Stab lijst

DeletedUser61134

Guest
beste leden

een nieuwe stabber ischacool !
hij was mb voor onze stam daarna hadden wij een fusie afgesproken.
Hij gaf het signaal stuur maar edels , dus dat deden wij dan ook.
Nu heeft hij alles geblokt en vind hij dit dood normaal niet te verstaan.
https://imgur.com/a/AwKDAJw
https://imgur.com/a/T2uKJ7c
AwKDAJw

T2uKJ7c

Een profielfoto van iemand in het pak is toch sws niet te vertrouwen?
Sws een gladjakker of narcist!

Als je hem op Whatsapp had, had je genoeg moeten weten!
 
Reactiescore
1.478
Is dat niet @potje 's accountje? :eek:
Wat een noob is hij toch!
Nee, dat is niet mijn account. Ik heb daar w65 wel op gespeeld, w67 heb ik nog helemaal nergens gelogd.
beste leden

een nieuwe stabber ischacool !
hij was mb voor onze stam daarna hadden wij een fusie afgesproken.
Hij gaf het signaal stuur maar edels , dus dat deden wij dan ook.
Nu heeft hij alles geblokt en vind hij dit dood normaal niet te verstaan.
https://imgur.com/a/AwKDAJw
https://imgur.com/a/T2uKJ7c
AwKDAJw

T2uKJ7c
Vind die bewijslast niet heel overtuigend, ik zeg ook altijd tegen mijn tegenstanders dat ze edels mogen sturen. Laat eerst maar is een foto zien van dat akkoordje.
Een profielfoto van iemand in het pak is toch sws niet te vertrouwen?
Sws een gladjakker of narcist!

Als je hem op Whatsapp had, had je genoeg moeten weten!
De naam is ook bijzonder verkeerd gespeld.:p
Verder heeft hij sneakers aan onder dat pak, dat maakt het alleen nog maar erger.
 

DeletedUser80637

Guest
Niet gedacht dat een stam als Babe een stab zou uitvoeren :O, helaas, het gebeurd toch echt.....

Tot op heden hebben Babe & FS een BG lopen, tot mijn verbazing werd ik vanmorgen wakker met incomings, na gekeken te hebben, bleken deze incs vanuit Medaited & Anonymous verstuurd te zijn.

Ik nog een keer mijn PMs na gaan, misschien wat gemist? Nee.

Stam diplomatie gechecked, BG is nogsteeds staande, niet beëindigd, niet op de hoogte gebracht, gewoon, uit het niets incs gekregen, desondanks we een BG hebben staan.

upload_2019-5-12_13-44-13.png

Van een aantal van de spelers had ik dit niet zien aankomen, but hey, stabben is schijnbaar heel normaliter geworden:)
 

DeletedUser73162

Guest
Bewijs dat de BG is aangegaan kan wel van pas komen. Heb je die PMs wel?
 
Reactiescore
2.508
Ik vrees dat een interne bewijs van BG niet als geldige reden geldt. Heb je mss een PM waarin de band bevestigd wordt?
 
Reactiescore
1.365
Staat dat er geen bg is vanuit Babe. Dus bg is er nooit geweest.
En ''man in black'' durf je niet vanaf jouw eigen af account te sturen?
 

DeletedUser80637

Guest
Staat dat er geen bg is vanuit Babe. Dus bg is er nooit geweest.
En ''man in black'' durf je niet vanaf jouw eigen af account te sturen?

Dus door een "Name-Change" is het ongeldig geworden;)?

Tevens, vanaf mijn eigen AF account? Denk toch echt dat dit mijn AF account is.
 
Reactiescore
1.365
Dus door een "Name-Change" is het ongeldig geworden;)?

Tevens, vanaf mijn eigen AF account? Denk toch echt dat dit mijn AF account is.

Ik zie er toch echt niks staan man. Net nog ff de pm's doorgespit, staan alleen maar aanvragen, maar niks concreets. :)
Meestal loopt Kwarkie altijd te zeiken als het tegendraads gaat ehh. ;)
Terwijl dat een dikke stabber himself is xD.
Die namechange is al zolang man.. Weet jij ook wel.

Dit zijn nog steeds geen bewijzen dat jullie afspraken gemaakt hadden met Babe?

Zijn er ook niet. Alleen maar aanvragen, maar hebben nooit wat concreets gedaan/afgesproken.. Heb net nog alles nagekeken, maar er staan alleen aanvragen. Ook 3 weken +/- voor het laatst gesproken..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.584
Deze opmerking is relevant hoe? Een BG moet bevestigd worden door beide partijen, niet door een enkele.

Dit is relevant in de zin jij stelt dat als er geen PM's op het AF gezet worden over de BG het tot die tijd geen stab is. Het is niet zo dat als de bewijzen niet op het AF komen het daarom geen stab is, het is niet zo dat als niemand de boom hoort vallen er geen geluid is.

Als iets niet word aangetoond wilt het niet zeggen het niet gebeurd is. Enkel kan je moeilijk iemand iets verwijten of veroordelen zolang het niet word aangetoond maar dat is iets anders als stellen het ook niet klopt.
 

DeletedUser73162

Guest
AAAAAAAAAAAAAAAHHHHH JANNES HEEFT MIJ GESTABT PANNIEEEEEEKKKK
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Reactiescore
7.942
Dit is relevant in de zin jij stelt dat als er geen PM's op het AF gezet worden over de BG het tot die tijd geen stab is. Het is niet zo dat als de bewijzen niet op het AF komen het daarom geen stab is, het is niet zo dat als niemand de boom hoort vallen er geen geluid is.

Als iets niet word aangetoond wilt het niet zeggen het niet gebeurd is. Enkel kan je moeilijk iemand iets verwijten of veroordelen zolang het niet word aangetoond maar dat is iets anders als stellen het ook niet klopt.

Correct, als jij op het AF komt met als doel het aantonen van een Stab, dan dien je met bewijzen te komen. Net zoals in de rechtbank. Komt de aanvallende partij zonder bewijzen zal de rechter niet iemand gaan veroordelen omdat het mogelijkerwijs wel of niet is gebeurd. Zonder bewijslast is niemand schuldig. Idem hier. Wellicht dat het gebeurd is, maar wij als buitenstaanders kunnen daar niet vanuit gaan en dus geen oordeel vellen. Dus geen stab tot nu toe.
 
Bovenaan