Stab lijst

Reactiescore
1.365
Ik zie ook niks verschijnen. Dus denk dat die man in black dude gewoon zit te janken als die aanvallen krijgt. :p
Op ingame pm's reageren ze ook niet, halen zelfs de stam 404 erbij. Vraag je hun ook om bewijs, geen reactie.
Dus het is allemaal modder gegooi. :)
 
Reactiescore
331
Lijkt me ook nogal raar dat we BG zouden zijn en dat er geen gedeeld forum is, laat staan dat jullie daar zelf op aangedrongen hebben?

Dit is gewoon weer gelul omdat ie aanvallen krijgt en zo iets wil forceren.

Als een boom in een bos omvalt en er is niemand in de buurt om het te horen, maakt het dan geluid?

Bro als ik zeg tegen iemand "jij bent men lief nu" , is het dan automatisch uw lief? Logic too stronk

Tot op heden hebben Babe & FS een BG lopen, tot mijn verbazing werd ik vanmorgen wakker met incomings, na gekeken te hebben, bleken deze incs vanuit Medaited & Anonymous verstuurd te zijn.

@We Like Hot Chicks heb jij al gehoord van die ene Medaited? Zie die niet in onze ledenlijst :rolleyes:
 
Reactiescore
3.584
Bro als ik zeg tegen iemand "jij bent men lief nu" , is het dan automatisch uw lief? Logic too stronk

Zeg ik dat er een BG is dan? Ik snap dat het ingewikkeld is maar je trekt de foute conclusies uit wat ik zeg. En nu ga ik chips eten (grils)
 
Reactiescore
1.365
Lijkt me ook nogal raar dat we BG zouden zijn en dat er geen gedeeld forum is, laat staan dat jullie daar zelf op aangedrongen hebben?

Dit is gewoon weer gelul omdat ie aanvallen krijgt en zo iets wil forceren.



Bro als ik zeg tegen iemand "jij bent men lief nu" , is het dan automatisch uw lief? Logic too stronk



@We Like Hot Chicks heb jij al gehoord van die ene Medaited? Zie die niet in onze ledenlijst :rolleyes:
Ja geen idee babe :$
Jannes is ook een babe schat etc.
En dat een stabaccount op een andere wereld (.ridingmypony) ons stabbers noemt zonder bewijs is wel heel belachelijk though.
En Kwarkie is sws al een beruchte noob/stabber xD.
Ja Ingy, tis toch wat :(
 

DeletedUser72952

Guest
Zowel hier als ingame blijft het verdacht stil als je vraagt om het bewijs.. Beetje laf om iets van de daken te schreeuwen zonder het bewijs te laten zien.
 

DeletedUser77689

Guest
Om alles maar voor te zijn :)


Ik heb niks gedaan :)
Kom maar met bewijs.
 
Reactiescore
453
Beste allemaal,

Ik ben eric, ben begonnen als co speler op MB Mrtn w38 w46, begin w46 heeft martin besloten te stoppen vanwege prive redenen, ik heb het account verder bestuurd

Tevens heb ik ook co gespeeld op DNF w51 en een week of 3/4 op Gruttepier maar daar ben ik gestopt vanwege mijn eigen redenen, eelco weet hiervan.

Ik ben er een maand of 8/9 tussen uitgeweest vanwege mijn nieuwe opleiding (hbo accountancy)

Ik heb het contact met gert en warre weer opezocht toen ik goed op weg was om alles te halen en dus weer tw te komen spelen onder hun naam

Goed gesprek gehad met ze en begonnen op w67, sinds 19 april rond een of 7 savonds

Ten eerste, mfm.beesd melde zich aan als mb omstreeks 29 april , op dat moment met de stammen als CN CN2 Beast en NF om ons heen konden we dit goed gebruiken een dag of 10 later, en flink wat dorpjes verder vroeg alexandria of ze niet misschien 1/2/3 dorpen konden pakken zodat hun zelf wat meer deff konden aanmaken. Toen was er besloten dat mfm zijn eigen deff bij ons zou neerzetten en zijn ridder met full deff dorp als spoed os thuis te houden.

Toen vorderde de wereld meer en meer en besloot alexandria dat het wel tijd wordt voor 1/2/3 dorpen en die hadden daar een pm over gestuurd die pas na flink wat uren werdt beantwoordt (bijzonder want hij was altijd actief) toen is er weer wat over en weer gepraat en meneer wou ze niet afstaan, toen is er weer een bericht heen gestuurd (vanuit alexandria) en die is te lang tijd niet geopend geweest ook gezien het snelle edelen van kakaka (+/- 75 dorpen in 2 dagen tijd) hebben we besloten dat het nu moest gaan gebeuren en zijn we over gegaan op de intern.

Mochten jullie het verhaal omtrent de leiding in 404 ook willen weten bericht mij dan op discord (Cpt terrorhook#9510) dit is tevens mijn league of legends naam

Met vriendelijke groet,

Eric,
Co speler team schedel w67
 

DeletedUser79878

Guest
Dus eigenlijk geef je toe dat je stabt? XD Erg opmerkelijk dat dit jullie reactie is op onze sterke groei. Wij bashen vijanden, jullie proberen ons te volgen door te stabben.

Sterke leiding daar in 404 :rolleyes:
 

DeletedUser79878

Guest
Klinkt toch verdacht veel als een eerste voorstel wat er gedaan wordt op 21-5...

En ongeveer 4 uur later al de eerste incommings die verstuurd zijn? Je kan op zijn minst een dag wachten op antwoord, en zelfs als hij dan niet akkoord gaat kan je op zen minst hem ontslaan en een nap geven om het netjes af te handelen. Dit is gewoon een pure stab uit wanhoop en schrik van kakaka.
 

DeletedUser73162

Guest
Toen vorderde de wereld meer en meer en besloot alexandria dat het wel tijd wordt voor 1/2/3 dorpen en die hadden daar een pm over gestuurd die pas na flink wat uren werdt beantwoordt (bijzonder want hij was altijd actief) toen is er weer wat over en weer gepraat en meneer wou ze niet afstaan, toen is er weer een bericht heen gestuurd (vanuit alexandria) en die is te lang tijd niet geopend geweest ook gezien het snelle edelen van kakaka (+/- 75 dorpen in 2 dagen tijd) hebben we besloten dat het nu moest gaan gebeuren en zijn we over gegaan op de stab.

Ik heb je tekst kloppend voor je gemaakt.
 
Reactiescore
7.942
Je kan niet overgaan op een intern als de wederpartij daarmee niet akkoord gaat. Dat noemt men een stab, geen intern.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
MB != DU
 

DeletedUser79777

Guest
Dan nog , een MB verplichte om dorpen af te staan "om zelf meer def te maken" is maar een stom excuus om gratis dorpen te krijgen. En dan vind je het raar dat hij ze niet wil afstaan. Dus is je MB stabben maar de oplossing?
 
Bovenaan