Top / Flop spelers

Reactiescore
581
Ik zal even men stamfuncties fotograferen, als ook men leidingschat alsook het feit dat alles langs mij passeert voor het goed gekeurd word (Ook langs Anneke natuurlijk). Je zal waarschijnlijk vergeten zijn dat ik Oprichter van Ex. was en als je even kijkt naar de leden in trains dan zou je moeten zien dat de helft van de leden eigenlijk mee met mij uit Ex gekomen zijn.

De moment dat Trains & Ex. fuseerde ben ik ook onmiddelijk mee oprichter geworden.

Natuurlijk, Triador, weet ik dat het voor jou moeilijk is om even na te denken als het over mij gaat, want je haat richting mij is nog altijd ongegrond diep dat je op jou leeftijd nog steeds zo kinderachtig bent om te zeggen dat ik niet mee mocht onderhandelen in de gesprekken tussen Run & Trains omdat jij me zo hard haat ;).

Geweldig dat je nog steeds zo boos bent over het feit dat ik de waarheid tegen je zei ;).

Maar goed, het duurde nog lang tegen ik je hier zag :).

Je bedoelde dus dat je oprichtersrechten hebt gekregen. Dat is geheel wat anders Nick... geheel wat anders dan dat je de stam mede opgericht hebt. Je speelt met je titel... doet het voorkomen dat je de stam Trains hebt opgericht. Die bestond al Nick... die bestond gewoon al.

Verder heb je mij de waarheid niet gezegd... je hebt de boel verraden Nick, zowel op 37 als de stam Atlas hier. Zo sta je ook bekend -de meesten weten heel goed dat je moet oppassen voor Under the Sheets- en je weet dat ook heel goed. Geen haat ook, gewoon een goed geheugen en als je mij of mijn stam, twee keer een oor aannaait, dan houdt het idd. meestal op.

Verder was het stukje waarin je, je zelf benoemde als mede oprichter van Trains (gewoon de rechten dus en geen echte oprichter van die stam) weer van de jou vertrouwde kwaliteit. Even je TW CV vervalsen en je beter voordoen. Anneke zogenaamd bijstaan, maar ondertussen -voor een goed verstaander, die tussen de regels doorleest- jezelf op de borst kloppen en als je goed leest, haar juist een beetje wegzetten. Jezelf positioneren heet dat... jezelf de grote leider maken. Zolang het goed gaat toch Nick... zodra de trein van Trains hapert, gaat dat veranderen... dan moeten ze oppassen en je hebt hiervoor vast alweer een Plan B.
 

DeletedUser73636

Guest
Je bedoelde dus dat je oprichtersrechten hebt gekregen. Dat is geheel wat anders Nick... geheel wat anders dan dat je de stam mede opgericht hebt. Je speelt met je titel... doet het voorkomen dat je de stam Trains hebt opgericht. Die bestond al Nick... die bestond gewoon al.

Verder heb je mij de waarheid niet gezegd... je hebt de boel verraden Nick, zowel op 37 als de stam Atlas hier. Zo sta je ook bekend -de meesten weten heel goed dat je moet oppassen voor Under the Sheets- en je weet dat ook heel goed. Geen haat ook, gewoon een goed geheugen en als je mij of mijn stam, twee keer een oor aannaait, dan houdt het idd. meestal op.

Verder was het stukje waarin je, je zelf benoemde als mede oprichter van Trains (gewoon de rechten dus en geen echte oprichter van die stam) weer van de jou vertrouwde kwaliteit. Even je TW CV vervalsen en je beter voordoen. Anneke zogenaamd bijstaan, maar ondertussen -voor een goed verstaander, die tussen de regels doorleest- jezelf op de borst kloppen en als je goed leest, haar juist een beetje wegzetten. Jezelf positioneren heet dat... jezelf de grote leider maken. Zolang het goed gaat toch Nick... zodra de trein van Trains hapert, gaat dat veranderen... dan moeten ze oppassen en je hebt hiervoor vast alweer een Plan B.

Excuseer me dan voor het gebruik van het woord mede-oprichter dat schijnbaar een probleem is voor jou. Natuurlijk ook weer de enige die erop reageert ben jij. Ook even vermelden dat mij in game als Mede-oprichter gevraagd werd om een statement te plaatsen net door mijn functie. Maar goed jij weet natuurlijk alles weer beter.

Over wereld 37 gesproken. Gasoline heb ik nooit verraden, ik ben vertrokken nadat ik tegen jou gezegd heb dat je leed aan het godencomplex (doe je nog steeds) jou ego kon dat natuurlijk niet kroppen en sindsdien deed je alles eraan om men Tw tijd in gasoline zuur te maken. Dan verschiet je ervan dat ik vertrek en een eigen stam maak. En atlas? Laat me niet lachen over verraad. Ik heb 75% van de stam aangesproken over een vertrek omdat het vierkant draaide in die tijd in Atlas. Als het verraad was, waarom heeft dan nooit iemand iets gezegd behalve jij?

En triador voor een man met jou, zelf vernoemde, kennis ben je toch echt laag bezig. Je beticht me ervan dat ik Anneke zou wegzetten en mezelf op de borst klop? Je hebt deze wereld natuurlijk niet goed gevolgd, weggedeld in het begin en nu terug op de proppen gekomen op een ander accountje. Maar als je even gaat spreken met iedereen in trains zul je zeker niet te horen krijgen wat jij hier beweert. Ik doe namelijk zeer veel voor trains en heb gedaan wat van mij verwacht werd.

Een valse cv heb ik niet nodig triador. Het feit dat je zoiets gaat ophalen om je bericht wat meer kracht te geven bewijst nog maar eens hoe hard ik in je brein gekerfd sta als de man die je moet haten, puur en alleen omdat ik zei dat je leid aan het godencomplex en geloof me dat doe je werkelijk.

Want weggespeeld worden hier & een recruit to win wereld 37 winnen met mental maar toch tegen iedereen zeggen dat je alles 1000 keer beter weet als hun, past niet bepaald samen.
 
Reactiescore
581
Weet je Nick... iedereen die W37 gespeeld heeft, weet dat Mental zo'n beetje tegen de rest van de wereld vocht. Het verhaal van Story was beter en de stammen sloten zich daar -al of niet onder druk- bij aan. Alleen Beun bleef ons -maar ook dat was soms moeizaam- bijstaan als BG. Iedereen die W37 gespeeld heeft, weet dat je hier liegt. Mental en Recruit too win.... nee, aan het einde van de wereld, en zo hadden wij dat onze BG Beun ook beloofd (en dat stond ook gewoon op het algemeen forum), zouden we samensmelten tot 1 stam, zodat we samen de wereld gewonnen hadden.

Ik heb ook geen Godencomplex zoals jij dat noemt... maar leuk vind ik dat wel, dat jij dat vindt. En ja, ik ben voor het eerst, op W54 weg geedeld. Eens moet de eerste keer zijn. We hebben daarna keurig vijf dagen gewacht en zijn opnieuw met het minder bekende Swedish Chef gestart. Alweer rond plek 50 aanbelandt en we kruipen nog wel verder omhoog.

Ik ga ook verder geen tijd besteden aan het ontleden van je post... dat mag iedereen zelf doen en je valt vanzelf weer een keer door de mand, zoveel is zeker ;)
 
Reactiescore
3.457
Wauw, de mb stam van Trains is ook lekker bezig? Hoe omschrijven jullie deze cf's? ( bb dorpen laten pakken door hun mb's)
Sneu weer ..Had toch altijd wel voor ogen dat er een iig een paar fair players bijzaten?
Anneke, Aldo?
 
Reactiescore
2
Ex. en Train zijn samengesmolten in de stam Train en heeft daarom ook 2 oprichters sinds de samensmelting, waarvan Under The Stairs er 1 van is.
Nick is niet gemakkelijk en zegt snel wat hij vindt.
Maar wat nog belangrijker is, hij doet wat hij zegt!
Wij maken het Nick niet gemakkelijk in de stam, vooral omdat hij is zoals hij is (ietwat gebrek aan tact).
Maar aan zijn oprechtheid hebben we nog nooit getwijfeld.
 

DeletedUser73636

Guest
Wauw, de mb stam van Trains is ook lekker bezig? Hoe omschrijven jullie deze cf's? ( bb dorpen laten pakken door hun mb's)
Sneu weer ..Had toch altijd wel voor ogen dat er een iig een paar fair players bijzaten?
Anneke, Aldo?

Al in gesprek over dit :)
 
Reactiescore
2.506
Wauw, de mb stam van Trains is ook lekker bezig? Hoe omschrijven jullie deze cf's? ( bb dorpen laten pakken door hun mb's)
Sneu weer ..Had toch altijd wel voor ogen dat er een iig een paar fair players bijzaten?
Anneke, Aldo?

Dit is uiteraard niet de bedoeling, Inge! Spreek me even aan op skype over de details. Ondanks dat ik enkel op 54 speel op Anneke te ondersteunen waar kan (en dus weinig tot niks van de stamzaken weet) wil ik wel dat de stam waarbij ik 'betrokken' ben, met het nodige respect met de vijand omgaat.

Cf's verkregen door het edelen van bb's is wat mij betreft niet toegestaan en dienen ingeleverd te worden ;)(als dit tragisch genoeg toch is voorgekomen)
 

DeletedUser33115

Guest
Weet je Nick... iedereen die W37 gespeeld heeft, weet dat Mental zo'n beetje tegen de rest van de wereld vocht. Het verhaal van Story was beter en de stammen sloten zich daar -al of niet onder druk- bij aan. Alleen Beun bleef ons -maar ook dat was soms moeizaam- bijstaan als BG. Iedereen die W37 gespeeld heeft, weet dat je hier liegt. Mental en Recruit too win.... nee, aan het einde van de wereld, en zo hadden wij dat onze BG Beun ook beloofd (en dat stond ook gewoon op het algemeen forum), zouden we samensmelten tot 1 stam, zodat we samen de wereld gewonnen hadden.

Ik heb ook geen Godencomplex zoals jij dat noemt... maar leuk vind ik dat wel, dat jij dat vindt. En ja, ik ben voor het eerst, op W54 weg geedeld. Eens moet de eerste keer zijn. We hebben daarna keurig vijf dagen gewacht en zijn opnieuw met het minder bekende Swedish Chef gestart. Alweer rond plek 50 aanbelandt en we kruipen nog wel verder omhoog.

Ik ga ook verder geen tijd besteden aan het ontleden van je post... dat mag iedereen zelf doen en je valt vanzelf weer een keer door de mand, zoveel is zeker ;)

Ik snap dat dingen soms diep zitten, daar wil ik het ook verder niet over hebben, wat geweest is is geweest, ik wil het hier eigenlijk alleen maar opnemen voor Nick, ik had er eerst ook een hard hoofd in, dat weet Nick en ook mijn stammies, ik heb dat nooit onder stoelen of banken gestoken, maar ik moet zeggen dat Nick mij aangenaam verrast heeft, hij is terecht mede oprichter, hij is bij trains gebleven en heeft zijn verantwoordelijkheden als leiding opgepakt, hij steunt en denkt mee zoals een leider betaamt.
Mocht hij in het verleden een slechte reputatie opgebouwd hebben, kan ik niet anders zeggen dan dat hij deze snel aan het verbeteren is.

Ik ben blij met hem,:)
 

DeletedUser76166

Guest
Ook goed in handtekening aanpassen, jeez wat veranderd de jouwe vaak :p
 
Bovenaan