Classic win award

Reactiescore
540
Hoi.

Waarom krijg je wel een win-award als je een casual wint en niet als je classic wint? Dat is in strijd met het gelijkheidsbeginsel.

Groet,
Rogier
 
Reactiescore
146
Goede vraag Rogier, ik zou het ook prettig vinden als er voor classics met terugwerkende kracht na gekeken kan worden. Die gouden plaatjes zijn toch wel leuk om te verzamelen.
 
Reactiescore
1.094
Volgens mij heeft dat te maken met dat die cl werelden elke keer gereset worden. Had eerlijk gezegd verwacht dat iemand die sinds cl 4? mee speelt dat wel zou weten..
 
Reactiescore
540
Volgens mij heeft dat te maken met dat die cl werelden elke keer gereset worden. Had eerlijk gezegd verwacht dat iemand die sinds cl 4? mee speelt dat wel zou weten..
Ja dat weet ik, maar ik vraag me dan af waarom ze daarvoor gekozen hebben bij classicwerelden, en voor de casualwerelden wel zijn gegaan voor een normale server.
 
Reactiescore
1.168
Hij moet ook weer stoer doen. Klaag ze aan!
 
Reactiescore
1.094
Ja dat weet ik, maar ik vraag me dan af waarom ze daarvoor gekozen hebben bij classicwerelden, en voor de casualwerelden wel zijn gegaan voor een normale server.

Omdat er behoorlijk veel meer neppe spelers zijn dan ervaren waar de classic voor is bedoeld I guess
 
Bovenaan