Clustercontest 1.0

Reactiescore
2.039
clustercontestbannerw29.png

Beste jongens en meisjes van w29, het moment van de eerste officiële w29 clustercontest is aangebroken!

Het cluster is een belangrijk onderdeel van een goed georganiseerd account, en daarom willen wij dit dan ook graag belonen! Naast de top 3 mooiste clusters, zal ook een originaliteits-prijs uitgereikt worden.

Om zoveel mogelijk clusters te zien te krijgen, wil ik een ieder die hier op het forum kijkt, een topic in zijn stam aan te maken en elkaar over deze contest te informeren! Heb je geen AF account maar wil je toch meedoen? Laat iemand die wel een AF account heeft het posten, en ook jij maakt kans op een van de prijzen. Om te zorgen dat de prijs bij de juiste personen komt, zal het enkel naar de winnende accounts zelf overgemaakt worden.

Regels:
  • Je moet minstens 15 dorpen hebben en dus een account op w29 bespelen.
  • Je post hier je cluster, daarbij het accountnaam vermeldend.
  • (optioneel) Schrijf er een verhaaltje bij, wat vind je leuk/niet leuk aan je cluster, verklaar bepaalde vormen of vermeld waar je het op vind lijken om meer kans de maken op de originaliteits-prijs.

Prijzen:
-1e prijs 200 pp
-2e prijs 150 pp
-3e prijs 100 pp

-speciale prijs 100 pp

De jury & deadline:
De jury die de winnaars zal kiezen bestaat uit Broken time, Dao Mechong, axfire en ikzelf. Clusters kunnen ingezonden worden tot de 1e van juni, een week later zal de uitslag bekend worden gemaakt en de prijzen uitgereikt worden.

Sponsoring:
Vind jij dit nou een leuk idee en wil je graag pp in de prijzenpot leggen? Dat kan! Maak de gewenste pp over naar het account vallos17, en dat laat mij dit even weten. Ook niet AF gebruikers mogen dit natuurlijk doen, aangezien zij ook kansmaken op de prijzen wanneer zij zich inschrijven. Uiteraard zal de prijzenpot conform de sponsoring verhoogd worden.

Alvast bedankt en succes allemaal!

Barmhartige Samaritaan
nl29

Het is een beetje alsof Ctrl zelf een fakkel is en wij de vlam :p

Drasp
nl29

Space Bison
nl29



Wij tonen aan hoe je vanuit een failcluster toch nog tactisch voordeel kan halen.

P.S. Wij doen mee voor de troostprijs :D

Theonl2
nl29


Ik doe mee voor de eilandenclusterprijs ;)

MrSjeeiks
nl29

Angeleyes77
nl29


De paar losse gele zijn clusterfucks
Eerst was het een vierkant, nu is het een raargevormde rechthoek ;)

Ali baba en de 40 rovers
Ikfs8ArudxeQR_oNTKyh.png


ik vind dat toch wel een mooi schattig clusterje anders ;) ik wil het cluster gewoon mooier en breder maken zodat ik een perfect cluster kan verkrijgen

La Kouchov Obarkarchov
nl29


Cluster gemaakt gericht op het front en op de rim. Zodat ik nooit vast kom te liggen. Binnenkort nog een speler mollen onder mij waardoor het cluster van mij in C62 breder wordt.

Kragtwijk
emf2ephrr.png


De onze weer hij is wel lelijk geworden :S

Nivelle
33u3kmv.jpg


Dit is nu het perfecte voorbeeld van een mooi cluster!

.Bob Lee Swagger
nl29


Links-boven is het een beetje uit elkaar maar daar zijn we net klaar met een fusie dus clusteren zijn we nu aan toe.

Roald97
nl29

Shinigami
3447gx3.jpg


fusie (oh no - insect) heeft er voor gezorgd dat bepaalde centrale spelers nieuw front moesten zoeken

En dat front gaat nog groter worden in c53 ik heb het tenslotte op 2 maanden tijd ongeveer opgebouwd daar

C-W-B
2yzcyhg.png

Killa
nl29

Black-pink
2645hn8.png

Teunole
nl29

Ibra Gonzaa
nl29

Error .404
nl29
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser65921

Guest
Barmhartige Samaritaan
nl29

Het is een beetje alsof Ctrl zelf een fakkel is en wij de vlam :p
 
Reactiescore
2.039
Omdat het gaat om het cluster zelf, en niet de verhoudingen tegenover andere stammen/vijanden heb ik besloten geen vaste richtlijnen aan te houden. Een cluster van 15-20 dorpen komt namelijk niet even goed tot zijn recht op zoom 200% als een cluster van 200 dorpen.

Indien het echt helemaal nergens op lijkt zal ik enkele kaartjes zelf even aanpassen.
 

DeletedUser66258

Guest
nl29



Wij tonen aan hoe je vanuit een failcluster toch nog tactisch voordeel kan halen.

P.S. Wij doen mee voor de troostprijs :D
 
Reactiescore
60

DeletedUser67973

Guest
Dat is mijn cluster die je een eilandencluster noemt:(
 

DeletedUser

Guest
Omdat het gaat om het cluster zelf, en niet de verhoudingen tegenover andere stammen/vijanden heb ik besloten geen vaste richtlijnen aan te houden. Een cluster van 15-20 dorpen komt namelijk niet even goed tot zijn recht op zoom 200% als een cluster van 200 dorpen.

Indien het echt helemaal nergens op lijkt zal ik enkele kaartjes zelf even aanpassen.

Lijkt toch dat je ligging tov je stam en je vijanden wel voor een deel bepaald hoe goed je cluster is. Het gaat niet om pure estethiek toch?
 

DeletedUser

Guest
Waren eigenlijk allemaal safedorpen maar dankzij onze goede vriend apuz heb ik binnekort gewoon nog extra front.
Enja ook een kleine uitweg naar de rim....

Maar de situatie is bij ons ook sterk verandert. Jullie waren eerst met 3,5 tegen mij en nu is het enkel jij nog...
Wordt een 1vs1 binnekort, ben benieuwd hoe hij gaat aflopen. Geloof mij Kin het is veel moeilijker om zo een groot front te hebben dan het front te moeten delen tussen return, digimat, en dan nog een beetje zeveraar,momo12,orc,..

Alle aandacht en druk gaat nu mooi naar donkey toegaan.(Mijn aandacht dan) ;)
 
Bovenaan