[Speeltopic] WvW #358 Lost

Reactiescore
276
  • calamus incendium
  • cowboy niels
  • bappos
Je hebt je je reden voor bappos uitgelegd maar waarom ci en Niels? Vind het wel opvallend dat je Niels noemt maar wil eerst van jou horen waarom je hem bij je lijstje zet vandaag. En waarom de overige namen van gisteren niet meer
Denk ook nog steeds dat Mater best een eind goede richting op kan zitten met andere namen.
Op jouw naam na zeker. Door deze post van jou komt de post van blond heel gespeeld over. Heb het idee dat jullie beide wolf zijn en hij zichzelf alvast veilig stelt door jouw naam tussen een aantal anderen te zetten.
Mensen die niet gestemd hebben misschien grotere kans dat deze slaapschutter zijn gezien ze er toch niet uit kunnen worden geschoten?
Slaapschutter sterft ook als die niet stemt he. Dus hij moet zelf we stemmen om in het spel te blijven


Ik vind @jan1996 raar spelen. Waarom vind je candiu nou verdacht los van dat ze 2 namen door elkaar haalde? Ik heb nog niet het idee dat je slecht bent maar je haalt wel hele rare redenen naar voren om op iemand te stemmen.

Verder kan ik niet echt zeggen dat iets me is opgevallen. Time is wat meer afwezig dan gisteren toen je meer aanvallend speelde. Maar nadat je daarna een hoop stemmen op je kreeg rustiger aan gaan doen. Idk of dat je wolfs maakt maar het valt wel op

Blijf voorlopig nog bij mijn stem op cowboy Niels rood.
 
Reactiescore
2.196
Je hebt je je reden voor bappos uitgelegd maar waarom ci en Niels? Vind het wel opvallend dat je Niels noemt maar wil eerst van jou horen waarom je hem bij je lijstje zet vandaag. En waarom de overige namen van gisteren niet meer

Op jouw naam na zeker. Door deze post van jou komt de post van blond heel gespeeld over. Heb het idee dat jullie beide wolf zijn en hij zichzelf alvast veilig stelt door jouw naam tussen een aantal anderen te zetten.

Slaapschutter sterft ook als die niet stemt he. Dus hij moet zelf we stemmen om in het spel te blijven


Ik vind @jan1996 raar spelen. Waarom vind je candiu nou verdacht los van dat ze 2 namen door elkaar haalde? Ik heb nog niet het idee dat je slecht bent maar je haalt wel hele rare redenen naar voren om op iemand te stemmen.

Verder kan ik niet echt zeggen dat iets me is opgevallen. Time is wat meer afwezig dan gisteren toen je meer aanvallend speelde. Maar nadat je daarna een hoop stemmen op je kreeg rustiger aan gaan doen. Idk of dat je wolfs maakt maar het valt wel op

Blijf voorlopig nog bij mijn stem op cowboy Niels rood.

Ik was actiever maar heb niet echt gemerkt dat ik aanvallend speelde. Was me meer aan t verdedigen en heel de tijd hetzelfde zeggen.

In mijn hoofd nu, wbjimo of CI wolf.
 
Reactiescore
3.586
Ik was actiever maar heb niet echt gemerkt dat ik aanvallend speelde. Was me meer aan t verdedigen en heel de tijd hetzelfde zeggen.

In mijn hoofd nu, wbjimo of CI wolf.

Ik kan mij hierin wel vinden en zet daar Cowboy Niels bij omdat afgelopen DL al vrij snel infectie lijkt geweest te zijn wat kan resulteren in het feit we warm zaten betreft de lynchstemming van gisteren avond.
 
Reactiescore
2.196
Als er nu al geïnfecteerd is, zijn de wolven niet ervaren. Dat zou dus ook betekenen dat Niels er gewoon was maar zich niet gemeld heeft en dat het paniekerige gedrag na de dl gefaked is
 
Reactiescore
2.196
Wacht, wie the fak begint er over infectie, die is zelf de infectiewolf die van geen lunch gebruik wil maken
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Ik kan mij hierin wel vinden en zet daar Cowboy Niels bij omdat afgelopen DL al vrij snel infectie lijkt geweest te zijn wat kan resulteren in het feit we warm zaten betreft de lynchstemming van gisteren avond.

Ook wel interessant, dat zou best kunnen.

Ik vind dat eigeniljk juist geen gekke gedachte @.TimeforplanB
 
Reactiescore
3.586
Er was geen lunch wat kan resulteren in verschillende dingen maar DO lag er al uit door de lynch dus dat is een optie die al weg valt (tenzij er meerdere inzitten) en idk hoe het dan met de Bengel zit.
 
Reactiescore
2.196
Die verliest zijn krachten, zijn nog 2 andere rollen die het kunnen vermijden tho. Vind infectie theorie nog steeds ver gaan
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Cowboy niels

Ben nog niet overtuigd genoeg van victorious, maar wel mooie post. Ik hou verder wbjimo en candiu in de gaten als mijn voornaamste verdachten op basis van postgedrag , plus ander spel tov vorig potje.
 
Reactiescore
276
Ik was actiever maar heb niet echt gemerkt dat ik aanvallend speelde. Was me meer aan t verdedigen en heel de tijd hetzelfde zeggen.

In mijn hoofd nu, wbjimo of CI wolf.
Jij speelt op vandaag na vrijwel altijd aanvallend of iig meer zoekend. Het viel me alleen op dat dat na gisteren is veranderd
 
Reactiescore
3.586
Die verliest zijn krachten, zijn nog 2 andere rollen die het kunnen vermijden tho. Vind infectie theorie nog steeds ver gaan

Waarom ga je er dan in mee als je er niet in geloofd?

Ik zet ook alvast op Cowboy Niels om niet weer te last minute te doen en zodat ik tijdens voetbal kijken niet vergeet te stemmen.
 
Reactiescore
2.196
Waarom ga je er dan in mee als je er niet in geloofd?

Ik zet ook alvast op Cowboy Niels om niet weer te last minute te doen en zodat ik tijdens voetbal kijken niet vergeet te stemmen.

Omdat hoe meer ik er over nadenk je nog gelijk kan hebben ook en het gaat naar mijn idee ook linken opleveren.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Ik vind bappos overigens verdacht wolfs stil dit potje wil ik nog even benoemen.

Times liefdes sernade naar joker begint ook verdacht te worden.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.296
Morgen als ik wat meer tijd heb oko meer lezen over victiorious en wolv, victorious is daar toch wel heel overtuigd van en al een aantal dagen op.
 
Bovenaan