Zoekresultaten

  1. Spamkaboutertje

    Nieuwe vlag

    Een hele goede morgen dames en heren, Een vlag doet het altijd goed, want het komt met een bonus. En de bonus op de barbarendorpjes zijn gebaseerd op de gebouwen. Zo heb je voor snellere productie van troepen, snellere opbouw van gebouwen, meer boerderijruimte, of meer opslagruimte elk een...
  2. Spamkaboutertje

    Met welke 5

    Nou als we dan toch zo lekker als vroeger bezig zijn, Met welke 5 accounts zou je in de stam willen (los van ligging).
  3. Spamkaboutertje

    Bouw functie AM

    Je kan je dorp volledig door Account Manager (hierna: MA) laten bouwen. Echter, AM biedt niet de mogelijkheid tot afbreken, op de functie ‘overtollige gebouwlevels afbreken’ na. Nu ik weer eens begonnen ben op een classic en ik weer een ‘goed’ uitbouwsjabloon wilde maken, kwam ik erachter dat de...
  4. Spamkaboutertje

    Rooftochten ontgrendelen

    Hoi, Net zoals het ontwikkelen gaat bij de smederij zou je dit ook kunnen toepassen op het ontgrendelen van roven in account manager. Nu is het niet per se veel werk om de rooftochten handmatig te ontgrendelen, maar als je veel dorpen hebt en je er constant weer op moet letten kan het irritant...
  5. Spamkaboutertje

    Het 3 woordenspel

    Er was eens
  6. Spamkaboutertje

    Golden Awards

    Hoi mede-forumgangers van W84, Ik zag dat dit, in mijn ogen, altijd wel leuke topic nog ontbrak op dit forum dus bij deze. Hopelijk wekt het wat leuke discussies op, want het forum kan wel een activiteitsboost gebruiken. Het is natuurlijk de traditie dat de starter de spits afbijt, ik zal voor...
  7. Spamkaboutertje

    Golden Awards

    Een kleine poging om het AF wat actiever te krijgen. Natuurlijk moet degene die het topic start de spits af bijten. Ik zal er vnv of morgen eentje maken, dus als er mensen me voor zijn :O Beste speler: Beste stam: De beste stam speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechtste leider: Meest...
  8. Spamkaboutertje

    Golden Awards

    Beste speler: Beste stam: De beste stam speler: Het grootste ego: Beste leider: Slechtste leider: Meest overschatte stam: Meest onderschatte stam: Meest overschatte speler: Meest onderschatte speler: Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met wie zou je zeker niet graag in een...
  9. Spamkaboutertje

    Schaaktoernooi

    Hallootjes, Gezien ik heb vernomen dat er op W42 een aantal "fanatieke" schakers zijn, had ik een idee om een schaaktoernooitje voor W42 spelers te organiseren. Zien jullie hier iets in? Lennart
  10. Spamkaboutertje

    Hail vs Soul.

    Hail The Kings Eigenschappen Stamnaam: Hail The Kings Tag: Hail Aantal leden: 2 Punten van de 8 beste spelers 832.550 Totaal aantal punten: 832.550 Puntengemiddelde: 416.275 Rang: 11 Verslagen tegenstanders: 2.666.428 (31.) Versus Soulmates. Eigenschappen Stamnaam...
  11. Spamkaboutertje

    Btimes op seconde wereld

    Hey, Ik wil op classic gaan btimen. Alleen de classic een seconde wereld. Dus komt als jouw aanval op hetzelfde tijdstip terugkomt als zijn clear, en jij met snellere troep aanviel, welke komt eerst aan?
  12. Spamkaboutertje

    Goede speler(s) gezocht.

    Hoi, Voor SK zoek ik een paar co's. Acc staat net buiten top 3. Mensen met interessen kunnen met een PM sturen. Lennart
  13. Spamkaboutertje

    Ah classic

    Dorpen die door deze adelshoeve worden beheerd Hier zie je de dorpen die door jouw adelshoeve worden beheerd. Zodra die dorpen vanuit een ander dorp in de adelstand worden geheven, verdwijnen ze van deze lijst. Dit staat bij mijn AH. Hoe heef je zo'n dorp naar een dorp van een andere...
  14. Spamkaboutertje

    Storneringstijd PA

    Punten koopdatum einde van de storneringstermijn 600 16.09.14 17:14 15.09.19 19:14 Ik heb dit gekregen van TW, maar zou het pas in 2019 kunnen verplaatsen naar een ander account :S Kan hier niet wat aan gedaan kunnen worden?
  15. Spamkaboutertje

    Rare de speler

    Punten: Stam: Reputatie: Awards: Ligging: OD:
  16. Spamkaboutertje

    PA activeren voor een dag.

    Ik speed af en toe, en dan heb ik maar PA voor 1 dag nodig. Nu moet je verplicht 30 PA inzetten, dus voor 2 dagen extra, die je niet gebruikt. Mijn idee was dus om een optie erbij te nemen. 1 dag PA voor 10 PA-puntjes. Voor FA is er al voor een week FA, waar je 10 PA voor betaald, kan...
  17. Spamkaboutertje

    Nachtbonus op BB dorpen.

    Is het altijd al zo geweest dat er nachtbonus is op BB dorpen? Het is me nooit opgevallen, maar nu dus wel.
  18. Spamkaboutertje

    Top 20 beoordelen.

    1. Interfearance 2. Hear me Roar 3. Feel My Ascendance 4. just like heaven 5. Lord Soth 6. Satans dragon 7. The Beast Of War 8. fukiya Yua Longi. 9. King Bob de Bouwer 10. lord ork 11. SynR. 12. Emkaa 13. awpromaster 14. ZersII666 15. triple peter 16. Stripboek013 17. Penguin...
  19. Spamkaboutertje

    NLC 5 grootmacht award

    Hallo, Moet de grootmacht award op de classic niet veranderen naar plunderaar? Er is nog niemand die kan edelen.
  20. Spamkaboutertje

    La Kouchov Obarkarchov 50 PA

    1. Soort plaatje: Profielplaatje 2. De tekst: La Kouchov Obarkarchov 3. Kleurencombinatie(s): Eigen keuze 4. Thema: Sexy/geil 5. Plaatje(s) om te gebruiken: Plaatjes van Irina Shayk 6. Deadline: / 7. Prijs/gift:: 50PA, bij uitzonderlijke mooie meer. 8. Favoriet tot nu toe:
Bovenaan