Stab lijst

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Roald ik pak ze voor je
 

DeletedUser77689

Guest
Ik krijg gewoon bij de neiging om iemand te stabben zo dood is het hier:mad2:
 

DeletedUser80529

Guest
Dit gaat voor mij mijn eerste post op het AF worden, vond dit toch wel heel bijzonder, wist niet dat dit soort spelers er echt waren:

Vrij bizar dit. Binnen 24 uur een edeltrein op me dak.....
(ja die Maxime 01 zit en zat tegelijkertijd met mij in de stam M.A.N.O.N.)
En nee, er was geen reden voor ontslag uit de stam, hoe duidelijk kan een stam stabben..
Schermafbeelding 2019-04-08 om 15.07.36.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79201

Guest
Dit gaat voor mij mijn eerste post op het AF worden, vond dit toch wel heel bijzonder, wist niet dat dit soort spelers er echt waren:

Vrij bizar dit. Binnen 24 uur een edeltrein op me dak.....
(ja die Maxime 01 zit en zat tegelijkertijd met mij in de stam M.A.N.O.N.)
En nee, er was geen reden voor ontslag uit de stam, hoe duidelijk kan een stam stabben..
Bekijk bijlage 14336
Triest dit
 

DeletedUser46181

Guest
Weer een op het lijstje van stabbers.

ZeroFrost Oprichter van hellbound. krijgt het verzoek om te fuseren met een speler van DOOD .

Gaat vervolgens offline laat niks meer van zich horen en ondertussen edeld Slyferz van DOOD zijn dorpen weg zonder ook maar enige verliezen te hebben. Staat er een dorp in mijn buurt . Ik scout dorp staat leeg ik stuur edelman en ineens staat het dorp vol met def. Wel vreemd van een speler die niet meer reageert op een pm en doet alsof hij niet meer online is.

Mijn idee is dat DOOD zijn vv heeft gekregen.

Nou (superstam) Dood als we zo moet winnen dan liever helemaal niet. Ik stop daar omdat het geen nut heeft meer om verder te gaan
 

DeletedUser77704

Guest
De Dood grijp om zich heen, het pakt ieder gewillig of niet. De een vind het erg als de dood nadert, de ander pakt een mes een maakt zelf de stap
 
Reactiescore
428
Als het een fusie is mag de speler in kwestie dit toch zelf weten
Enige niet netjes hier aan is dat de speler dit niet aan zijn stam laat weten waar Dood niks mee te maken heeft dus blame Dood hier niet voor
 

DeletedUser46181

Guest
Beter lezen.,. Het gaat niet om dat dorpje wat ik wel of niet kan pakken.
 
Reactiescore
428
Als de stam een andere speler heeft met leider functie zou deze speler kunnen zien of vv in handen van Dood ligt
 

DeletedUser46181

Guest
Een fusie is iedereens recht als ze dat willen. Maar als stamleider grote woorden op het forum zetten van WE moeten het met zijn alle doen en bla bla bla en dan vervolgen een keer onder een aanval komt te liggen vervolgens niet meer reageert op het stamforum en dan zien dat langzaam zijn dorpen worden gepakt zonder dat er tegenstand wordt geboden??

Dan willen we snel gaan internen scouten zijn dorp waar dan niks instaat vervolgens willen we gaan edelen en staat het helemaal vol met def??

Als jullie dit normaal vinden dan zoek ik snel een ander spel dan zit ik hier verkeerd.

DOOD nog verder ophemelen voor mijn is het een stabberstam om zo te spelen
 

DeletedUser77704

Guest
Nu mag jij eens gaan uitleggen wat een stab is. Want volgensmij komen onze defenities niet ;)

Als echt zou kloppen dat Dood VV heeft of hem internt faciliteren ze een Stab zou je kunen zeggen, maar Dood kan nooit zelf stabben (in deze situatie)
 

DeletedUser78710

Guest
beste leden

een nieuwe stabber ischacool !
hij was mb voor onze stam daarna hadden wij een fusie afgesproken.
Hij gaf het signaal stuur maar edels , dus dat deden wij dan ook.
Nu heeft hij alles geblokt en vind hij dit dood normaal niet te verstaan.
https://imgur.com/a/AwKDAJw
https://imgur.com/a/T2uKJ7c
AwKDAJw

T2uKJ7c
 
Reactiescore
1.365
Bovenaan