Storneringstijd PA

Reactiescore
510
Punten koopdatum einde van de storneringstermijn
600 16.09.14 17:14 15.09.19 19:14

Ik heb dit gekregen van TW, maar zou het pas in 2019 kunnen verplaatsen naar een ander account :S
Kan hier niet wat aan gedaan kunnen worden?
 

DeletedUser24338

Guest
Mensen met een hele hoop accounts zouden zo erg bevoordeeld worden indien er geen storneringstijd was, op deze wijze wordt dat voorkomen. (Daar komt tevens geen verandering in lijkt me.)
 
Reactiescore
510
Dat snap ik, maar die PA op dat account is van een account waar ik al ruim 3 jaar niet op speel:S
 
Reactiescore
746
Geloof me, heb men beklag er ook al over gedaan. Maar uiteindelijk begrijp ik inno wel en het is verstaanbaar waarom ze deze storneringstermijn erop hebben gezet. Deze zal hoogstwaarschijnlijk niet veranderen.
 
Reactiescore
510
Lijkt me voor inno alleen maar handig als ze de storneringstijd veranderen, dan schakelen we de PA over naar andere accies, waarna we de PA eerder gebruiken en we evt eerder weer PA kopen;P
 

DeletedUser69459

Guest
Lijkt me vrij logisch. Op w6 kreeg ik gisteren ineens 600punten omdat het account al 6jaar bestaat, terwijl ik er 16dagen speel. Zou nogal belacheliuk zijn moest ik ze dan gwn eventjes kunnen overplaatsen en het acc dumpen.
 

DeletedUser69665

Guest
En wat nou als je doet, dat je dan minimaal 1 jaar moet spelen op één wereld, en niet hoelang een account bestaat.
 

DeletedUser858

Guest
Storneringstijd hangt ook van je betaalmethode af. Sommige betaalmethodes kan je via achteraf laten terug draaien, en dan is die storneringstijd er om te voorkomen dat je de premiumpunten verduistert. Via Paysafecard bijvoorbeeld heb ik nooit last van een storneringstermijn ;)
 

DeletedUser66220

Guest
Jongens komaan zeg, je krijgt X aantal PP gratis, maar je kan het alleen gebruiken voor je acc en jullie lopen allemaal te zeuren, serieus hé....
Wees blij dat je wat PP krijgt, nu kan je het inzetten op je wereld waar je het liefste speelt.
 
Reactiescore
510
Das waar :p
 

DeletedUser59685

Guest
Het is super dat er een regel is die zo lang geld. Moet niet veranderd worden, er zijn mensen met op elke w een ander acc.
 

DeletedUser72695

Guest
dat stornerings termijn mag er wel af of heel erg verminderd worden ik heb wel wat vrienden die er niks mee doen ik koop zelf al jaren trouw pp jammer dat ik nou niet van vrienden die er niks mee doen een keer een soort van extraatje kan krijgen toch jammer hopelijk word het opgelost
 
Bovenaan