[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
431
hallo het gaat me niet lukken om 15 paginas terug te lezen

ik ben afhankelijk van wie me gaat inlichten de komende minuten.

Op wie moet ik gaan. Het lot va nhet potje hangt in jullie kleffe handjes
Je hebt nog een uur ben je selectief aan het lezen ofzo wolfje
 
Reactiescore
1.804
hallo het gaat me niet lukken om 15 paginas terug te lezen

ik ben afhankelijk van wie me gaat inlichten de komende minuten.

Op wie moet ik gaan. Het lot va nhet potje hangt in jullie kleffe handjes
DL uitgesteld, Jokersbreen heeft priester geclaimed en zal zijn water gooien
 
Reactiescore
1.014
Ik schrijf me alvast preventief uit voor t volgende potje. Er zijn er 3 serieus actief van de 20 ofzo?
Ben niet echt gemotiveerd om te strijden dit potje.
 
Reactiescore
223
hallo het gaat me niet lukken om 15 paginas terug te lezen

ik ben afhankelijk van wie me gaat inlichten de komende minuten.

Op wie moet ik gaan. Het lot va nhet potje hangt in jullie kleffe handjes
WvW #361: Discussie en speculatie over de rollen van spelers

• In het 361e deel van het Weerwolven Van Wakkerdam-topic op het forum van Tribal Wars, speculeren spelers over elkaars rollen en proberen ze de wolven te identificeren.

• Er is discussie over wie er gewaterd moet worden en wie er verdacht is.

• Legende van het Noorden en Bappos hebben een meningsverschil over de beste strategie om de wolven te vinden.

• JokersBrain besluit om voor Speeder te gaan, omdat hij wil luisteren naar de wil van het volk.

• Calamus Incendium vraagt om hulp bij het identificeren van de wolven, omdat hij de afgelopen 15 pagina's van het topic niet heeft kunnen lezen.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
258
WvW #361: Discussie en speculatie over de rollen van spelers

• In het 361e deel van het Weerwolven Van Wakkerdam-topic op het forum van Tribal Wars, speculeren spelers over elkaars rollen en proberen ze de wolven te identificeren.

• Er is discussie over wie er gewaterd moet worden en wie er verdacht is.

• Legende van het Noorden en Bappos hebben een meningsverschil over de beste strategie om de wolven te vinden.

• JokersBrain besluit om voor Speeder te gaan, omdat hij wil luisteren naar de wil van het volk.

• Calamus Incendium vraagt om hulp bij het identificeren van de wolven, omdat hij de afgelopen 15 pagina's van het topic niet heeft kunnen lezen.
TLDR: jokersbrain staat op lynch => claimt priester => heeft zijn water nu op speeder ingezet => daardoor deadline uitgesteld naar 23:00 omdat mike pas 22:00 terug is
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
@Candiu ik moet 15 paginas gaan teruglezen in 1 dag, hoe kom je erbij dat het niet actief is? :d
 
Reactiescore
223
@Candiu ik moet 15 paginas gaan teruglezen in 1 dag, hoe kom je erbij dat het niet actief is? :d

Jammer dat je zo laat bent, ik heb nochtans een hoge pet van je op dit potje.

Enfin ik zet mijn stem voor nu op Candiu. Ik denk namelijk dat zij als vrouwelijk schoon een hoge kans heeft om geïnfecteerd te zijn.

Wellicht verander ik deze weer als we meer weten nav Joker, maar deze is voor het geval ik in slaap val
 
Bovenaan