Met welke 10?

Reactiescore
2.303
T'is weer zover boys and gals.
Het classieke gatlekkerij is weer aangebroken. Uiteindelijk vindt iedereen dit vet chill als je er in komt dus bij deze:
Graag ook bij je namen iets Leuks, een weetje of wat interresant vertellen ! Zo worden de lijstjes veel aangenamer en kan iedereen es lachen!

Mijn lijstje:
Philippe: Brakka boy, komt ook meteen als een hondje aangelopen zodra ik deze meneer roep! Overigens wil ik hem enkel op het account omdat die kerel nog een Nice Chick heeft. Weet ook nog dat die eens 15 edels doodliep op een classic waarin het duur herbouwen was tegen Elko, echt een noob soms. Gelukkig houdt ik hem scherp tijdens het starten.

Jannick, Royalist: Denken dat hij ooit maar wat betekende op Ruthless Maniac, gewoon grappig. Samen met hem w49 gespeeld en nu wederom nog eens mogen meemaken als vriendje. Deze loser miste ooit 3x zijn vliegtuig in Amerika. 1x overslapen, 1x in de file. En wat was de 3de ook alweer Gaynick? :)

Sven, Mystic.: Botter eerste klas, op w47 liet ik hem stiekem op het account omdat ik bots ging krijgen, jammer genoeg werden we banned door multi account. Alles aan deze vent is puur vergif, steekt je sneller neer dan een wesp waar je achter mept! w36 Weet ik nog goed toen ik in D kwam dat hij gewoon keihard zijn buurman stabde, was dat lachen!

Global Knowledge: Je wordt hier enkel vermeld omdat ik met tamare wel eens een beschuitje zou willen eten...

Jantje pantje kevertje: Op w42 heb ik hem zo goed als gerekt, nadat hij mij rekte. Sven moest weer stoer doen en cancelbotte mijn edels. De endlosung voor jan was zo goed als geklonken... Op w49 stonden we op het randje van jan neer te kataen omdat hij een debiele Co had, en ook w56 koos die voor de easy wereldwinst, voor de rest ist wel nen toffen.

Amai da begint ier al knap lastig te worden, kheb gewoon door datk een geirriteerde ouwe vent ant komen ben die iedereen veracht :/

Flex:
Trouwe man, ook een actief persoon en gewoon grappige kerel om in je stam te hebben. Zo trouw als een hond, had die geweten waar sommigen speelden wist heel de wereld het al!
[6:42:47] Jan Domme Man: Kan ik nog overstappen
[6:42:48] Jan Domme Man: :$
[6:43:58] Emile: ja zeker
[6:44:01] Emile: 5 euro
[6:44:18] Jan Domme Man: Oke
[6:44:25] Jan Domme Man: Hoe wil je je geld?

Aldo, Minions: Ik vernoem je enkel omdat je zo chill doet tegen mij anders krijg ik weer van die pm's dat het ongepast is te praten over de etnische minderheden... Altijd hetzelfde. Blijkbaar heeft Aldo een immens hoge stem alsof zijn ballen gecastreerd zijn... T'is maar van horen zeggen he Aldo

Pim|Pimsie: Aangename gast om mee in je stam te hebben, op w56 was hij echter een beetje te arrogant wat wel jammer was, niks aan te doen. Echter mag die de vrijdag halve liters pullen op het werk, waar ik toch wel stik jaloers op ben!

Laurens: Denkt de beste deffer te zijn van heel Tw, hopelijk gaat die het eens bewijzen ook de lamzak. Ooit eens tanken met deze man gespeeld tegen duitsers, amai en dan dacht ik nazi fanaat te zijn... Vroeger ook vele malen gecalled en gegamed samen in tijde van |D|.. Sieg heil bruder

Niels Dialgman: Exco'tje van me, lang niet meer serieus gespeeld, hopelijk zal die deze classic zijn best eens doen en niet voor de intern to win gaan zoals de vorige. Fotos van hem die met random chicks ant muilen is kan je altijd navragen !


Zo dit was het dan, hopelijk heb je er iets van genoten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.167
Niels Dialgman: Exco'tje van me, lang niet meer serieus gespeeld, hopelijk zal die deze classic zijn best eens doen en niet voor de intern to win gaan zoals de vorige. Fotos van hem die met random chicks ant muilen is kan je altijd navragen !

Haha fantastisch ja, waren ook 4 foto's ofzo? Kan me nog herinneren dat ik ruzie met haar had omdat ik 2 dagen later een vriendin van haar had.. Zag toevallig gister nog een foto van die eerst, moieem, had misschien toch beter bij haar kunnen blijven.. :D
 

DeletedUser75558

Guest
Leuk lijstje, maar houd met dt schrijven in de vorm van “ik houdt” man man man
 
Reactiescore
2.508
Ik had vanochtend even je post gelezen Emile, maar zie dat hij al is aangepast. Bespaart mij weer werk :D Anyways bedankt voor de vermelding ;) En gedraag je.
 
Reactiescore
420
Wat is dit voor een DIKKE zever lijst. Ik zou jou 10x nemen en jij geen eens 1x. DIKKE VUILE KUT
 
Reactiescore
2.303
kheb teveel vrienden gemaakt in men leven :( rip
 
Reactiescore
219
Je lievelings leidert staat er niet eens in, jammer weer.
 
Reactiescore
89
Ben het wachtwoord kwijt / is veranderd. Stond altijd op auto inlog maar kan er niet meer in. Inlog met vinger afdruk pakt die ook niet door onjuist wachtwoord terwijl ik niks heb veranderd :(
 

DeletedUser68252

Guest
Ben het wachtwoord kwijt / is veranderd. Stond altijd op auto inlog maar kan er niet meer in. Inlog met vinger afdruk pakt die ook niet door onjuist wachtwoord terwijl ik niks heb veranderd :(

Tijdje terug ist forum gewisseld, toen kon ik er ook niet meer op ineens. Supportje over doen en dan word het geregeld.
 
Bovenaan