[Speeltopic] WvW #361

Reactiescore
3.584
Jokersbrain

Gisteren kwam hij er nog mee weg aangezien het bij Niels toch duidelijker leek te zijn dat hij wolf was. Vandaag exit Jokersbrain

Nha er is een aanzienlijke kans in niet de lynch word deze avond. Indien wel zal het door mijn eigen tekortkomingen zijn.

Maar niemand vind het opvallend er letterlijk niemand in heel dit potje al iets of wat mij in bescherming heeft genomen.

Iedereen lijkt het prima te vinden ik lynch word. Dat gegeven alleen zegt al genoeg over de mogelijke uitslag.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
258
Nha er is een aanzienlijke kans in niet de lynch word deze avond. Indien wel zal het door mijn eigen tekortkomingen zijn.

Maar niemand vind het opvallend er letterlijk niemand in heel dit potje al iets of wat mij in bescherming heeft genomen.

Iedereen lijkt het prima te vinden ik lynch word. Dat gegeven alleen zegt al genoeg over de mogelijke uitslag.
Zou het niet ook veel te opvallend zijn als een medewolfje je gaat beschermen? Dan is het na je dood een simpel rijtje afwerken namelijk.

Zit er een extra betekenis achter de dichtgedrukte zin? Een stiekeme claim dat je jezelf kan beschermen? Of lees ik nu téveel tussen de lijntjes.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
258
Zeker niet. Je houd je een beetje op de achtergrond behalve het uur voor de deadline en nu dan.
De meeste mensen werken overdag dan ook gewoon. Zoals maandag als dinsdag was ik er vanaf 20:00 weer aanwezig (terug van werk -> eten -> laptopke). Hoe kom je erbij dat ik enkel het uur voor de deadline er ben? Troost je: vandaag ben ik er vanaf 19:00 helemaal niet meer ;)
 
Reactiescore
3.584
Zou het niet ook veel te opvallend zijn als een medewolfje je gaat beschermen? Dan is het na je dood een simpel rijtje afwerken namelijk.

Zit er een extra betekenis achter de dichtgedrukte zin? Een stiekeme claim dat je jezelf kan beschermen? Of lees ik nu téveel tussen de lijntjes.

Nu zou het opvallend zijn. Maar iemand kan ook voluit op een ander target gaan om mij te ontlasten. Gisteren kreeg ik enkele stemmen en kon iemand ook voorzichtig de aandacht naar iemand anders verzetten. Dergelijke dingen.

Ik heb verder ook geen idee wat de aantijgingen tegen mij zijn. Ik maakte deze nacht een theorie, dat is meer dan eender welke stem die op mij staat.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
258
Nu zou het opvallend zijn. Maar iemand kan ook voluit op een ander target gaan om mij te ontlasten. Gisteren kreeg ik enkele stemmen en kon iemand ook voorzichtig de aandacht naar iemand anders verzetten. Dergelijke dingen.

Ik heb verder ook geen idee wat de aantijgingen tegen mij zijn. Ik maakte deze nacht een theorie, dat is meer dan eender welke stem die op mij staat.
Een theorie die vooral nog steeds alles in het midden laat en daarom ook niet gepaard is gegaan met een lynch stem. Haast geen theorie te noemen, eerder het idee wekken dat je aan het zoeken bent.
cowboyniels 10+1
victorious 3
speeder 1
simeco 2
bappos 2
Tevens heb je gisteren in totaal 2 stemmen gekregen en is er geen enkele bij je geëindigd. Snap dus ook totaal niet waarom er dan ook maar iemand een reddingsactie zou opzetten.
 
Reactiescore
559
Idd, waarom ben ik verdacht? Wtf
Ik haal Simeco er uit maar muv moh houdt iedereen de oogkleppen op.
Dat is een reden om iedereen muv mij verdacht te vinden.
 
Reactiescore
1.014
succes allen :)
Klaar met werk en nu uiteten en nachtje weg. Om morgen weer te werken. Breekt zo lekker de week ^^

Ik kijk misschien nog even voor DL hoe de stemming er voor staat. En anders pech voor mij en de goedjes.
 
Reactiescore
723
Voorlopig overzicht
Azzandra -->
Anthraxxol -->
Bappos ---> candiu --> legende
Bloodwolf --> ownage
Calamus
Candiu
Chmegers --> jokersbrain
Dash
Jokersbrain
Legende
MOH --> joker
Ownage --> candiu
rover ram
Simeco
spieder --> sule silmad
Sule --> speeder --> jokersbrain
victorious --> jokersbrain
 
Bovenaan