Presenteer je account | Roast?

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Vooruit: schedel.

U vraagt zich af: wat doet deze legende op dit account?

Natuurlijk ging ik op het superieure Calamietie starten, maar toen zag ik hoe de vlag erbij hing. Mooie zwarte vlaggen, nu weet ik niet eens waarom ik hiervan zou balen- alsof ik zonder pp meer dan 10 dorpen haal? En zo gek zijn buitvlaggen niet op een farmwereld?!

1709848095829.png
Ik denk dat dit karma is voor de vlaggenroof op NT? Who knows.
Schedel daarentegen heeft een stevig arsenaal hangen. Is tevens ook de enige reden dat ik er speel, voor de rest lever ik natuurlijk alleen maar in.

Het mag tevens ergens opmerkelijk genoemd worden dat ik op het account terecht ben gekomen, zeker na mijn verleden. Hier zomaar eens een greep:

1709848839074.png

But here I am. Zo ver gezonken dat de bodem in zicht is. Anyways, Warre's farm- en ppbeursbots helpen wel erg mee om het behapbaar te maken moet ik eerlijk zeggen.

Ik zal bij deze mijn mede-noobs eens voorstellen aan de rest van de wereld. Warre wenst anoniem te blijven dus die neem ik niet mee in het verhaal.

Mathieu | Zoutvat | Reformed

Jullie zullen allemaal Mathieu kennen als zoutvat. Deze wereld is hij echter flink veranderd: minder zout, wel stout:

1709849146476.png

Mathieu, altijd al de moraalridder geweest, nu de principes overboord en we gaan op de boost tour. We farmen inmiddels onze MB (CbC) en zullen later overgaan op grootschalige interns. Hij lijkt lekker in zijn vel te zitten:

1709849251842.png

Warre | Ex-Moraalridder | Bot-leverancier | Mascotte

En daar hebben we Warre. Ik zet hem hier toch neer want hij heeft geen AF account meer, komt er vast niet achter dat ik hem hier benoem. Het schijnt dat hij niet wil spelen, maar we weten allemaal dat hij TW niet kan ontsnappen. Hij moet wellicht nog inloggen, maar betrokken is hij zeker! Hij was een beetje onzeker vanwege het feit dat er geen PP gespendeerd kon worden. Hij probeerde ons nog over te halen om een veiligere start te doen en de reputatie van schedel in ere te houden:

1709849786915.png

Warre besloot dan maar op een alternatieve manier de start te overleven, de intentie is duidelijk (blur om onze mb/du lijst niet openbaar te maken):

1709849896882.png

Ik weet eigenlijk niet precies waarom hij als moraalridder te boek staat stond, blijkbaar is dat helemaal niet zijn karakter?

1709850104525.png

Stan | Stanlin | Diepe Denker

Stan is onze echte communistische leider en regeert met de ijzeren hand. Dat het gezag er mag zijn, is wel duidelijk. Hoef er verder geen woorden aan vuil te maken.

1709850666903.png

Soms zit Stan gevangen in het web van zijn eigen hersencellen en is hij geneigd om stil te staan bij de echte levensvragen. Een uiterst gezonde eigenschap als je mij vraagt en dat levert zeker een winnaarsmentaliteit op. Zonder Stan zijn we nergens!

1709850751432.png

Overigens gaat onze Stan @Kerouac deel twee doen voor schedel zoals een echte leider betaamt. We zijn hyped!!!
 
Reactiescore
119
Het valt mij op dat bij elk team tot dusver een geheim wapen mist. Het recept voor succes. Het noodzakelijke kwaad. De man met rugpijn omdat hij elk team naar de overwinning draagt. Een Jasper.

Ons team heeft een Jasper. Daar is dan ook alles mee gezegd. De rest kan inpakken en aan W98 beginnen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Haha, lekker geschreven Joa! Die screens van jezelf maken 't wel af!

Het valt mij op dat bij elk team tot dusver een geheim wapen mist. Het recept voor succes. Het noodzakelijke kwaad. De man met rugpijn omdat hij elk team naar de overwinning draagt. Een Jasper.

Ons team heeft een Jasper. Daar is dan ook alles mee gezegd. De rest kan inpakken en aan W98 beginnen.

Nu ben ik natuurlijk nieuwsgierig, stel Jasper voor!
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.536
VF SNIP

Een stampresentatie. Omdat wij niet opereren als individuen in stammenwars. Wij staan altijd voor elkaar klaar, draaien vv's waar nodig en ons motto is dan ook "punten vechten niet, troepen wel".

SPEEDER
Winnaar van wereld 74. Moreel winnaar van wereld 78. Stan en zn vriendjes hadden 10 accounts nodig om me weg te spelen.

BLOND
Voorheen ook wel bekend als materlotti. Blond is een vrolijke iets te dikke jongeman die zich voordoet als senior consultant en altijd druk. Desondanks weet hij toch tijd vrij te maken om binnen VF snip als diplomaat aan het werk te gaan. Tevens heeft blond (op materlotti) meerdere werelden gewonnen. BG of NAP? Spreek blond aan.

MOHNIELS1
Grootmacht van w3. Een echte oldgen. Weet bij de eerste indruk al dondersgoed of iemand deugt of niet. Om die reden is mohniels dan ook de rekruter van onze stam. Toevallig is er net een plekje vrijgekomen. Bij mohniels moet je wezen.

ANTHRAXXOL
Houdt het overzicht. Anthraxxol is een man die weet wat hij doet en bewaart de kalmte in tijden van nood. Je zou hem dan ook wel als adviseur van de stam kunnen zien. Anthraxxol is groot voorstander van ons motto, niet voor niets dat hij dan ook als laagst geklasseerd staat in de stammenranking.

ROVER RAM
Een ontzettende nietsnut die ons motto niet serieus genomen heeft. Rover Ram is gescout en gecleared door QuePaso1 en is daarna door ons naar de uitgang van VF snip gelijd. Een ware reputatieschade voor VF snip die goed gemaakt moet en zal worden.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.279
VF SNIP

Een stampresentatie. Omdat wij niet opereren als individuen in stammenwars. Wij staan altijd voor elkaar klaar, draaien vv's waar nodig en ons motto is dan ook "punten vechten niet, troepen wel".

SPEEDER
Winnaar van wereld 74. Moreel winnaar van wereld 78. Stan en zn vriendjes hadden 10 accounts nodig om me weg te spelen.

BLOND
Voorheen ook wel bekend als materlotti. Blond is een vrolijke iets te dikke jongeman die zich voordoet als senior consultant en altijd druk. Desondanks weet hij toch tijd vrij te maken om binnen VF snip als diplomaat aan het werk te gaan. Tevens heeft blond (op materlotti) meerdere werelden gewonnen. BG of NAP? Spreek blond aan.

MOHNIELS1
Grootmacht van w3. Een echte oldgen. Weet bij de eerste indruk al dondersgoed of iemand deugt of niet. Om die reden is mohniels dan ook de rekruter van onze stam. Toevallig is er net een plekje vrijgekomen. Bij mohniels moet je wezen.

ANTHRAXXOL
Houdt het overzicht. Anthraxxol is een man die weet wat hij doet en bewaart de kalmte in tijden van nood. Je zou hem dan ook wel als adviseur van de stam kunnen zien. Anthraxxol is groot voorstander van ons motto, niet voor niets dat hij dan ook als laagst geklasseerd staat in de stammenranking.

ROVER RAM
Een ontzettende nietsnut die ons motto niet serieus genomen heeft. Rover Ram is gescout en gecleared door QuePaso1 en is daarna door ons naar de uitgang van VF snip gelijd. Een ware reputatieschade voor VF snip die goed gemaakt moet en zal worden.

Is het de anthraxxol die demo heeft weggespeeld of w7 of w8 dacht ik?
 
Reactiescore
5.701
Is dit Demon78 slayer? Dan doen wij een restart namelijk.
 
Reactiescore
116
VF SNIP

Een stampresentatie. Omdat wij niet opereren als individuen in stammenwars. Wij staan altijd voor elkaar klaar, draaien vv's waar nodig en ons motto is dan ook "punten vechten niet, troepen wel".

SPEEDER
Winnaar van wereld 74. Moreel winnaar van wereld 78. Stan en zn vriendjes hadden 10 accounts nodig om me weg te spelen.

BLOND
Voorheen ook wel bekend als materlotti. Blond is een vrolijke iets te dikke jongeman die zich voordoet als senior consultant en altijd druk. Desondanks weet hij toch tijd vrij te maken om binnen VF snip als diplomaat aan het werk te gaan. Tevens heeft blond (op materlotti) meerdere werelden gewonnen. BG of NAP? Spreek blond aan.

MOHNIELS1
Grootmacht van w3. Een echte oldgen. Weet bij de eerste indruk al dondersgoed of iemand deugt of niet. Om die reden is mohniels dan ook de rekruter van onze stam. Toevallig is er net een plekje vrijgekomen. Bij mohniels moet je wezen.

ANTHRAXXOL
Houdt het overzicht. Anthraxxol is een man die weet wat hij doet en bewaart de kalmte in tijden van nood. Je zou hem dan ook wel als adviseur van de stam kunnen zien. Anthraxxol is groot voorstander van ons motto, niet voor niets dat hij dan ook als laagst geklasseerd staat in de stammenranking.

ROVER RAM
Een ontzettende nietsnut die ons motto niet serieus genomen heeft. Rover Ram is gescout en gecleared door QuePaso1 en is daarna door ons naar de uitgang van VF snip gelijd. Een ware reputatieschade voor VF snip die goed gemaakt moet en zal worden.

Een stampresentatie. Omdat wij niet opereren als individuen in stammenwars. Wij staan altijd voor elkaar klaar, draaien vv's waar nodig en ons motto is dan ook "punten vechten niet, troepen wel".

mooi geschreven, slecht uitgevoerd.

Rover : hey ik krijg scouts kan iemand scout missen.?
stam: stilte.
Rover:fuck ik word wakker en ben gecleard.
Stam: stilte, bericht in inbox,, gekickt door speeder.

FML
 
Bovenaan