Zoekresultaten

  1. Sseg

    Stelling van de dag

    King Ringo was volgens mij zijn eerste haul
  2. Sseg

    #FreeCBC

    Hij is nieuw maar zn af acc bestaat al bijna een jaar
  3. Sseg

    Wie gaan er starten

    Welke van de 10 af accs van paul zoek je?
  4. Sseg

    tribalwars het nieuwe grepo

    Co-spelen verbieden is gewoon domweg het probleem wat 2-6 mensen hebben verplaatsen naar een probleem voor 1 iemand. Hebben alle werklozen, mensen die veel thuiswerken of op een andere manier veel vrijheid hebben (chronisch ziek of whatever) opeens veel meer voordeel dan de mensen die overdag...
  5. Sseg

    Golden awards #71

    Niet
  6. Sseg

    Golden awards #71

    Sporadisch hevige activiteit is niet echt een goede graadmeter. Heel november en dec werd er op de classic discord niks gezegd, tot vorige week in de general chat van discord ook weinig.
  7. Sseg

    Golden awards #71

    Vind dat echt wel tegenvallen
  8. Sseg

    Golden awards #71

    Tis volgens mij vooral gedaan de activiteit op het forum en de discord, en wss ook met de playerbase
  9. Sseg

    Katapulten afschaffen

    Nee jij zei dat het gejank steeds erger wordt, maar dat is onzin en dom populistisch schreeuwen. Dat je maar cl moet spelen als je zo'n hekel hebt aan premiumbeurs, want de beurs gaat nooit meer weg. En tuurlijk is dat een aanname van Lord-Toms, er zal ook vast en zeker een speciale wereld...
  10. Sseg

    TopSpelers/FlopSpelers

    Classic 2 toch? Die is echt voorbij gegaan na 1 x knipperen met de ogen
  11. Sseg

    Katapulten afschaffen

    Er zijn echt al biljoenen topics over gemaakt, dus dat het gejank steeds groter wordt is echt complete onzin. Je reageerde zelf ook niet op hem, en dat zijn vind ik vrij sterke punten. Behalve dat mis je denk ik ook de essentie van zijn post; hij denkt dat beiden nooit weggaan en dat verder...
  12. Sseg

    TopSpelers/FlopSpelers

    Dit was volgens mij wel een hele interessante classic he, veel tegenstand ook enzo
  13. Sseg

    Golden awards #71

    Leuk lijstje Ik had eerlijk gezegd zelf niet zo heel veel meer verwacht van Boys. Ik wist al dat Freeza niks was, en de bijdrage van sommigen accs in Boys was totdat =3 het voor gezien hield ook zeer beperkt door voornamelijk activiteitsgebrek. Creativity is a gift heeft gewoon helemaal niks...
  14. Sseg

    Classic win award

    Omdat er behoorlijk veel meer neppe spelers zijn dan ervaren waar de classic voor is bedoeld I guess
  15. Sseg

    Classic win award

    Volgens mij heeft dat te maken met dat die cl werelden elke keer gereset worden. Had eerlijk gezegd verwacht dat iemand die sinds cl 4? mee speelt dat wel zou weten..
  16. Sseg

    Golden awards #71

    Ik vind dat an sich wel bijzonder, beweren dat iets niet gezegd is en daar screens van hebben. Dat gezegd hebben de OD boosten is lame. En als dat nou op werelden zou gebeuren waarvan de statistieken bewaard worden, misschien onder bepaalde omstandigheden. Maar de classic wordt volgende wereld...
  17. Sseg

    Golden awards #71

    Mwah dat betwijfel ik hoor. Zal niet geholpen hebben, maar een memo war-dog of hidden ones waren echt niet actiever geweest als Warre en Mathieu er niet waren. Zoals je zelf zei, nicky heeft jan en alleman op de cl gehaald, maar logde zelf ook niet.
  18. Sseg

    Golden awards #71

    Wil even op een paar dingen reageren Mee eens, maar jullie waren de enige stam met fatsoenlijke kwaliteit die ook echt in positie was om dat te doen. Er zal heus wel wat gedeffed zijn in Beukuh dat ga ik niet ontkennen er zijn wss genoeg vvs gedraaid, maar echt onder druk hebben jullie als...
  19. Sseg

    Golden awards #71

    Ben geen fan van bepaalde instellingen op deze wereld nee. 90k boerlimiet is heel tof, maar 1 min canceltijd en zulke korte looptijden is niet prettig. Maar 3 stamleden met maar 18 uur vv is dan ook niet ideaal
  20. Sseg

    Golden awards #71

    Ik begrijp wat je zegt hoor. Het zou ook niet mijn keuze zijn, maarja ik maak er inmiddels geen onderdeel meer van uit (al sinds 18 juli niet meer) Maar ja zoals ik probeer te zeggen, je maakt 2 accs op zo'n manier kapot, dan worden de rollen omgedraaid en dan zeg je van nee jongens laten we...
Bovenaan