Top/flopstammen

Reactiescore
2.303
Reactiescore
48
Rond de 80 incomings van 4-5 spelers van 2 verschillende stammen op 1 van ons, vrijwel zonder OS alles afgeslagen, waaronder 5 ETs, en we hebben alles behouden vannacht.
En dan achteraf lijken ze een beetje triggered te zijn? Maar goed No Hard Feelings we houden het sportief hier.
 
Reactiescore
2.303
Rond de 80 incomings van 4-5 spelers van 2 verschillende stammen op 1 van ons, vrijwel zonder OS alles afgeslagen, waaronder 5 ETs, en we hebben alles behouden vannacht.
En dan achteraf lijken ze een beetje triggered te zijn? Maar goed No Hard Feelings we houden het sportief hier.


Sterk, maar had inderdaad al het gevoeld dat ze geen hoogvliegers waren :p
 

DeletedUser80640

Guest
Rond de 80 incomings van 4-5 spelers van 2 verschillende stammen op 1 van ons, vrijwel zonder OS alles afgeslagen, waaronder 5 ETs, en we hebben alles behouden vannacht.
En dan achteraf lijken ze een beetje triggered te zijn? Maar goed No Hard Feelings we houden het sportief hier.
knap gedaan als t gelopen is hoe je beschrijft
door wie aangevallen ?
 
Reactiescore
48
@Sint Jong-un.

Weet niet of ik dit wil delen momenteel omdat sommigen elkaar ook wel kennen van andere werelden etc.
Vind dit niet mijn call om te delen met het AF. Er word wel gezocht naar samenwerkingen.
Ja was genieten, maar wel nachtrust naar de knoppen.

Ik speel op Psychopath.

Niet mijn Account remind you.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Zit de sfeer in CAC er zo slecht in dat de helft van de accounts stoppen en als intern fungeren?
 
Reactiescore
983
Bijzondere ervaring met classic dit...
De ene runt zo hard omdat hij gekicked werd op een andere wereld, de ander hoor je enkel als er geïnternd kan worden en nog wat anderen lopen constant te bekvechten helaas :rolleyes:

Aquila en C.A.C hadden een idee, (niet echt iets voor op classic imo, maargoed) helaas zijn er wel wat dingen nodig om dat te doen slagen. Activiteit is er één van, de rest laat ik voor wat het is uit respect naar diegenen die zich wel altijd inzetten.

Benieuwd naar het vervolg!
 
Reactiescore
1.148
Klinkt als een classic classic wereld!
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
399
Ook wel erg.

'' ze zijn gebanned geef ze een nap voor een eerlijke wereld''

5 min later is het acc wat dat zei gebanned wegens een time bot, yea right eerlijke wereld.
 
Bovenaan