- Reactiescore
- 583
Ik zal even men stamfuncties fotograferen, als ook men leidingschat alsook het feit dat alles langs mij passeert voor het goed gekeurd word (Ook langs Anneke natuurlijk). Je zal waarschijnlijk vergeten zijn dat ik Oprichter van Ex. was en als je even kijkt naar de leden in trains dan zou je moeten zien dat de helft van de leden eigenlijk mee met mij uit Ex gekomen zijn.
De moment dat Trains & Ex. fuseerde ben ik ook onmiddelijk mee oprichter geworden.
Natuurlijk, Triador, weet ik dat het voor jou moeilijk is om even na te denken als het over mij gaat, want je haat richting mij is nog altijd ongegrond diep dat je op jou leeftijd nog steeds zo kinderachtig bent om te zeggen dat ik niet mee mocht onderhandelen in de gesprekken tussen Run & Trains omdat jij me zo hard haat .
Geweldig dat je nog steeds zo boos bent over het feit dat ik de waarheid tegen je zei .
Maar goed, het duurde nog lang tegen ik je hier zag .
Je bedoelde dus dat je oprichtersrechten hebt gekregen. Dat is geheel wat anders Nick... geheel wat anders dan dat je de stam mede opgericht hebt. Je speelt met je titel... doet het voorkomen dat je de stam Trains hebt opgericht. Die bestond al Nick... die bestond gewoon al.
Verder heb je mij de waarheid niet gezegd... je hebt de boel verraden Nick, zowel op 37 als de stam Atlas hier. Zo sta je ook bekend -de meesten weten heel goed dat je moet oppassen voor Under the Sheets- en je weet dat ook heel goed. Geen haat ook, gewoon een goed geheugen en als je mij of mijn stam, twee keer een oor aannaait, dan houdt het idd. meestal op.
Verder was het stukje waarin je, je zelf benoemde als mede oprichter van Trains (gewoon de rechten dus en geen echte oprichter van die stam) weer van de jou vertrouwde kwaliteit. Even je TW CV vervalsen en je beter voordoen. Anneke zogenaamd bijstaan, maar ondertussen -voor een goed verstaander, die tussen de regels doorleest- jezelf op de borst kloppen en als je goed leest, haar juist een beetje wegzetten. Jezelf positioneren heet dat... jezelf de grote leider maken. Zolang het goed gaat toch Nick... zodra de trein van Trains hapert, gaat dat veranderen... dan moeten ze oppassen en je hebt hiervoor vast alweer een Plan B.