Stab lijst

DeletedUser69389

Guest
Daarmee zeg ik dat het al gedoogd word.





Ja alles straalt uit dat hier sprake is van bevoordelen/pushen. MAAR: dit kan je nooit 100% zeker weten als de personen er niet zelf voor uitkomen. Een groepje mb's of du's laten starten van je vrienden is ook een vorm van pushen. Heel het pp systeem is gebaseerd op pushen. De enige reden waarom hier nu moeilijk over gedaan word is omdat jullie je benadeeld voelen. Hoe vaak gebeurd het dat 2 stamgenoten al vroeg in de wereld fuseren? Ik denk dat het tw team helemaal niet zoon duidelijk onderscheid maakt, enige manier waarop ze echt kunnen controleren is als ze de pp stromen nalopen en daar iets in vinden of dat een van de andere spelregels ook geschonden zijn. Zo niet dan is het totaal willekeurig wie wel en niet geband word.
Het werd hier op het AF openlijk bekend gemaakt en voor uitgekomen. Alleen is dit verwijdert door het TW team.
 

DeletedUser77689

Guest
Dus het tw team verwijderd een stukje bewijsmateriaal? en het account is nog steeds niet gebant?
 
Reactiescore
182
Laten we iedereen bannen die fuseert want mss hadden ze die plannen al toen ze aan de wereld begonnen!!
 
Reactiescore
182
Ik haat het ook altijd als mensen gecleared worden en gefarmed worden, misschien hebben ze dat wel op voorhand afgesproken om te boosten? Laten we alle spelers die gecleared zijn maar bannen..
 

DeletedUser77689

Guest
Uhuh laten wij jou ook bannen omdat je hier zit te pushen :p

Even wat anders waarop moet ik stemmen zo? Kom er maar niet uit :eek:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Als je op iets anders stemt, stab je je eigen land
 

DeletedUser73162

Guest
Uhuh laten wij jou ook bannen omdat je hier zit te pushen :p

Even wat anders waarop moet ik stemmen zo? Kom er maar niet uit :eek:

Doe de stemwijzer en lees dan van je voorkeur de achtergrondinformatie voor bevestiging.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787

DeletedUser61134

Guest
Zelfde probleem.
Percentages lopen van 67% naar 54%

Mijn mening is blijkbaar een combinatie van alle partijen samen.
 
Reactiescore
1.094
Daarmee zeg ik dat het al gedoogd word.

Volgens de regels en mijn mening hoort dat niet.

Ja alles straalt uit dat hier sprake is van bevoordelen/pushen. MAAR: dit kan je nooit 100% zeker weten als de personen er niet zelf voor uitkomen. Een groepje mb's of du's laten starten van je vrienden is ook een vorm van pushen. Heel het pp systeem is gebaseerd op pushen. De enige reden waarom hier nu moeilijk over gedaan word is omdat jullie je benadeeld voelen. Hoe vaak gebeurd het dat 2 stamgenoten al vroeg in de wereld fuseren? Ik denk dat het tw team helemaal niet zoon duidelijk onderscheid maakt, enige manier waarop ze echt kunnen controleren is als ze de pp stromen nalopen en daar iets in vinden of dat een van de andere spelregels ook geschonden zijn. Zo niet dan is het totaal willekeurig wie wel en niet geband word.

Helaas is het niet zo zwart wit als bijvoorbeeld multi accounten. Maar ik zie opzich geen reden waarom het tw team dit soort dingen niet kan aanpakken.

Een groepje mb's of du's laten starten van je vrienden is ook een vorm van pushen.

Met de sidenote dat er wel maatregelen zijn van tw om het pushen daaruit te krijgen, zoals willekeurige ligging/windrichting, restricties op het overnemen, gs en troepen sturen bij uitnodigingen.
Ja tuurlijk kan je honderd accounts gaan aanmaken en die paar kiezen die naast elkaar liggen, maar dan overtreed je weer in theorie de regels.
 

DeletedUser39990

Guest
Ik haat het ook altijd als mensen gecleared worden en gefarmed worden, misschien hebben ze dat wel op voorhand afgesproken om te boosten? Laten we alle spelers die gecleared zijn maar bannen..
Ik heb nog nooit zo'n belachelijke vergelijking gelezen :D

Edit: Het feit dat interdictum een full deff start deed sterkt mijn mening over het vooraf afgesproken plannentje om het account te boosten alleen maar bij trouwens.
 
Bovenaan