Golden Awards

DeletedUser78904

Guest
Als je het over de jump van Mystery Men onder sardir hebt. Dat is geen clusterfuck, op het ene dorpje onder de 9k na dan :S. Maar clusterfucken is in de cluster van, in dit geval sardir, edelen. Dat hebben we niet gedaan. We hebben buiten de cluster van Sardir ge-edeld.


Dat zijn andere gevallen, we hebben het nu over mystery men.
 
Reactiescore
3.457
Als je het over de jump van Mystery Men onder sardir hebt. Dat is geen clusterfuck, op het ene dorpje onder de 9k na dan :S. Maar clusterfucken is in de cluster van, in dit geval sardir, edelen. Dat hebben we niet gedaan. We hebben buiten de cluster van Sardir ge-edeld.



Dat zijn andere gevallen, we hebben het nu over mystery men.

Dat is geen clusterfucken alleen dat ene dorpje,en dat zijn andere gevallen..
Conclusie? ...
 
Reactiescore
516
Als je het over de jump van Mystery Men onder sardir hebt. Dat is geen clusterfuck,

Misschien moeten jullie is duidelijk communiceren onder je eigen stamgenoten, die denken er namelijk anders over. Hilarische reactie om een uiterst zielige actie proberen goed te praten.
Het is natuurlijk hartstikke vervelend voor Deso dat er een zoveel cf's zijn geplaatst
 

DeletedUser78491

Guest
Onze buurman van Tick was al even in gesprek met Trains, stamgenoot die ervoor koos om het makkelijkste pad te kiezen.

Jullie waren er altijd als de kippen bij om te recruteren , Check begin van de wereld de bg van jullie vijand inviten.
Vanaf dat moment zijn jullie door gegaan zonder blikken of blozen om door te gaan hoe jullie op de makkelijkste manier de overmacht konden krijgen, hadden jullie weerstand? Ah we gooien er gewoon een invité uit.
93 accounts die de stam Trains zijn gejoined sinds de start van de wereld, need i say more? :)

Een gesprek met oud tick leden is niet raar toch, beter alvast zekerheid hebben dat als deso ervoor kiest om te recruiten dat wij niet opeens tegen een overmacht stonden. Je lijkt volledig mijn post te negeren. Trains kwam met het voorstel om niet tick te recruiten voor een langere wereld, deso wilde dat niet.
Verder hebben we een paar mooie recruits gehad en soms was dit veel, maar uiteindelijk moeten mensen wel vertrouwen hebben in trains om te joinen. Zoals bijv. ex puppet geen vertrouwen in tick of deso had.

En over de statistieken, zoals ik in mijn post zei, bestaat trains sinds het begin, het lijkt me logisch dat er veel accounts gejoined en geleaved zijn als de hele wereld ook veranderd. Het zijn niet dezelfde accounts in trains, maar dat is meer dan logisch vanwege motivatie van spelers om de hele wereld te spelen en omdat het soms niet goed loopt.

Zoals je misschien gelezen hebt( denk het eigelijk niet) was het een reactie op een sneer van je stamgenoot.
Daar mag ik op reageren lijkt mij?
En beledigingen ? Neu zo ver was ik niet gegaan sneu dat jij dat zo opvat.
Heb het over respect en hypocriet gehad .

Je noemt hem laf, is dat geen belediging? Ik zou dat nou niet echt goed opvatten.

Verder reageer je niet op de helft van mijn post, dus lijkt het mij dat je het eens bent met de dingen die ik daar zeg?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Ik kreeg net een privé bericht van je stamgenoot dat ik maar niet meer moest reageren , ik citeer:
>>
Inge bespaar de moeite om op Trains te reageren
Die stam is retarded af (rofl)
En vooral die Swedisch & Corus zijn de twee grootste schreeuwertjes
Maar had je zelf ook al gemerkt zo te zien :p<<
Sfeer zit er goed in in Trains hoorde ik :)
Dus ik laat het hierbij
 
Reactiescore
516
Zoals bijv. ex puppet geen vertrouwen in tick of deso had.

Hilarisch, weet nog goed dat bepaalde oud-puppet leden zowel een sollicitatie hadden ingediend bij zowel Deso als Trains. Echter koos Trains voor de gemakkelijke weg en hadden ze diezelfde dag nog de betreffende speler (s) laten joinen.

Daar wil ik dan ook nog even aan toevoegen, waarom hadden de ex-puppet leden geen vertrouwen in Tick? De stam waar ze zelfs een BG mee zijn aangegaan, maar nee hoor massaal overlopen naar de directe vijand waar de gehele BG op gebaseerd was, uiterst zwak. Op dat moment heeft Trains al de toon gezet door hun R2W beleid, dat doorgezet is naar het einde van de wereld.

Wat ben ik blij dat deze wereld geëindigd is veruit de meest saaie wereld in mijn tijd op tw, waar geen enkel account ook maar iets gepresteerd heeft.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
490
Hilarisch, weet nog goed dat bepaalde oud-puppet leden zowel een sollicitatie hadden ingediend bij zowel Deso als Trains. Echter koos Trains voor de gemakkelijke weg en hadden ze diezelfde dag nog de betreffende speler (s) laten joinen.

Daar wil ik dan ook nog even aan toevoegen, waarom hadden de ex-puppet leden geen vertrouwen in Tick? De stam waar ze zelfs een BG mee zijn aangegaan, maar nee hoor massaal overlopen naar de directe vijand waar de gehele BG op gebaseerd was, uiterst zwak. Op dat moment heeft Trains al de toon gezet door hun R2W beleid, dat doorgezet is naar het einde van de wereld.

Wat ben ik blij dat deze wereld geëindigd is veruit de meest saaie wereld in mijn tijd op tw, waar geen enkel account ook maar iets gepresteerd heeft.

de 73 rovers op king is wel echt een unieke prestatie :O
 
Reactiescore
490

DeletedUser58227

Guest
Prijs je zelf maar omhoog met je rovers ja. King is de reden dat Trains valt, dus ga maar niet zo tof doen hier. :rolleyes2:
 
Reactiescore
490
Prijs je zelf maar omhoog met je rovers ja. King is de reden dat Trains valt, dus ga maar niet zo tof doen hier. :rolleyes2:
we prijzen ons zelf zo naar rang 1 :cool:
 

DeletedUser58227

Guest
Ik kan het je ook niet uitleggen, gisteren was King nog een van de belangrijkste spelers voor Trains en vandaag is het het account dat Trains heeft verneukt. Moet je voor bij Mark van Coruscant zijn, die weet er alles van.
 

DeletedUser69481

Guest
Hilarisch, weet nog goed dat bepaalde oud-puppet leden zowel een sollicitatie hadden ingediend bij zowel Deso als Trains. Echter koos Trains voor de gemakkelijke weg en hadden ze diezelfde dag nog de betreffende speler (s) laten joinen.

Daar wil ik dan ook nog even aan toevoegen, waarom hadden de ex-puppet leden geen vertrouwen in Tick? De stam waar ze zelfs een BG mee zijn aangegaan, maar nee hoor massaal overlopen naar de directe vijand waar de gehele BG op gebaseerd was, uiterst zwak. Op dat moment heeft Trains al de toon gezet door hun R2W beleid, dat doorgezet is naar het einde van de wereld.

Wat ben ik blij dat deze wereld geëindigd is veruit de meest saaie wereld in mijn tijd op tw, waar geen enkel account ook maar iets gepresteerd heeft.

Vind het maar apart dat er telkens wordt gesproken over R2W. Natuurlijk heeft trains meer stamveranderingen dan Deso dat is vrij normaal. Vooral omdat spelers in het begin van de wereld sneller van stam veranderen. Verder wordt ik er ook wel een beetje moe van dat er wordt gedaan alsof trains heel puppet heeft gerecruiteert. Trains heeft welgeteld evenveel leden gerecruiteerd van Puppet als Deso. Met het recruiteren van de spelers van Tick is het precies hetzelfde verhaal. Trains wilde afspraken maken met deso dat beide stammen geen spelers van tick deden recruiteren. Echter wilde Deso dit niet en is het toch wel een vrij normale reactie van Trains door ook spelers te recruiteren voordat Deso er met iedereen vandoor gaat.

En dat niemand iets gepresteerd heeft komt ook doordat half Deso meteen op delete ging toen de eindstrijd pas echt ging beginnen.
 

DeletedUser58227

Guest
Trains heeft veel te veel gerecruit en gefuseerd en weet ik wat allemaal. Dat is gewoon zo. Ze hebben in ieder geval niet een grootmacht gecreëerd door echt dikke acties uit te voeren. Maar Stef heeft evengoed ook een punt. DesO heeft hier ook aan mee gedaan en nam bijvoorbeeld de eerste stappen om Tick te recruiten. En dat bleef niet bij een of twee "tactische" recruits.
 
Reactiescore
516
Vind het maar apart dat er telkens wordt gesproken over R2W. Natuurlijk heeft trains meer stamveranderingen dan Deso dat is vrij normaal. Vooral omdat spelers in het begin van de wereld sneller van stam veranderen.

Gaat niet om het 'aantal' stamveranderingen, het gaat om het R2W-recruits dat trains heeft gedaan sinds de periode dat ze bestaan op wereld 54, dit is namelijk echt een bizar aantal. Wat dan ook redelijk grappig is, is dat het overgrote gedeelte van deze recruits gewoon echt helemaal niks heeft klaargespeeld deze wereld. Kijkend naar een Heidivl, geen idee wat het recruit beleid van Trains is maar dat zal wel niet veel voorstellen als ze zo een account hebben laten joinen. Kwam natuurlijk omdat ze de rang 1 in handen hadden op dat moment, maar na een massa was het account al een volledige gatenkaas. Dit account is zeker niet door de kwaliteit gejoind, maar puur om Trains een nog grotere overmacht te geven. Toch wel leuk nu ik eraan denk, ze hebben ook nog geheel Run gerecruit om aan deze overmacht te komen. Kort samengevat de stam Trains: Fusie -> Recruit 2 Win -> Fusie -> Recruit 2 win -> Cluster fucken -> Deso Delete -> Win.

Trains heeft welgeteld evenveel leden gerecruiteerd van Puppet als Deso
Uhm, geen idee waar je dit vandaan haalt, want bij de val van Puppet zijn ongeveer alle Puppet leden indirect en direct naar Trains gegaan. De spelers die Trains niet gejoined zijn, zijn namelijk geinterned door Trains, dikke noobs. De enige speler van destijds Puppet die naar Deso is gegaan is TDS. Misschien moet je maar is je feiten dubbel-checken, deze kloppen namelijk voor geen meter.

Trains wilde afspraken maken met deso dat beide stammen geen spelers van tick deden recruiteren. Echter wilde Deso dit niet en is het toch wel een vrij normale reactie van Trains door ook spelers te recruiteren voordat Deso er met iedereen vandoor gaat.
Ja, heel leuk en aardig. Echter als de stam ermee aan komt die op dat moment een gigantische overmacht heeft ineens afspraken wilt maken omtrent het recruiten van de spelers uit Tick, dan ben je als stam wel héél erg hypcoriet bezig kijkend naar het verleden van deze stam.

Heel Trains bestaat uit een bij elkaar geraapt zooitje dat letterlijk niks gepresteerd heeft en alleen maar vieze acties heeft uitgevoerd gedurende wereld. Leuk dat zulke spelers ook is een keer een wereld winnen, jammer voor jullie dat ook maar niemand buiten Trains om enige waarde hecht aan deze 'overwinning'.

Fun fact:
Trains heeft na de oprichting van Deso maar liefst 21(!!) accounts gerekruteerd, dit is dan ook nog is zonder de vele gratis interns die Trains heeft gehad van onder andere Puppet. Deso heeft in die tijd 8 accounts gerekruteerd. Dit terwijl de basis van Deso ook vele malen kleiner was dan die van Trains. Do i need to say more?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69481

Guest
Gaat niet om het 'aantal' stamveranderingen, het gaat om het R2W-recruits dat trains heeft gedaan sinds de periode dat ze bestaan op wereld 54, dit is namelijk echt een bizar aantal. Wat dan ook redelijk grappig is, is dat het overgrote gedeelte van deze recruits gewoon echt helemaal niks heeft klaargespeeld deze wereld. Kijkend naar een Heidivl, geen idee wat het recruit beleid van Trains is maar dat zal wel niet veel voorstellen als ze zo een account hebben laten joinen. Kwam natuurlijk omdat ze de rang 1 in handen hadden op dat moment, maar na een massa was het account al een volledige gatenkaas. Dit account is zeker niet door de kwaliteit gejoind, maar puur om Trains een nog grotere overmacht te geven. Toch wel leuk nu ik eraan denk, ze hebben ook nog geheel Run gerecruit om aan deze overmacht te komen. Kort samengevat de stam Trains: Fusie -> Recruit 2 Win -> Fusie -> Recruit 2 win -> Cluster fucken -> Deso Delete -> Win.

Over de recruit van Heidi ga ik geen oordeel geven aangezien ik toen nog niet in trains zat. Wat me wel opvalt is dat je jezelf enorm tegenspreekt in het vervolg van deze post. Je geeft aan dat Deso. geen afspraken met Trains wilde maken omtrent het recruiteren van de spelers van tick. aangezien Trains op dat moment een overmacht had. Deso wilde dus van tick recuiteren om de overmacht van trains te verminderen. Je verwijt trains dat ze recruiteren puur voor het creëren van een overmacht en daarna geef je zelf aan dat Deso van tick deed recruiteren om deze overmacht te verkleinen? Oftewel Deso deed recruiteren van tick puur voor het verkleinen van de overmacht. Oftewel R2W in jouw ogen, dit spreekt elkaar wel heel erg tegen.

Trouwens als Trains echt zo slecht is als je doet overkomen en Deso oh zo geweldig dan hadden ze Trains ook wel kunnen verslaan ondanks de overmacht van Trains. Om de overmacht van Trains dus als reden te gebruiken voor het recruiteren van de leden van Tick. is wel heel erg kort door de bocht.

Uhm, geen idee waar je dit vandaan haalt, want bij de val van Puppet zijn ongeveer alle Puppet leden indirect en direct naar Trains gegaan. De spelers die Trains niet gejoined zijn, zijn namelijk geinterned door Trains, dikke noobs. De enige speler van destijds Puppet die naar Deso is gegaan is TDS. Misschien moet je maar is je feiten dubbel-checken, deze kloppen namelijk voor geen meter.

Misschien is het de volgende keer wel slim dat je eerst je eigen feiten checkt voordat je iemand anders iets gaat verwijten. 3MB, terror, TBC, Boxer en Sophia zijn allemaal ex-puppet leden.


Heel Trains bestaat uit een bij elkaar geraapt zooitje dat letterlijk niks gepresteerd heeft en alleen maar vieze acties heeft uitgevoerd gedurende wereld. Leuk dat zulke spelers ook is een keer een wereld winnen, jammer voor jullie dat ook maar niemand buiten Trains om enige waarde hecht aan deze 'overwinning'.

Dit ben ik met je eens. W54 zal zeker niet bekend staan voor de glorieuze overwinning van Trains. De wereld zal meer bekend staan om het laffe gedrag van Deso. (enkele uitzondering daar gelaten)
 
Reactiescore
516
Over de recruit van Heidi ga ik geen oordeel geven aangezien ik toen nog niet in trains zat. Wat me wel opvalt is dat je jezelf enorm tegenspreekt in het vervolg van deze post. Je geeft aan dat Deso. geen afspraken met Trains wilde maken omtrent het recruiteren van de spelers van tick. aangezien Trains op dat moment een overmacht had. Deso wilde dus van tick recuiteren om de overmacht van trains te verminderen. Je verwijt trains dat ze recruiteren puur voor het creëren van een overmacht en daarna geef je zelf aan dat Deso van tick deed recruiteren om deze overmacht te verkleinen? Oftewel Deso deed recruiteren van tick puur voor het verkleinen van de overmacht. Oftewel R2W in jouw ogen, dit spreekt elkaar wel heel erg tegen.
Quote mij is even waar ik persoonlijk zeg dat Deso geen afspraken heeft willen maken omtrent het recruiten van Tick leden, dat kan je namelijk niet, dus probeer ook niet de woorden daarvoor in mijn mond te leggen met je kromme redenatie.

Misschien is het de volgende keer wel slim dat je eerst je eigen feiten checkt voordat je iemand anders iets gaat verwijten. 3MB, terror, TBC, Boxer en Sophia zijn allemaal ex-puppet leden.
Lezen is erg moeilijk blijkt wel weer. Als je daadwerkelijk even mijn tekst leest dan zie je dat ik spreek over het moment dat de stam Puppet viel. De betreffende leden waarop jij doelt zitten sinds de oprichting van Deso al in de stam en vormden ook de basis van deze stam. Dit staat totaal in een ander verband, en hier dus ook compleet los van. Daarnaast is dit ook nog is in een ander stadium van het spel gebeurd, waardoor je de betreffende leden niet eens met elkaar kunt vergelijken, appels met peren gelijken noemen ze dat.

Trouwens als Trains echt zo slecht is als je doet overkomen en Deso oh zo geweldig dan hadden ze Trains ook wel kunnen verslaan ondanks de overmacht van Trains. Om de overmacht van Trains dus als reden te gebruiken voor het recruiteren van de leden van Tick. is wel heel erg kort door de bocht.
Ik gebruik dat als één van de redenen dat de Deso spelers geen zin meer hadden in deze wereld. Trains heeft het de hele wereld al zo smerig mogelijk proberen te spelen, met als finale actie de massale clusterfuck bij Sardir.

De wereld zal meer bekend staan om het laffe gedrag van Deso.
Laffe gedrag van Deso? Hilarisch dat zo een uitspraak komt vanuit een Trains lid, welk totaal zonder enige normen en waarden de wereld aan het spelen is.

Verder vind ik het wel fijn dat je het stukje negeert over het internen van de leden van Puppet die achterbleven, of het joinen van de Run spelers. Daar heb je blijkbaar niks over te zeggen?
Het doel heiligt de middelen blijkbaar bij Trains, trieste stam.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Goede avond,

Wat fijn dat AF actief wordt gehouden door spelers die vroeg tijdig op delete zijn gegaan en nu zitten te stampen richting Trains :).

Het zou wel gewaardeerd worden als de beweringen met feiten of argumenten onderbouwd zou worden.

Nu lees ik dat er veel discussie gaande is over de beleid die Trains begin van W54 had gehanteerd.
Hierover kan ik eigenlijk veel over zeggen, omdat Coruscant toen geen deel uitmaakte van Trains.
In de periode dat Coruscant wel deel uit maakt van Trains kan ik jullie wel zeggen dat er niet aan R2W is gedaan, maar juist afstand is gedaan van enkele accounts.
Wat wel verbaasd is dat Inge over R2W zit te klagen, maar de toenmalige leider Merlijn wel als stamgenoot verwelkomde bij Tick :).

Ook wordt er veel beweerd over de val van Puppet en leden die Trains zijn gaan joinen.
Zoals sommige zich wellicht kunnen herinneren had een groepje spelers afstand genomen van Puppet en samen met enkele andere spelers Deso opgericht.
Als we kijken naar de aantal spelers die vanuit Puppet Deso zijn gaan joinen en Trains zijn gaan joinen, kunnen we vaststellen dat er meer spelers richting Deso zijn gestapt.
Nu wordt er leuk paar stats weergegeven, maar als jullie andere topics nalezen, kan je zien dat Deso veel VV's had gekregen van de spelers die niet meer naar Trains waren overgestapt.
Dat deze spelers na een tijdje hun accounts op delete hadden gegooid, is te danken aan de wanbeleid van de toenmalige leider van Deso.
Accounts dingen beloven wat je niet waar kan maken is gewoonweg niet netjes :).

Trains had een NAP met Deso afgesloten om gezamenlijk tegen Tick te strijden. Na de eerste Wave d8 Deso dat ze wereld al hadden gewonnen en legde de gemaakte afspraken naast zicht neer.
Evenals dat de leiding van Deso niet de afspraak durfde aan te gaan om geen Tick leden te recuteren.
Notabene was de NAP aangegaan om Tick te verslaan en niet een verzwakte Tick te recuteren.

Al de ex Tick accounts die hun vv hadden afgegeven aan Deso, telt Deso helaas niet mee.
Ben hier eigenlijk niet over verbaasd, want de vv's van ex Puppet leden telde ze ook niet mee.

En nu over de CF gedoe.

Wel bijzonder dat 1 misstap van Trains lid in de periode dat Coruscant leider is van Trains nu zo vaak wordt aangehaald. Terwijl dit met Sardir was opgelost.
Evenals 2x Kata misbruik van Sardir was opgelost en niemand van Trains is hierdoor op delete gegaan.
Dus over de Kata misbruik en CF vanuit Deso wordt niks over gezegd, wel jammer.

Jelle ik zal hier ook niet melden dat jij via Skype mij had benaderd of je Trains kon joinen, want dat zou niet netjes zijn om Skype berichten hier te kopiëren.

Over account Swedish Chef wordt er nu ook veel gezegd.
Ik neem niet iedereen dit kwalijk, omdat meeste niet weten dat Deso in ruil voor NAP afstand wilde nemen van Swedish Chef.
Ook dat account Swedish Chef met goedkeuring van de Deso leiding Trains heeft gejoined, evenals dat Karel met goedkeuring van Trains leiding Deso had gejoined.

Fijne avond allemaal !

Mvg,

Mark - Team Coruscant

Dus Jelle, voortaan enkel wijzen als je ook feiten hebt en niet zomaar hier komen stampen.
 

DeletedUser69481

Guest
Quote mij is even waar ik persoonlijk zeg dat Deso geen afspraken heeft willen maken omtrent het recruiten van Tick leden, dat kan je namelijk niet, dus probeer ook niet de woorden daarvoor in mijn mond te leggen met je kromme redenatie.

Alstublieft! :)
Ja, heel leuk en aardig. Echter als de stam ermee aan komt die op dat moment een gigantische overmacht heeft ineens afspraken wilt maken omtrent het recruiten van de spelers uit Tick, dan ben je als stam wel héél erg hypcoriet bezig kijkend naar het verleden van deze stam.

Je geeft in deze Quote gewoon zelf aan dat Trains afspraken wilde maken, maar dat Deso dit niet zag zitten aangezien ze het wel erg "hypocriet" vonden.


Lezen is erg moeilijk blijkt wel weer. Als je daadwerkelijk even mijn tekst leest dan zie je dat ik spreek over het moment dat de stam Puppet viel. De betreffende leden waarop jij doelt zitten sinds de oprichting van Deso al in de stam en vormden ook de basis van deze stam. Dit staat totaal in een ander verband, en hier dus ook compleet los van. Daarnaast is dit ook nog is in een ander stadium van het spel gebeurd, waardoor je de betreffende leden niet eens met elkaar kunt vergelijken, appels met peren gelijken noemen ze dat.

Lezen is inderdaad toch weer erg moeilijk blijkbaar. Je reageerde op een post van mij waarin ik zei dat deso evenveel leden had gerecruiteerd als Trains van Puppet. Ik had in mijn post nooit gezegd dat dit betrekking had op de val van Puppet. Dit noemt men iemand anders woorden in de mond leggen.


Laffe gedrag van Deso?

Dit heb je dan wel weer goed gelezen. Ik had het inderdaad over het laffe gedrag van Deso. Of vind jij het dan niet laf dat een halve stam meteen op delete gaat voordat de eindstrijd pas echt goed kan beginnen? Die cf's van MM op Sardir heb je ondertussen ook al vaak genoeg benoemd. Ik wacht nog steeds op de andere ontelbare smerige acties van Trains deze wereld.



Verder vind ik het wel fijn dat je het stukje negeert over het internen van de leden van Puppet die achterbleven, of het joinen van de Run spelers. Daar heb je blijkbaar niks over te zeggen?
Het doel heiligt de middelen blijkbaar bij Trains, trieste stam.

Stukje van Run had ik inderdaad expres genegeerd aangezien er nooit een lid direct van Run naar Trains is overgestapt. Het klopt dat er enkele oud Run leden in Trains zitten. Dat heb je goed gezien. Ik weet ook niet wat je wilt dat ik zeg over het internen van de overgebleven puppet spelers. Zireael is het enige puppet lid dat destijds geiinternd is geworden bij onze overstap. Die intern kunnen we wel wegstrepen tegenover het internen van disconnected door deso.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan