Golden Awards

Discussie in 'Wereld 54' gestart door DanteChnoligy, 12. mrt 2017.

Deel Deze Pagina

1. The American Sniper

The American Sniper

Lid geworden:
    18. mei 2016
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar dit wordt toch rechtgetrokken door alle clears die rail levert tegen Deso, tel die er even bij op en ik denk dat je aardige gelijk uitkomt

2. Triador

Triador

Lid geworden:
    31. dec 2008
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat zijn MB's... soms zit er een juweeltje tussen en die heeft alles op orde en levert elke 10 dagen clears af.... meestal echter, zijn het beginnende spelers, die toen niet en nu zeker niet farmen en als die een mooie clear per dorp, per maand leveren, dan ben je al blij als moraalheer (m/v). Deze spelers kan je voor een deel niet als volwaardige spelers beschouwen. Evengoed, verrichten ze goed werk en degene die gewoon goed zijn, maar eerder pech hebben gehad, die draag je beter op handen en de rest leidt je op of neem je zoals ze zijn.

Alle clears, met de nadruk op alle, zo zou ik het zelf niet willen noemen... de clears wel... elke clear die door hen geleverd word is meegenomen. Mijn MB overigens heeft gezien eerdere ontwikkelingen een defence account. Die kan wel 17 clears leveren uit 106 dorpen... dus tel uit je winst ;)

Zullen we het gewoon fijn Trains versus DesO. houden? Zelden neemt men een MB stam mee alsof ze gelijk zijn aan de hoofdstam. Qua spelers dan he.

Laatst bewerkt: 1. dec 2017