Zoekresultaten

  1. Dutchgangster

    Top/flopstammen

    Nog goeie stam waar ik in moet??
  2. Dutchgangster

    Top/flopspelers

    Welke toppers en floppers spelen hier allemaal dan??
  3. Dutchgangster

    Kataschema

    Heeft iemand toevallig het schema met hoeveel kata's je nodig hebt per gebouwlevel op een technologie? Door de forum wisseling kan ik deze niet meer vinden. :(
  4. Dutchgangster

    Aanvalsstop met de feestdagen

    Best TW team, betreft deze aanvalspauze had ik toch even een vraag. In de aankondiging staat dat er dit: terwijl er vervolgens staat: Betekent dit dat het dus 16 uur lang mogelijk is om bezoeken te sturen, waarna het na 16 uur onmogelijk wordt gemaakt om aanvallen te sturen? Of wordt...
  5. Dutchgangster

    Forumacc naam

    Is er een mogelijkheid om forumacc van naam te veranderen? Het igm acc is al jaren geleden verwijderd van TW overigens.
  6. Dutchgangster

    Resolutie

    Hallo, sinds gister is mijn resolutie op de tw pagina's (enkel igm) out of the blue opeens anders. Hoe pas ik dit weer aan? groetjes
  7. Dutchgangster

    Met welke 10

    Een gouden ouwe, met welke 10 spelers/forumgebruikers zou jij in een stam willen zitten?
  8. Dutchgangster

    Classic treinen

    Wat is de interval tussen aanvallen wanneer je een trein stuurt op de nieuwe klassieke wereld?
  9. Dutchgangster

    NLC7 Favoriete instellingen

    Welke instellingen zie jij het liefste terugkomen? Laat het hier weten, zo heeft het tw team ook een beter beeld van wat de community wil!
  10. Dutchgangster

    Vragen omtrent Spring Games

    Omdat er bij nieuwe werelden toch vaak dingen vrij onduidelijk zijn, of er instellingen niet blijken te kloppen (zie klessiks) heb ik een paar vragen: Zijn de moraal en 20:1 regels daadwerkelijk uit? Hoe zit het met het os sturen buiten je eigen stam? Blijft os staan als je een stam leaved of...
  11. Dutchgangster

    Mijnen klessik

    Gezien het speed 3 is, waarom produceren de mijnen op lvl 30 geen 7200 per uur? :confused:
  12. Dutchgangster

    Het muziek topic!

    Post hier je favoriete farmmuziek! Mijn farmpony schijnen hier wel erg productief van te worden: http://www.youtube.com/watch?v=hwRtm8tzwwY&feature=share&list=LLV8HWluz_dhPdewcyw2xc6Q
  13. Dutchgangster

    Clustercontest 1.0

    Beste jongens en meisjes van w29, het moment van de eerste officiële w29 clustercontest is aangebroken! Het cluster is een belangrijk onderdeel van een goed georganiseerd account, en daarom willen wij dit dan ook graag belonen! Naast de top 3 mooiste clusters, zal ook een originaliteits-prijs...
  14. Dutchgangster

    Eindfase classic

    Ik krijg net deze pm binnen: Allemaal leuk en wel, vooral omdat ik zelf in Noob zit, maar er stond bij de instellingen toch echt 60 dagen ipv 31. Hoe zit dit?
  15. Dutchgangster

    Golden awards

    Aangezien ik dit topic niet kon vinden, bij deze: Dit is een w29 topic, er dienen dan ook w29 spelers ingevuld te worden.
  16. Dutchgangster

    Barbaren overnames

    Zojuist probeerde ik bij het overnames deel van een stamakte te kijken hoeveel een bepaalde stam nou eigenlijk aan bb dorpjes had overgenomen. Echter kwam ik erachter dat dit niet mogelijk is, en je alleen barbaren in die lijst krijgt als je 'oude stam' op geen zet! Dit is natuurlijk niet...
Bovenaan