Btimes op seconde wereld

Reactiescore
510
Hey,

Ik wil op classic gaan btimen.
Alleen de classic een seconde wereld.
Dus komt als jouw aanval op hetzelfde tijdstip terugkomt als zijn clear, en jij met snellere troep aanviel, welke komt eerst aan?
 

DeletedUser49031

Guest
Ik heb op wereld 8 gespeeld waar toen nog geen milliseconden waren ingevoerd en dus ook met hele seconden werd gewerkt.
Daar was het zo dat het bevel dat als eerste op pad was ook het eerst in de seconde aan zou komen.
Nu weet ik alleen niet hoe het precies met backtimen zit. Als je een aanval wilt backtimen en deze begint aan zijn terugkeer nadat jij je backtime hebt gestuurd, weet ik niet welke aanval wordt beschouwd als 'het eerst op pad'. Als je je backtime stuurt nadat de aanval is terugkeerd lijkt het mij dat je backtime na de terugkomst van de aanval aankomt.
Maar ik ben er niet 100% zeker van.

Je zou het op ook op jezelf kunnen testen, gebruik bv wat verkenners om te backtimen.
 
Reactiescore
510
Klopt, aanval dat eerste loopt dacht ik ook. Maar met btime loopt feitelijk de aanvaller eerst, vandaar dus de vraag :S
 

DeletedUser49031

Guest
Precies, dat zou ik dus ook niet weten hoe dat precies in zijn werking gaat.
Maar je zou het dus zelf kunnen proberen mocht niemand anders het hier weten.
 
Reactiescore
510
Heb nog maar 1 dorpje ;p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb dit gisteren ook opgezocht en kwam uiteindelijk hierop uit:

http://help.tribalwars.nl/wiki/Verdedigingstactieken#Verdedigingstactiek:_Snipen

Hier wordt inderdaad ook gezegd dat het gaat om de volgorde waarin een aanval is verstuurd, waarbij een terugkerende aanval dus altijd eerder is verstuurd dan jouw backtime. Heb dit vervolgens gisteren geprobeerd op de seconde precies en toen ging het goed. Dit kan uiteraard geluk geweest zijn maar het lijkt me dus dat je gewoon kan backtimen op dezelfde seconde en dat je troepen dan altijd NA de terugkerende troepen aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
Wat Dutchgangster zegt klopt, het eerste bevel wat uitgaat komt aan.

Dus op seconde werelden is het handig om clears eerst te versturen en dan pas edels, aangezien er anders een gap van 1 sec tussen zit.
Bij een b-time is het dus gewoon zorgen dat je b time in de zelfde seconde als zijn terugkerende troepen aankomt


Offtopic- was w8 een seconde wereld? Het is lang geleden maar ik zat daar altijd mijn edeltjes te timen met 4 vensters :/
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser49031

Guest
Voor zover ik me kan herinneren was het zeker een seconde wereld ja :p
Maar de edeltjes moesten nog wel in 1 seconde, denk dat je daarom met 4 vensters zat ;)
 

DeletedUser

Guest
Wat Dutchgangster zegt klopt, het eerste bevel wat uitgaat komt aan.

Dus op seconde werelden is het handig om clears eerst te versturen en dan pas edels, aangezien er anders een gap van 1 sec tussen zit.
Bij een b-time is het dus gewoon zorgen dat je b time in de zelfde seconde als zijn terugkerende troepen aankomt


Offtopic- was w8 een seconde wereld? Het is lang geleden maar ik zat daar altijd mijn edeltjes te timen met 4 vensters :/

:eek:
 

DeletedUser75725

Guest
Is het mogelijk om een backtime die je krijgt op dezelfde seconden als je terugkomende clear te dodgen? Ik hoorde iemand die zei dat het kon.
 
Bovenaan