Barbaren overnames

Reactiescore
2.039
Zojuist probeerde ik bij het overnames deel van een stamakte te kijken hoeveel een bepaalde stam nou eigenlijk aan bb dorpjes had overgenomen. Echter kwam ik erachter dat dit niet mogelijk is, en je alleen barbaren in die lijst krijgt als je 'oude stam' op geen zet! Dit is natuurlijk niet bijster representatief, omdat er natuurlijk ook spelers zonder stam overgenomen zijn.

Is er een mogelijkheid om deze functie toe te voegen? Bij spelersaktes is al een soortgelijke akte, mijn idee is dan ook om dit op stamaktes ook toe te passen.
 

DeletedUser56218

Guest
Interessant idee! Helaas is dit niet iets waar we vanuit het Tribal Wars Team of vanuit InnoGames wat aan kunnen doen: aktes worden namelijk aangeboden door externe diensten, en we bieden slechts de mogelijkheid aan de speler om vanaf een profiel daar eenvoudig naartoe te surfen.

Afhankelijk van de externe dienst die je gebruikt, kan je in dit geval dus best contact opnemen met twstats / twplus / ... om je idee voor te stellen. Het is in ieder geval een mooi idee, dus wie weet :).
 
Bovenaan