[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
223
Goed, ik maak me hier veel ste druk om dan dat eigenlijk zou moeten zijn. Frusterend om als goedje zo gezien te worden

Ik laat het dan maar hierbij, maar vergeet aub niet de namen die ik heb genoemd wanneer jullie erachter komen dat de enige ziener dood is. :like:
 
Reactiescore
430
Goed, gezien al die stemmen op mij zie ik als enige uitweg claimen.

Hierbij gelijk me informatie voor het geval ik dood ga, veel meer moeite ga ik ook absoluut niet doen. Doe ermee wat je moet doen wanneer ik dood ben.

Eerste: Speeder wijze wolf
Tweede: Victorious wijze wolf
Derde: Legende goed
Vierde: Moh goed

Houd verder al die meelopers goed in de gaten.
Duidelijk wolf haha.


Sluwe rood vet
 
Reactiescore
559
Dit is echt hetzelfde als Dash vorig potje.

Nog hengelen naar de ziener in de hoop niet voor niets te sterven.
Alvast goed nieuws dat de wolfkes geen idee hebben.
 
Reactiescore
3.584
.......

.......

Ik noem al het hele potje victorious, en dan snap je deze simpele 1+1 niet?

..... is geen antwoord, vertel me waarom je me gisteren niet aangeraden hebt om Vic te wateren terwijl hij 1 van mijn opties was. Je wist toen al dat hij wolf was.

Kan je citeren waar je Vic als slechtje ziet, steek moeite in je verdediging.
 
Reactiescore
430
..... is geen antwoord, vertel me waarom je me gisteren niet aangeraden hebt om Vic te wateren terwijl hij 1 van mijn opties was. Je wist toen al dat hij wolf was.

Kan je citeren waar je Vic als slechtje ziet, steek moeite in je verdediging.
Heb het eea teruggelezen en Vic benoemt die inderdaad een paar keer. Alleen doet die dat niet als een typische ziener maar loopt gewoon mee met de rest. Vic is zelf ook erg goed in zichzelf verdacht maken.

Dat die speeder als wijze wolf heeft gezien is totale onzin. Mike zal hier niet op reageren denk ik maar er zullen echt geen wolf rollen gewijzigd zijn.

Dat die van speeder niet wist wat zijn precieze rol was kan ook iets zeggen over hoe lang speeder een wolfje is geweest, een BM met een dubbele stem is altijd interessant ;)
 
Reactiescore
1.804
..... is geen antwoord, vertel me waarom je me gisteren niet aangeraden hebt om Vic te wateren terwijl hij 1 van mijn opties was. Je wist toen al dat hij wolf was.

Kan je citeren waar je Vic als slechtje ziet, steek moeite in je verdediging.
er werd ook door verschillende mensen spieder gesuggereerd en daar ging hij evenmin in mee overigens
 
Reactiescore
223
Jokersbrain ik zal nog één laatste poging doen, maar vind het lastig mezelf te verdedigen als jullie toch bij voorbaat al besloten hebben dat ik slecht ben. Graag ook inhoudelijk naar luisteren en checken dan.

Let bovenal eens op hoe ik dingen zeg en verdenkingen uit. Overal gebruik ik termen als waarschijnlijk, mogelijk, misschien, etc. Bij Victorious echter stel ik steeds als een feit en vermijd ik deze termen zoveel mogelijk. Waarom? Omdat ik weet dat het een feit is.

Nog niet volledig bijgelezen, maar voor nu toch dan toch Victorious
Hier al snel een stem op Victorious, nadat ik hem heb gezien.

Ik lees veel nieuwe namen, maar we moeten ook Victorious niet uit het oog verliezen
Hier, nadat hij totaal uit de luwte is, probeer ik hem toch weer aan te halen.

Je praat tegen een muur, een muur van 3 wolven

Dash Bappos Victorious.

Kan ook nog dat Dash Bappos g/s koppel zijn en Victorious weer lekker makkelijk zijn wolven kameraadje volgt
Hier kan je ook duidelijk zien dat ik Dash en Bappos als mogelijke wolven of koppel aanhaalde, maar bovenal weer Victorious als een feit vernoem.

Pff jij ook alweer zo makkelijk mee

Zou je bijna vergeten als wolfje
Ook hier, nadat hij wéér terug de luwte in is, haal ik hem weer aan.

Overal heb ik geprobeerd, ook met Speeder (ik ben degen die begon met zijn naam, andere zijn vervolgens gevolg), om niet te duidelijk te laten worden dat ik ziener ben, maar toch mijn vangsten kenbaar te maken. Zodat de wolven mij niet te pakken konden krijgen. En tot zo ver is dat gelukt, alleen zijn we nu aan de verkeerde kant op de radar beland.
 
Reactiescore
223
..... is geen antwoord, vertel me waarom je me gisteren niet aangeraden hebt om Vic te wateren terwijl hij 1 van mijn opties was. Je wist toen al dat hij wolf was.

Kan je citeren waar je Vic als slechtje ziet, steek moeite in je verdediging.
Zie hierboven. Doe er je voordeel mee en geef als bm het goede voorbeeld.

Als je nog meer verzoekjes hebt dan hoor ik het wel, anders ben ik weer terug in de luwte. Kan hier helemaal niet tegen namelijk
 
Reactiescore
430
Als je nog meer verzoekjes hebt dan hoor ik het wel, anders ben ik weer terug in de luwte. Kan hier helemaal niet tegen namelijk
Je snapt dat je als zogenaamde ziener natuurlijk lunch target nummer 1 bent en dit je laatste uurtjes zijn ongeacht de stemming?

Verder blijft het ongeloofwaardig dat je de rol van speeder niet goed gezien hebt.
 
Reactiescore
3.584
Zie hierboven. Doe er je voordeel mee en geef als bm het goede voorbeeld.

Als je nog meer verzoekjes hebt dan hoor ik het wel, anders ben ik weer terug in de luwte. Kan hier helemaal niet tegen namelijk

Wat is Mohniels zijn rol? En waarom mij niet aangeraden om Vic of Speeder te wateren.
 
Reactiescore
1.014
Ik begrijp zo te lezen dat ik op Sule moet stemmen?
 
Reactiescore
1.804
je moet niets candicute maar het is wel warm aanbevolen
 
Reactiescore
1.014
Ik weet. Maar j ik volg gewoon. Zit er totaal niet goed in helaas.
 
Bovenaan