1. Jo Ban

    Stemming spotprentencontest

    Beste AF-ers, het is zover! Er kan gestemt worden op de prentjes! Iedereen heeft 3 stemmen, deze kan je verdelen over de inzendingen die jij het leukst vind. Deze stemmein loop 5 dagen, daarna hoop ik zo snel mogelijk bekend te maken wie er wint. Mocht je de spelregels verder zijn vergeten...
  2. Jo Ban

    Forummoderatie classic 23

    Hallo allemaal, Vanaf nu ben ben ik jullie modje :) Voor de mensen die mij nog niet kennen: Ik ben Johan, 23 jaar oud. Ik ben werkzaam in de IT. In mijn vrije tijd houd ik me graag bezig met muziek maken, gamen, racefietsen, fotografie en nog een berg andere zaken. Ik probeer discussies...
  3. Jo Ban

    Spotprentencontest W71

    Beste W71 AF-er, Hierbij presenteer ik het eerste contest sinds tijden! Nadat er toch behoefte was heb ik besloten een vereenvoudigde editie van het conest dat op W72 een groot succes was te organiseren! Wat houd de competitie precies in? De competitie loopt van 5 mei tot en met 12 mei. In...
  4. Jo Ban

    [Profiel] Consequence of Ignorance (300 PP)

    1. De tekst: Consequence of Ignorance Casual 9 2. Kleurencombinatie(s) Vrij te kiezen door de artiest 3. Thema: ignorance 4. Plaatje(s) om te gebruiken: geen voorbeelden, maar mag best wel iets humoristisch zijn, hoeft niet heel serieus. 5. Deadline: ZSM 6. Prijs/gift: 300 PP 7. Favoriet tot nu...
  5. Jo Ban

    WERF - Hulp voor nieuwe/onervaren spelers

    WERF - Wind, Earth, Rain and Fire Introductie WERF is opgericht met één gezamenlijk doel: Het helpen van onervaren/beginnende spelers. Het concept van een casual wereld is dat je een tweede kans krijgt om groot te worden in een kansrijke en deels beschermde omgeving. Dit is mogelijk door een...
  6. Jo Ban

    Forummoderatie Quarantaine

    Hallo luitjes, Even een schaamteloze copy paste van een eerdere wereld: Vanaf nu ben ben ik jullie modje :) Voor de mensen die mij nog niet kennen: Ik ben Johan, 22 jaar oud. Ik ben werkzaam in de IT. In mijn vrije tijd houd ik me graag bezig met muziek maken, gamen, racefietsen, fotografie...
  7. Jo Ban

    [Contest] - Win tot 1200 PP - Rapbattle

    Beste W71 forumgangers, Het is tijd voor een contest, democratisch gekozen is dit een rapbattle geworden! Om de creativiteit de vrije loop te laten wil ik jullie compleet vrij laten in het invullen van deze rapbattle. De inzendingen worden beoordeeld op de volgende punten: - Originaliteit /...
  8. Jo Ban

    Welk contest?

    Ik wil graag een contest voor jullie organiseren, maar ik weet nog niet echt welke. Ik heb een paar opties in de poll gezet, ik zou jullie input waarderen. Mocht je een idee hebben voor iets compleet nieuws is dat ook prima! Bijv: - Het beste profiel - Presenteer je account - Rapbattle -...
  9. Jo Ban

    Presenteer je account - stemtopic

    Welkom bij het stemtopic van Presenteer je accoun! Elke stem die word gedaan levert een punt op. Daarnaast komt er per inzending nog een jurybeordeling die goed is voor maximaal 100 punten (zie uitleg hoofdtopic). Elke stemmer kan twee inzendingen kiezen! De inzendingen: The Alcoholic Dream...
  10. Jo Ban

    [Inzendingen gesloten] Clustercontest Wereld 68

    Hallo spammers, Hierbij presenteer ik het Clustercontest van wereld 68! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster of presenteer zijn cluster het beste? Wie mag zichzelf na deze contest uitroepen tot de eigenaar van de beste cluster van héél 68? We zullen het in de komende weken...
  11. Jo Ban

    Contests, welke?

    Titel zegt het eigenlijk al :) Ik heb het voor nu even simpel gehouden: - Presenteer je account - Clustercontest - Het profiel dat het beste beviel - Anders, namelijk... (graag een reactie)
  12. Jo Ban

    [Afgekeurd] FA filteren op lopende aanvallen

    In de FA kan je momenteel niet filteren op het aantal lopende aanvallen, enkel of er wel of niet een aanval loopt op een bepaald dorp. Idee: vervang filter wel / niet voor een variabel getal. Dit kan dus 0 zijn, maar ook bijvoorbeeld 2. Dit maakt het dubbelfarmen een stuk eenvoudiger.
  13. Jo Ban

    [Afgekeurd] Verplaatsen van notification banners

    Van toepassing op de mobiele website. Wanneer je op de telefoon farmt, wil het wel eens gebeuren dat je te snel achter elkaar 2 aanvallen verstuurt, waardoor er een rode notificatiebanner verschijnt. Deze banner zorgt er voor dat de pagina weer verspringt naar het begin. Idee: plaats de...
  14. Jo Ban

    [Afgekeurd] Android app: apps switchen op webview pagina's

    Op webbased pagina's (bijvoorbeeld de FA) is het momenteel niet mogelijk te switchen naar een andere app en vervolgens weer naar de TW app switchen. Je komt dan terecht op je dorpsoverzicht. Idee: zorg dat de laatste pagina blijft staan.
  15. Jo Ban

    [Ingevoerd] Verplaatsen dorp verwijderen FA

    Het rode kruisje om een dorp te verwijderen uit de FA staat nu boven de a en b knoppen. Het zelfde geldt voor de dorpsnaam. Beiden kunnen prima in de ruimte rechts van de a en b knoppen worden verplaatst wat de kans op misclicks aanzienlijk verkleint.
  16. Jo Ban

    [Doorgegeven] Toevoegen van ODS aan stammenoorlogen

    Een (denk ik?) Eenvoudige aanpassing die een hoop kan toevoegen: Het toevoegen van verslagen tegenstanders als ondersteuning in de statistieken van stammenoorlogen. Dit zou kunnen resulteren in gerichtere fakes bijvoorbeeld wat een leuke extra dimensie geeft aan het spel :)
  17. Jo Ban

    [Inschrijftopic] WvW #294

    Door: @capricorno en @Jo Han Startdatum valt overeen te komen :) Instellingen: Aantal spelers: min 16 Klaagmuur: Ja Hints: nee Jager: ja Heks: ja Dorpsoudste: ja Beschermengel: ja Ziener: nee Beul: nee Priester: ja Slet: nee Cupido: ja, bijrol Geliefden kennen elkaar: ja Geliefden...
  18. Jo Ban

    Rate de speler

    Om dit forum toch maar weer een beetje leven in te blazen maar eens eens een nieuw topicje :p Het is eigenlijk doodeenvoudig. Je beoordeeld een account op de volgende punten: Punten OD Stam Ligging Reputatie Ik zal hieronder gelijk aftrappen met de huidige nummer 1: Crazybertje Deze...
  19. Jo Ban

    [Afgekeurd] Blokkeren van versturen van aanvallen vanaf VV account

    Hallo allemaal, Nu ik geen ideeënforummod meer ben schiet me toch ineens een idee te binnen xD Naar aanleiding van een recente supportaanvraag lijkt onderstaande beschreven functie mij een nuttige toevoeging. Het Scenario: Account A Spelers: Piet en Jantje Account B Jantje valt vanaf...
  20. Jo Ban

    Welk contest?

    Beste W61 spelers, Het gok de top contest is bijna afgelopen, er kan niet meer worden ingezonden. Hebben jullie nog ideeën voor contests die jullie graag zouden zien? Dat mag er 1 van de al bekende contests zijn, maar dat mag ook een nieuw idee zijn dat ik kan uitwerken.
Bovenaan