Zoekresultaten

  1. MyPride

    Spotprenten topic

    Let the games begin.
  2. MyPride

    Het kruidvat is op.

    Goedemorgen Vrienden, Vijanden, Psychopaten, Eerst en vooral wil ik beginnen met een proficiat naar Hood toe, proficiat met de wereldwinst. Zoals reeds duidelijk is binnen kruiden is het niet de lak aan kwaliteit maar naar activiteit. Na de ban van Miauw hebben wij heel wat spelers verloren die...
  3. MyPride

    Met welke 10?

    T'is weer zover boys and gals. Het classieke gatlekkerij is weer aangebroken. Uiteindelijk vindt iedereen dit vet chill als je er in komt dus bij deze: Graag ook bij je namen iets Leuks, een weetje of wat interresant vertellen ! Zo worden de lijstjes veel aangenamer en kan iedereen es lachen...
  4. MyPride

    Met welke 10?

    Ja ja boys het is weer van dat! Met welke 10 spelers zouden jullie graag nog eens spelen ? 1. Sven aka Mystic: Iedereen kraakt deze persoon altijd af als een botter die graag mensen stabbed. Dat is ook zo Daarnaast is het gewoon een prima kerel die 1 van de laatste deftige TW-spelers is. Dat...
  5. MyPride

    Het grote w45 Goktopic

    Beste vrienden en vriendinnetjes, In dit topic kunnen we allemaal onze eigen weddenschappen plaatsen en kunnen we pp inzetten! Ik zal anders beginnen met de meeste obvious gok van allemaal: Wanneer gaat Sate nu werkelijk op delete? Place your bets!
  6. MyPride

    Show je cluster.

    Dit is het eerste topic die ik ooit starte OMGOOD! Zoals de titel zegt, Show je cluster! Mensen mogen er altijd even een reactie op geven met plus en minpunten ;) Cheshire:
  7. MyPride

    zeikerds

    Enough said.
  8. MyPride

    Spitige zake

    Nieuwe topics openen is zo een waste of time, alles word hier toch getrolled :p Aan alle forumgangers: open geen nieuwe topics meeren zeker nie over saaie oorlogen.
  9. MyPride

    Mod

    Wanneer krijgen wij hier verdomd nog eens een forum mod die zijn werk doet en al die belachlijke kleuters gewoon een perm ban geeft? het steekt tegen, ben zeker dat ik niet alleen ben...
  10. MyPride

    Profielfoto

    1. Soort plaatje: Profielplaatje 240x180 2. De tekst: MyPride 3. Kleurencombinatie: Helemaal vrije keuze van de designer. 4. Thema: Een Reaper Met dan zo een licht erboven . 6.Deadline: Geen 7. Prijs/gift: 10-50 pa 8. Favoriet tot nu toe...
Bovenaan