Show je cluster.

Reactiescore
2.303
Dit is het eerste topic die ik ooit starte OMGOOD!
Zoals de titel zegt, Show je cluster!
Mensen mogen er altijd even een reactie op geven met plus en minpunten ;)



Cheshire:
KciJgQh.png
 

DeletedUser72524

Guest
Dit is het eerste topic die ik ooit starte OMGOOD!
Zoals de titel zegt, Show je cluster!
Mensen mogen er altijd even een reactie op geven met plus en minpunten ;)



Cheshire:
KciJgQh.png

Hihihi samenwerking tussen Devo confirmed. Want anders hecht je geen belangen aan het feit om Devo te showen. En au in het rood markeren is ook komisch, aangezien we tot op heden geen vijandelijke of vriendschappelijke band hebben met jullie. Thx voor de info.

Btw mooi farm cluster, Ik ben jaloers!
 

DeletedUser17072

Guest
Hihihi samenwerking tussen Devo confirmed. Want anders hecht je geen belangen aan het feit om Devo te showen. En au in het rood markeren is ook komisch, aangezien we tot op heden geen vijandelijke of vriendschappelijke band hebben met jullie. Thx voor de info.

facepalm
 
Reactiescore
2.303
Hihihi samenwerking tussen Devo confirmed. Want anders hecht je geen belangen aan het feit om Devo te showen. En au in het rood markeren is ook komisch, aangezien we tot op heden geen vijandelijke of vriendschappelijke band hebben met jullie. Thx voor de info.

Btw mooi farm cluster, Ik ben jaloers!

Haha zo simpel om dit uittelokken :D
Ik ging er Nah ook inzetten hoor ? :p maarja die waren plots weg.

Enige reden dat jullie rood zijn is omdat het een schoon contrast met blauw geeft, ja het kon gerust groen zijn ;)

Overigens achtte ik je slimmer en dacht ik dat je minder snel conclusies ging trekken :) Fabian lijkt me dan toch de enige binnen Au waarmee communiceren mogelijk is.
 

DeletedUser19709

Guest
Hihihi samenwerking tussen Devo confirmed. Want anders hecht je geen belangen aan het feit om Devo te showen. En au in het rood markeren is ook komisch, aangezien we tot op heden geen vijandelijke of vriendschappelijke band hebben met jullie. Thx voor de info.

Btw mooi farm cluster, Ik ben jaloers!

Je trekt wel snel je conclusies.
Hij wou gewoon de beste stam op de kaart zetten. :mad:
 

DeletedUser64081

Guest
Sander, ik heb je net genoemd als 1 van de 2 beste P&P-voerders op 45. Je hebt je hier wel heel erg laten lokken, dat moet je niet doen.
 

DeletedUser76018

Guest
Daarom is hij dus mijn favoriet.
Jullie trippen allemaal terwijl hij in het begin ook nog duidelijk 'hihihi' zegt, dat verwijst denk ik wel dat hij zijn comment niet echt meende ;)
 

DeletedUser73244

Guest
Dit is het eerste topic die ik ooit starte OMGOOD!
Zoals de titel zegt, Show je cluster!
Mensen mogen er altijd even een reactie op geven met plus en minpunten ;)



Cheshire:
KciJgQh.png

*instant win*

Dit is lullig emile, nu durft niemand meer zijn cluster te showen :mad:
 

DeletedUser72524

Guest
Daarom is hij dus mijn favoriet.
Jullie trippen allemaal terwijl hij in het begin ook nog duidelijk 'hihihi' zegt, dat verwijst denk ik wel dat hij zijn comment niet echt meende ;)

Dit dus, ik vermoed nog steeds dat er wel degelijk een samenwerking is tussen Devo en Memo. Wellicht nog niet zwart op wit, maar wel ongeschreven. En ik vermoed ook dat Devo dit niet wil toegeven dat zij een samenwerking hebben, omdat dit lullig is tegenover hun oude bg ex waar nog een aantal leden van zijn overgebleven. Met zo'n post van mij probeer ik duidelijk te forceren dat het wordt toegegeven.

Dat wij rood worden ingekleurd vanwege een leuk contrast is heel begrijpelijk, echter is er ook iets voor onbewust keuzes maken. Zoals roze geeft ook een leuk contrast, en waarom Devo erbij die liggen zo ver weg dat ze geen toevoeging hebben voor jullie cluster. Daarom snap ik ook niet dat er geen stam als k. Is gekleurd. Die zijn bijna even groot als jullie.
 
Reactiescore
2.303
Dit dus, ik vermoed nog steeds dat er wel degelijk een samenwerking is tussen Devo en Memo. Wellicht nog niet zwart op wit, maar wel ongeschreven. En ik vermoed ook dat Devo dit niet wil toegeven dat zij een samenwerking hebben, omdat dit lullig is tegenover hun oude bg ex waar nog een aantal leden van zijn overgebleven. Met zo'n post van mij probeer ik duidelijk te forceren dat het wordt toegegeven.

Dat wij rood worden ingekleurd vanwege een leuk contrast is heel begrijpelijk, echter is er ook iets voor onbewust keuzes maken. Zoals roze geeft ook een leuk contrast, en waarom Devo erbij die liggen zo ver weg dat ze geen toevoeging hebben voor jullie cluster. Daarom snap ik ook niet dat er geen stam als k. Is gekleurd. Die zijn bijna even groot als jullie.

Ik kon er evengoed men eigen stam gewoon zetten hoor. Want au zal ook nooit veel betekenen als stam voor mij aangezien ik in de rim zit :)
Stop met conclussies te trekken ik zal het heus wel zeggen als Memo en Devo een samenwerking hebben geen paniek xx

En kan deze discussie misschien in een ander topic, ik maakte hier zo een prachtig toppic voor kaartjes!
 

DeletedUser5114

Guest
lekker handig haha ;p

verwacht dat ik wel eens met je gesproken heb.
 

DeletedUser35392

Guest
Ik vind em wel mooi :p

bKqomk0.png
 

Bijlagen

  • cluster.png
    cluster.png
    14,7 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan