Praothoeksje

Reactiescore
560
Mooie aan die Marans kippen is dat de eieren donkerbruin zijn. Zoals chocolade, of andere bruine dingen.
 
Reactiescore
581
Gaaf post eens een foto
foto-marans-rood-ei.jpg
 
Reactiescore
560
IMG_20240314_190157.jpg
Hier heb je een foto van hoe zo'n eieren er uit zien.

Morgen zal ik eens een fotoke trekken van één van mijn vele kippen
 
Reactiescore
1.804
Alsof het praathoekje van iemand is en alsof ik mij daar dan iets van zou aantrekken. Allebei het licht niet uitgevonden en onbeschofte eikels.
let maar niet op bappos dat is echt een deugsnuit
 
Reactiescore
757
Alsof het praathoekje van iemand is en alsof ik mij daar dan iets van zou aantrekken. Allebei het licht niet uitgevonden en onbeschofte eikels.
Bappos en moh zijn eigenlijk heel lief hoor. Ben je wel zeker dat je goed gelezen hebt?
 
Reactiescore
581
Vroeg je niks en jij komt met die paaseieren aan. Onbeschoft

En je vraagt je oprecht af, waarom het AF dood is? Iedere beginneling die hier voor het eerst komt en net als ik, behulpzaam denkt/wil zijn, die krijgt jullie op zijn dak, met zulke klote reacties. Die speler komt daarna hier nooit meer.

Scheelt dat ik al even meeloop en mijn achterwerk met zulke reacties afveeg, maar jullie mogen wel eens nadenken, wat je in vredesnaam aan het doen bent, onbeschofteriken.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
En je vraagt je oprecht af, waarom het AF dood is? Iedere beginneling die hier voor het eerst komt en net als ik, behulpzaam denkt/wil zijn, die krijgt jullie op zijn dak, met zulke klote reacties. Die speler komt daarna hier nooit meer.

Scheelt dat ik al even meeloop en mijn achterwerk met zulke reacties afveeg, maar jullie mogen wel eens nadenken, wat je in vredesnaam aan het doen bent, onbeschofteriken.

Het is zwart en als het uit de boom valt is je kachel kapot.
 
Bovenaan