[Speeltopic] WvW #358 Lost

Reactiescore
1.707
time

het ligt er zo dik bovenop dat hij gered is gisteravond. daarom ook de snelle infectie. geen risico nemen.


daarbij wil hij mij de schuld in de schoenen schuiven van de moord op de sukkel terwijl ik er niet eens op stemde. wat opmerkelijk.
 
Reactiescore
405
Jan, het gaat hier niet om animo heh. Maar om werkelijk wolven te vangen.

Zo presenteer je zelf als iemand die het eigenlijk niet uit maakt wie er uit gaat, als er maar animo voor is en de meesten mee zullen lopen.
Nu kom je ook niet meer hard bewijs, dus snap dat je niet meer op mij stemt.

Maar weer een stem met een kulreden.

Ga ervan uit dat jullie beide slecht zijn
Dus een lynch op jou is zeker ook goed
 
Reactiescore
332
Zo simpel is het niet. Wolven laten liever geen banden opmerken tussen elkaar. Ik zou juist het tegenovergestelde durven beweren, de kans groter is dat 1 van beide wolf is dan dat ze dit beide zouden zijn. Althans mijn redenering.

Persoonlijk verwacht ik meer bijdrage van Blaasje en CI. Where are they.
Imo wordt er wel veel gekeken naar de nieuwe/minder bekende spelers, ofwel makkelijke targets. Zie sneller een wolfje tussen de ervaren mensen. De lunch op Kr33log is bijvoorbeeld wel echt een meme die niet iedereen zou doen.

Zie ook wat spelers die het allemaal wel best lijken te vinden nog op de achtergrond.
 
Reactiescore
999
team maligator ook verdacht

om de simpele reden dat ze mij verdenkt omdat ik op de sukke zat, maar aangezien ik goed ben en zij niet is dit een kul reden
 
Reactiescore
1.707
Antraxxol zou dit zéker doen als hij weer geen mod wordt.
dat is zo niet waar. krdrieenderiglog is mijn maat.

en vorige ronde werd ik beschuldigd van zowel sportief lunchen als van het lunchen van bappos. en nu ook van krdrieendertiglog. Jij bent zo wolfs bezig.
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
264
dat is zo niet waar. krdrieenderiglog is mijn maat.

en vorige ronde werd ik beschuldigd van zowel sportief lunchen als van het lunchen van bappos. en nu ook van krdrieendertiglog. Jij bent zo wolfs bezig.
Ik beschuldig je niet van de lunch vriend, ik zeg alleen dat je er toe in staat bent.
 
Reactiescore
441
Ik anthraxxol echt totaal niet volgen in de twee potjes die ik meegespeeld heb
 
Reactiescore
1.014
Als je de rollen leest dan wist je toch dat nooit iemand zo 6 namen kan opnoemen met voorkennis als goedje
En toch volgde je blond
Jan, jan,..lees ze maar En dan de post van Materlotti. En dan hoop ik dat je er alsnog zelf achter komt.

Ik ga niet alles tot in details uitleggen ten koste van misschien wel een goedje…
 
Reactiescore
405
Jan, jan,..lees ze maar En dan de post van Materlotti. En dan hoop ik dat je er alsnog zelf achter komt.

Ik ga niet alles tot in details uitleggen ten koste van misschien wel een goedje…

Heb de rollen gelezen
Zie bijvoorbeeld wijze burger staan die heeft tot dl 3 de tijd voor zijn vraag
Maar wat is jou stem advies dan voor dl 3
 
Reactiescore
550
Je speelt veel te veel op de achtergrond dit potje en wijst de vinger naar te weinig tijd. Zie je ook niet echt ingaan op verdenkingen jouw kant op
Grappig dat je dit verwijt naar CI gooit, terwijl Jannes in de post onder je zegt dat hij van jou ook meer inzet verwacht. Toevallig postte je optijd :wink: Slappe aanval vanuit jou dus, zou niet stellen dat je in de positie staat dat verwijt te gebruiken. Goedkope manier om CI verdacht te maken en de aandacht maar niet op jou te richten?
 
Reactiescore
550
Sowieso zitten we met de lynch tot nu toe radicaal verkeerd telkens, dus het lijkt me niet verkeerd om de mensen die tot nu toe onder de radar weten te blijven ook meer onder de loep te nemen.
 
Reactiescore
1.014
Heb de rollen gelezen
Zie bijvoorbeeld wijze burger staan die heeft tot dl 3 de tijd voor zijn vraag
Maar wat is jou stem advies dan voor dl 3
Op dit moment ben ik bezig met posts van CI terug te lezen. Iets klopt daar niet denk ik, maar ook Mali (ook al is ze nieuw) vind ik dingen “op”zeggen die niet echt iets nieuws brengen. Voornamelijk wat anderen al gezegd/geanalyseerd hebben.

En dan heb je nog Niels en Time die gisteren in de top3 lynch zaten, maar t niet geworden zijn. Wil ik ook nog even voor kijken.

Ben er tot 19:00. En dan misschien nog last minute DL ligt aan mn uitje vanavond.
 
Reactiescore
3.586
Wat Mali betreft zoals je zegt ze is nieuw. Wij meer ervaren spelers hebben al de grootste moeite om met iets te komen. Zolang er niet echt iets gebeurt komt het potje maar moeilijk op gang.

Dus dat zij hier moeite mee heeft vind ik niets verdachts aan.

Vorig potje kwam ook pas op gang zodra iemand met een specifieke rol eruit ging waardoor je wat linken kon beginnen leggen. Ik deel wat LB zegt dat atm we wat in cirkels draaien en we ook de aandacht eens moeten verleggen naar andere.

Wie dit dan moeten zijn, moet ik straks het potje eens voor herlezen als ik daar de tijd voor heb.
 
Reactiescore
550
Vorig potje kwam ook pas op gang zodra iemand met een specifieke rol eruit ging waardoor je wat linken kon beginnen leggen. Ik deel wat LB zegt dat atm we wat in cirkels draaien en we ook de aandacht eens moeten verleggen naar andere.

Wie dit dan moeten zijn, moet ik straks het potje eens voor herlezen als ik daar de tijd voor heb.
Ik ben na mijn reactie op Blaasje eens gaan teruglezen wat hij allemaal in het topic zegt en moet concluderen dat hij zich erg als goedje manifesteert. Hij probeert niet op te vallen. Is dat een richting waarin we moeten zoeken?
 
Reactiescore
1.014
Wat Mali betreft zoals je zegt ze is nieuw. Wij meer ervaren spelers hebben al de grootste moeite om met iets te komen. Zolang er niet echt iets gebeurt komt het potje maar moeilijk op gang.

Dus dat zij hier moeite mee heeft vind ik niets verdachts aan.

Vorig potje kwam ook pas op gang zodra iemand met een specifieke rol eruit ging waardoor je wat linken kon beginnen leggen. Ik deel wat LB zegt dat atm we wat in cirkels draaien en we ook de aandacht eens moeten verleggen naar andere.

Wie dit dan moeten zijn, moet ik straks het potje eens voor herlezen als ik daar de tijd voor heb.
Met dit ben ik het wel eens ja
 
Reactiescore
332
Grappig dat je dit verwijt naar CI gooit, terwijl Jannes in de post onder je zegt dat hij van jou ook meer inzet verwacht. Toevallig postte je optijd :wink: Slappe aanval vanuit jou dus, zou niet stellen dat je in de positie staat dat verwijt te gebruiken. Goedkope manier om CI verdacht te maken en de aandacht maar niet op jou te richten?
Dat Jannes meer inzet verwacht en of ik daadwerkelijk onvoldoende inzet toon zijn 2 verschillende dingen. Het enige wat ik van jou zie zijn meeloopstemmen, dus waar haal jij het vandaan mij te verwijten van onvoldoende inzet terwijl je nog minder posts hebt dan ik.
 
Bovenaan