Het grote w45 Goktopic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.303
Beste vrienden en vriendinnetjes,

In dit topic kunnen we allemaal onze eigen weddenschappen plaatsen en kunnen we pp inzetten!

Ik zal anders beginnen met de meeste obvious gok van allemaal: Wanneer gaat Sate nu werkelijk op delete?

Place your bets!
 

DeletedUser

Guest
Nog een beetje olie op het vuur gooien, onvolwassen zak. Daarnaast valt er veel meer pp te verdienen met de oost accounts van OW.
 
Reactiescore
2.303
Nog een beetje olie op het vuur gooien, onvolwassen zak. Daarnaast valt er veel meer pp te verdienen met de oost accounts van OW.

Aan je reactie te zien ben ik veel volwassener dan jij :D

Ohneee iemand valt me aan DELETE ;( ;( ;( Cry me a river e.
Dit is overigens een serieus topic ;)
 

DeletedUser

Guest
Aan je reactie te zien ben ik veel volwassener dan jij :D

Ohneee iemand valt me aan DELETE ;( ;( ;( Cry me a river e.
Dit is overigens een serieus topic ;)

Ik sta nog niet op delete. Ik moet op delete als de rest op delete blijft staan. Ik doe nog een laatste poging om alles recht te trekken in OW maar als dat niet helpt is het inderdaad delete. :) En moet jouw reactie mij nu iets doen? :p
 

DeletedUser

Guest
Aan je reactie te zien ben ik veel volwassener dan jij :D

Ohneee iemand valt me aan DELETE ;( ;( ;( Cry me a river e.
Dit is overigens een serieus topic ;)

Dat iedereen van YOLO/Hora misbruik wil maken van deze situatie is lekker volwassen....
 
Reactiescore
2.303
Ik sta nog niet op delete. Ik moet op delete als de rest op delete blijft staan. Ik doe nog een laatste poging om alles recht te trekken in OW maar als dat niet helpt is het inderdaad delete. :) En moet jouw reactie mij nu iets doen? :p

Ah jammer, ik verlang tot de dag dat je nu eens werkelijk je "statement" maakt.

Dat iedereen van YOLO/Hora misbruik wil maken van deze situatie is lekker volwassen....

Maken wij hier misbruik dan van de situatie? Leg uit?
Dat ik hier even het w45 amusant wil maken voor iedereen is toch geen drama?
 

DeletedUser61134

Guest
Ik zet in op delete binnen 1 maand :)
Momenteel gaan de hoofdgebouwen naar 27 en de markten naar 25.
Duurt mij alleen wat lang al dat afbreken, gelukkig helpt Thijs me door boeren af te breken.

Heb een leuk sjabloon gemaakt alles op 0 behalve opslag, hoofd en markt :)
 
Reactiescore
2.303
Alsof ik al zovaak heb gezegd dat Friggin op delete gaat? Bij mijn weten is het de eerste keer, nu met deze stab.

Oh mijn excuses, ik bedoelde Rebecca niet jij. My Bad nog wat last van de kater :)
Vind het gewoon belachlijk dat er altijd vanuit kamp OW (devo vooral) met Delete's gedreigd wordt en dan gewoon doorgespeeld wordt. Het is gewoon niks als jullie op delete zouden gaan. Het is een heel verschil met de echte topstammen als vroeger die op delete gingen, dat was een statement. nu is het eerder Meh oke betekeningsloos ...
 

DeletedUser61134

Guest
Oh mijn excuses, ik bedoelde Rebecca niet jij. My Bad nog wat last van de kater :)
Vind het gewoon belachlijk dat er altijd vanuit kamp OW (devo vooral) met Delete's gedreigd wordt en dan gewoon doorgespeeld wordt. Het is gewoon niks als jullie op delete zouden gaan. Het is een heel verschil met de echte topstammen als vroeger die op delete gingen, dat was een statement. nu is het eerder Meh oke betekeningsloos ...

Doorspelen komt telkens omdat Dennis zich na 1-2 dagen bedenkt. Sorry, ik zal deze keer mijn zijn doorduwen
 

DeletedUser72524

Guest
Ik gok op het moment dat Hora/yolo dominantiefase ingaat.
 

DeletedUser76902

Guest
Ik zet in op delete binnen 1 maand :)
Momenteel gaan de hoofdgebouwen naar 27 en de markten naar 25.
Duurt mij alleen wat lang al dat afbreken, gelukkig helpt Thijs me door boeren af te breken.

Heb een leuk sjabloon gemaakt alles op 0 behalve opslag, hoofd en markt :)

Mooi, dus binnen 2-3 maanden hebben we daar heel wat dorpen om te farmen, gaat goed helpen om de barbarenzee leeg te edelen/vissen ;)
 

DeletedUser

Guest
Mooi, dus binnen 2-3 maanden hebben we daar heel wat dorpen om te farmen, gaat goed helpen om de barbarenzee leeg te edelen/vissen ;)

Zielige reactie, dat jullie ons punt niet kunnen inzien geeft maar weer eens aan hoe verrot mensen eigenlijk wel niet zijn. Alsof het jullie genoegdoening geeft om zo'n verrotte wereld te winnen, en al helemaal op zo'n manier. Wees allemaal gewoon een vent en kom met normale afspraken ipv YOLO dat 90% van het SH account wil hebben. Enige manier om deze wereld nog van een klein beetje glans te voorzien. Laat zien dat jullie oprecht tegen vuil spel zijn en maak geen misbuik hiervan.

Dan pas zullen jullie echt een beetje respect gaan verdienen.
 
Reactiescore
2.303
Zielige reactie, dat jullie ons punt niet kunnen inzien geeft maar weer eens aan hoe verrot mensen eigenlijk wel niet zijn. Alsof het jullie genoegdoening geeft om zo'n verrotte wereld te winnen, en al helemaal op zo'n manier. Wees allemaal gewoon een vent en kom met normale afspraken ipv YOLO dat 90% van het SH account wil hebben. Enige manier om deze wereld nog van een klein beetje glans te voorzien. Laat zien dat jullie oprecht tegen vuil spel zijn en maak geen misbuik hiervan.

Dan pas zullen jullie echt een beetje respect gaan verdienen.

Ik zie jullie punt inderdaad niet in, jullie krijgen een tegenslag en gaan lopen voor jullie problemen dmv een delete.
Zoals ik al es zei op w36 ben ik ook gestabbed, heb die speler keihard teruggepakt en heb de wereld later dan ook gewonnen. En at the end weet niemand nog dat er ooit een stab geweest is, door een actie als deze kom je nergens :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan