Golden Awards

Reactiescore
581
Maar dit wordt toch rechtgetrokken door alle clears die rail levert tegen Deso, tel die er even bij op en ik denk dat je aardige gelijk uitkomt
Dat zijn MB's... soms zit er een juweeltje tussen en die heeft alles op orde en levert elke 10 dagen clears af.... meestal echter, zijn het beginnende spelers, die toen niet en nu zeker niet farmen en als die een mooie clear per dorp, per maand leveren, dan ben je al blij als moraalheer (m/v). Deze spelers kan je voor een deel niet als volwaardige spelers beschouwen. Evengoed, verrichten ze goed werk en degene die gewoon goed zijn, maar eerder pech hebben gehad, die draag je beter op handen en de rest leidt je op of neem je zoals ze zijn.

Alle clears, met de nadruk op alle, zo zou ik het zelf niet willen noemen... de clears wel... elke clear die door hen geleverd word is meegenomen. Mijn MB overigens heeft gezien eerdere ontwikkelingen een defence account. Die kan wel 17 clears leveren uit 106 dorpen... dus tel uit je winst ;)

Zullen we het gewoon fijn Trains versus DesO. houden? Zelden neemt men een MB stam mee alsof ze gelijk zijn aan de hoofdstam. Qua spelers dan he.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78904

Guest
Voor we beginnen, wij Mystery men liggen redelijk west en dit lijst je is daarom ook onvermijdelijk redelijk west georiënteerd. Er zullen een hoop geweldige spelers liggen in het oosten die we niet in onze lijst noemen omdat we ze gewoon niet goed genoeg kennen. Als je dit nou heel erg jammer vind maak dan je eigen lijstje wat oost is georiënteerd.

Beste speler:
Coruscant, de heren op Coruscant hebben bewezen de beste spelers van wereld 54 te zijn. Dit kunnen we zeggen omdat we zelf enkele maanden tegen ze hebben moeten vechten maar ook al kijk je simpelweg naar de stats. Coruscant is nagenoeg de enige speler uit de top-10 die niet groot geworden is door interns. Sure op het begin heeft hij 'mazzel' gehad met de fusie met Stef 14, maar zonder die fusie had het account niet de top spelers gehad die het nu heeft. En daarbij, volgens mij heeft elk account wat nu nog resteert mazzel gehad in het begin van de wereld met een aantal hele makkelijke spelers of interns.

Beste stam:
Trains. Niet alleen omdat ze de wereldwinst hebben behaald (of dat gaan ze in ieder geval halen). Neem eens een kijkje in de geschiedenis van Trains
https://gyazo.com/98e54be6b0d316915e9861db47b00b1d
https://gyazo.com/a607343b2a5f1bea795c73a9cae21aa1
https://gyazo.com/713823d6f4c3d8d407ff2511c18b23e1

Een stam die eigenlijk altijd een gigantisch front heeft gehad, maar door geweldig spel van de spelers en de juiste keuzes van de leiding hebben ze de werelwinst binnen.

De beste stam speler:
Rik van IJKYO. Rik heeft altijd klaar gestaan voor het draaien van VV's en het was eigenlijk nooit te veel. Ook in tijden dat het intern stroever draaide, Rik draaide je VV als het nodig was.

Een tweede nominatie is Edwin, Swedisch Chef. Hij draaide enorm veel VV's en heeft tweemaal een jump gemaakt om een front uit de brand te helpen. (Ook al ging de tegenstander op non-actief voordat de jumps afgerond waren maar toch)

Het grootste ego:
Hier gaan we wederom voor Edwin Hoewel Edwin altijd bereid is om te helpen heeft hij een fors ego. Hij is vol overtuigd van zijn eigen kunnen en spreekt dit ook graag uit. Enkel moeten we dit ego niet in de negatieve zin zien.

Beste leider:
Annekke(Draakje te Schoterbos) en Mark(Coruscant) krijgen de nominatie voor beste leiders. Waar Annekke in de beginfase tot midgame Trains groot heeft gemaakt en de spelers gemotiveerd wist te houden om door te gaan heeft Mark Trains naar de wereldwinst geleid.

Slechtste leider:
Wij hebben slecht zicht gehad op de leiding van andere stammen en gaan dan ook geen uitspraak doen over leiding van andere stammen.

Meest overschatte stam:
We kijken bij de meest overschatte stam niet verder dan de laatste paar maanden waar enkel Tick, Deso en Trains resteerde. Aangezien Trains de wereldwinst gaat pakken valt de stam af voor de meest overschatte stam.

Dan resteren er Tick en Deso. Hier hadden we enige discussie over.

Deso heeft het langer volgehouden dan Tick en heeft laten zien dat ze redelijk gecoördineerd de aanvallen van Trains hebben kunnen weerstaan. Er werden altijd wel winsten geboekt maar nooit echt zeer spectaculair. Ook moeten we erkennen dat Deso een aantal zeer goede acties heeft uitgevoerd op Trains. Neem het kapot maken van het account Marsmello, het breken van de jumpcluster van DontLookBack, een aantal uiterst effectieve aanvallen op Nidal en Richie zijn zomaar een aantal acties waaruit bleek dat Deso gewoon een goede stam was.

Waarom ik(Marc) dan toch Deso als meest onderschatte stam acht komt eigenlijk door de periode vanaf 15 december tot nu. Op die dag maakte ons account Mystery Men de jump onder Sardir ging het account Sardir direct op delete. Niet is wat wij hadden verwacht en achteraf gezien hadden we die jump nooit moeten maken gezien de gevolgen voor de spelers van Sardir. Echter vanaf het moment dat Sardir de handdoek in de ring gooide is er niemand binnen Deso geweest die actie ondernam. Door spelers als Mental Disorder, Trase en TBC te laten jumpen naar de inactieve Sardir had de schade enorm beperkt kunnen worden en hadden Richie92 en Mystery Men geen grote winsten kunnen boeken.

Ook bij Tick werden successen geboekt. Denk aan het kapotmaken van het account Orbital Grid. De meeste stammen groeien in succes naar elkaar toe, het samen overwinningen behalen is een grote bindende manier om een hechte stam te creëren. Bij tick ging dit niet helemaal op ze boekten grote successen tegen trains maar konden ondanks de successen niet bij elkaar blijven. Er word gezegd dat de NAP tussen trains en deso de ondergang werd voor tick. daar ben ik(Jacob) het niet mee eens. Tick heeft bij het front met trains ook tijdens de nap geen aanzienlijke verliezen geleden. De enige reden waarom tick viel was een vallend stam gevoel. En dat is toch vrij ernstig voor een stam die de wereld winst ambieerden.

Tick werd door andere stammen behandeld als top stam. Maar al kijk je naar hoe ze uiteindelijk gevallen zijn is de vergelijking met een vroege rimstam snel gelegd. Vallen door gebrek aan samenwerking, moraal en een leiding die het niet voor elkaar kreeg om deze samenwerking en moraal sterk te krijgen.

Meest onderschatte stam:
Ik denk dat er over en weer tussen de stammen wel wat is onderschat en overschat. Maar dit heeft vooral betrekking op kleine dingen zoals massa’s waarvan je verwacht dat ze gaan lukken maar ze falen nogal hard. Wat er niet is gebeurd dat een stam als geheel structureel werd onderschat en daarom gaan we hier niet verder op in.

Meest overschatte speler:
Hierbij nomineren wij onszelf. Het moment dat wij onze eerste jump maakte naar het westelijk front tussen Deso en Trains had Deso hier direct op moeten inspelen en een massa op onze jumpcluster moeten organiseren. Op omliggende spelers van Trains werden herhaaldelijke massa's uitvoerd. Onze jumpcluster werd nooit aangevallen, vermoedelijk omdat gedacht werd dat bij ons niets te halen was. Dit terwijl gebleken is in de oorlog tussen Fruit en Puppet dat er daadwerkelijk wel wat bij ons te halen was. En aangezien er nooit een aanval op ons uitgevoerd gaan we nooit weten of er iets te halen was maar het raar dat ze ons nooit hebben getest. Hieruit concluderen we dat Deso ons overschat heeft.


Meest onderschatte speler:
Deze is voor onze vriendin sophia mag, het account word snel weg gezet als edelvoer omdat er bij elke massa wel dorpen werden veroverd. Maar dit account kreeg dan wel ook elke keer de volle laag. Er is een periode geweest dat het account sophia 50 dagen achter elkaar inc kreeg. Ondanks dat ze dorpen verloren en soms even de concentratie verloren zijn ze nooit gestopt en herpakte ze zich elke keer weer. Dit verdient een groot compliment.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Kerels van Sardir, Team IJKYO (en mark omdat massa’s organiseren gewoon een hoop werk is om zelf te doen)

Mooiste actie van de wereld:
Voor ons persoonlijk is het de uitnodiging van Trains om met Richie, DLB en BSVG te mogen fronten tegen deso. Dit heeft ons enorm veel speel plezier gebracht. En daar zijn we daarom ook heel dankbaar voor.

Een ander mooi moment was toen deso en trains op de zelfde dag een massa op elkaar deed. BSVG, MM tegen sophia en Sophia en 3mb tegen BSVG. Dit was een hele drukke dag vol met actie hebben echt genoten toen.


Grootste blunder
:
Een ban krijgen voor je dorpsnamen geen twijfel over mogelijk.

Voor wie heb je nu echt respect:
Ik heb echt heel veel respect voor mijn MB’s. MM was niet zover gekomen zonder ze. Niet al onze MB’s hebben het volgehouden tot het eind van de wereld maar ze hebben allemaal een belangrijke bijdragen gehad aan ons succes. (killseen1, peternico, giantjordy, solid-temperd, ItzHydroHD)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen
:
Onze vijanden, niks kan ons zo motiveren als een goed stukje front met massa’s over en weer en af en toe een verrassende blitz.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
581
De beste stam speler:

Een tweede nominatie is Edwin, Swedisch Chef. Hij draaide enorm veel VV's en heeft tweemaal een jump gemaakt om een front uit de brand te helpen. (Ook al ging de tegenstander op non-actief voordat de jumps afgerond waren maar toch)

Dat noemen we het Edwin effect :p van schrik gaan tegenstanders op delete of geven ze het op! :D

Het grootste ego:
Hier gaan we wederom voor Edwin. Hoewel Edwin altijd bereid is om te helpen heeft hij een fors ego. Hij is vol overtuigd van zijn eigen kunnen en spreekt dit ook graag uit. Enkel moeten we dit ego niet in de negatieve zin zien.

Euh.... ja, zeg... na mijn eerste reactie, kan ik het niet eens ontkennen :O
 
Reactiescore
205


Beste speler:
Tja ik ga ook voor Coruscant. Dagen en nachten met en gestreden en altijd tegen hem op gekeken.


Beste stam:
Trains vind ik de beste stam omdat de leiding er altijd is. Coruscant voelde de ruzie in Skype opkomen en nam de betreffende spelers apart om het uit te praten. Wanneer dan ook.

De beste stam speler:
King of PvM. Onze OS slet.

Het grootste ego:
Orbital Grib....

Beste leider:
Coruscant. (zie beste stam)

Slechtste leider:
The Dark Salvation.


Meest overschatte stam:
»Run

Meest onderschatte stam:
Rail. Wat moeten we toch zonder hun.

Meest overschatte speler:
Heidivl. Top 3 en gone in 4 days.


Meest onderschatte speler:
Mystery Men, HEEFT IEMAND HUN ZIEN SNIPEN EN TIMEN?!


Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Terroristman, Swedish Chef, Dontlookback, Killseen, Stef 14, Coruscant, Experienced.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
TheBoneCrusher, Orbital Grib (LOL) en The Dark Salvation.

Mooiste spelers naam:
BesteSchachtvanGravergild


Mooiste stam naam:
Wipe!


Het tofste topic:
het uren spel. Elke dag PP van Coruscant winnen ;)

Het domste topic:
?-

Mooiste profiel foto van spelers:
Drie Muskebiers

Mooiste profiel foto van stammen:\
DesO.

Mooiste actie van de wereld:

Echt wel de fusie van Puppet.


Meest belovende speler voor de toekomst:
Coruscant


Meest belovende stam voor de toekomst:
Trains

Grootste blunder:
De Massa's van Tick op IJKYO


Voor wie heb je nu echt respect:
Onze farmslet PVM


Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
King of PvM, IJKYO, Coruscant, Richie92 en Dynamic Insanity


Doei
 
Reactiescore
581
Beste speler:
Coruscant
. Je hebt goede aanvallers, goede verdedigers en spelers die goed kunnen onderhandelen. Als je alle drie kunt, dan ben je voor mij de beste speler.

Beste stam:
Trains.
Ik was tot deze wereld nog nooit uit de core weg gespeeld. In het begin gestart als Triador en jawel, daar kwam -na een eerder backtime van luckyluck nadat de toestemming op hem was blijven hangen, en een dag voor ik zelf weer zou aanvallen- een trein van Trains. Draakje85 (Nu Draakje te Schoterbos) onbaatzuchtig voorop met clears, Volution met een trein en luckyluck na de gemaakte snipe op de trein, met edels op twee velden om het karwei af te maken. Zelden vanaf het begin zo'n samenwerking gezien, in andere stammen dan degene die ik in het verleden zelf leiding gegeven heb. Toen wist ik al, die gaan ver komen... mits ze de rust weten te bewaren en deze samenwerking in stand houden. En dat is gebeurd.

De beste stam speler:
Dat zijn er meerdere. De ene doet VV's, de andere maakt de aanvalsplannen, een volgende geeft leiding, men stuurt clears/OS etc etc Ik zou dus zeggen, de meerderheid van de Trains stam, zijn en waren allemaal goede stam spelers.

Het grootste ego:
Ikzelf
. Want ik weet dan wel wat ik kan en zeg dat gewoon zonder dat het opschepperig bedoeld is, maar zo kan het wel degelijk overkomen. Deze wereld heb ik ook weinig kans gehad om veel daarvan te laten zien (en dan moet je eigenlijk zwijgen). Soms was dat door omstandigheden (je kunt even geen VV draaien), op andere momenten door conflicten en dat iedereen om je heen vijand is (en niet aanvalt).

Beste leider:
Draakje85, King of PVM (diplomaat), IJKYO en Coruscant.
Met alle vier te maken gehad. Onenigheid gehad met sommigen en toch als je even afstand neemt, dan hadden ze allemaal hun verdiensten en kwaliteiten. Draakje85 was het meest aanwezig in het begin en middendeel, hield de stam bijeen en heeft veel werk verricht. Coruscant heeft ergens in het middendeel die rol overgenomen en zorgt ervoor dat we bij de les blijven en blijven gaan. King en IJKYO, dank ik in het algemeen voor hun inspanningen, alsook in het bijzonder voor hun bemiddeling t.a.v. mijn toetreding tot Trains. Na stammen als Run! etc was Trains een verademing!

Slechtste leider:
Echt geen idee. Waren er echt slechte leiders? Ik heb ze niet meegemaakt. Wel stammen waarin geen leiding gegeven werd :D

Meest overschatte stam:
Tick!
Sorry, maar buiten Aftersky. heb ik geen echt hele goede spelers gezien en net als je dan denkt, ik lig er en nu gaan we knallen en prachtige gevechten leveren tegen elkaar, gaan ze op grijs. Jammer, maar dan ben je af wat mij betreft.

Meest onderschatte stam:
Fruit.
Ik denk dat iedereen die lange tijd onderschat heeft en ja, ze kregen klappen.... maar wel van een account als Coruscant en een aantal van hun leden zit nu wel in Trains en die kunnen wel degelijk een lekker potje TW spelen. Daar weet DesO. alles van.

Meest overschatte speler:
Aftersky.
Als je de ene week nog dorpen bij de vleet pakt en de week erna op grijs gaat -terwijl er voor zover ik weet geen moverende redenen voor zijn, excuses als dat wel zo is- dan vind ik je een speler die te hoog ingeschat is. Waarschijnlijk zou je bij echte tegenstand ook snel de handdoek in de ring gegooid hebben.

Meest onderschatte speler:
Alle spelers die -wat ik noem- 'de stille kracht' van hun stam zijn, waterdragers. Ze sturen week in week uit, zonder morren aanvallen, OS, fakes etc. Geen grote toppers die elke wereld top 3 staan, maar de spelers die stilzwijgend blijven doorgaan en er voor zorgen dat hun stam de wereld wint. Zonder hen, geen winst voor een stam! En ze worden nooit genoemd in lijstjes, ze zijn daarmee de meest onderschatte spelers.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Het allerliefst met Mr. T oftewel Thorsten aka Farmox. W15 was leuk, de UK server een mooi voorproefje, Modus was top, W37 balen, W50 een dikke teleurstelling... maar nu eens een keer vanaf het begin tot het einde van een wereld in dezelfde stam en graag zonder pushen e.d. van stamgenoten ;) want dan haak ik weer af.

En verder ga ik eerlijk zijn, het maakt mij niet uit. Als iemand bereid is om er vol voor te gaan, dan mag het iedereen zijn. De vijand op de ene wereld, is mijn vriend en stamgenoot op de volgende en andersom.

Op deze wereld heb ik voor vele spelers waardering gekregen die ik nog niet kende en voor andere spelers wat minder, maar zoals gezegd, dat kan op een volgende wereld weer anders zijn.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Cleonito... brrrrr en van deze wereld Nick van Under The Stairs.

Mooiste spelers naam:
I Just Knocked You Out. (IJKYO) heerlijk als je een K.O. krijgt :D

Mooiste stam naam:
Niet echt hele mooie stamnamen gezien. Wel een paar in het begin, maar die stammen bestaan allang niet meer. Dus geen nominatie.

Het tofste topic:
Altijd de Golden (jaar) Awards het leukste topic gevonden. Dus nu ook.

Het domste topic:
Er zijn niet echt domme topics... maar in sommige worden wel soms mensen neergesabeld. Soms terecht en soms ook niet. Dus in het algemeen zijn dat topics (waarin dat gebeurd) die ik meestentijds vermijd en die ik vaak niet waardeer. Hoewel ook ik mij daaraan wel eens bezondigd heb en in dergelijke topics wel eens geschreven heb. Ik ben niet roomser dan de paus, tot mijn spijt.

Favoriete forum poster:
Het forum heeft zijn functie voor het grootste deel verloren, veel goede onderbouwde posten zijn er niet meer. Men zit op Skype, Whatsapp e.d. en 95% van alles wat je vroeger op het AF zag, komt nu daar voorbij. Echt goede politieke propaganda posters zijn er niet meer. Geen keuze derhalve.

Minst favoriete forum poster:
Zie hierboven. Ik zou iedereen kunnen noemen die wel eens alleen een hoi of zo, uit verveling post. Maar ach, laat ze doen. Ze doen geen kwaad ermee. Dus ook hier geen keuze.

Dikste wannabe op het forum:
Zie onder Favoriete forum poster

Dikste wannabe in het spel:
Geen keuze, want ik zou het echt niet weten. Iedereen doet zijn best, iedereen speelt naar tijd en vermogen. En echt spelers met een hele grote mond, die er niets van konden, ben ik persoonlijk niet tegen gekomen.

Mooiste profiel foto van spelers:
Niet zoveel keuze meer, maar die van Kratje Heineken ow nee... Kratje Grolsch :p vind ik de mooiste van de overgebleven spelers.

Mooiste profiel foto van stammen:
Nog minder keuze, maar dan ga ik toch voor die van Trains. Simpel, toepasselijk en met de animatie van een voorbijrazende trein.

Mooiste actie van de wereld:
Het wegspelen van Triador door Trains (zie onder beste stam) en de samenwerking in de Trains stam (nog steeds!).

Meest belovende speler voor de toekomst:
N.V.T. de wereld is gespeeld.

Meest belovende stam voor de toekomst:
N.V.T. de wereld is gespeeld.

Grootste blunder:
Geen hele grote blunders gezien op deze wereld. Geband worden voor je spelersnamen is gewoon dom. Geen blunder in mijn ogen.

Voor wie heb je nu echt respect:
Saritha.
Of we nu samen zaten in een stam of niet, hij heeft mij nooit laten vallen. Na mijn herstart met Swedish Chef waren we buren en we zijn altijd samen blijven werken en zelfs onder druk bleef de PBG in stand. Dit alles terwijl we elkaar echt soms weken niet spraken.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Ik ben de enige die het beste in mezelf naar boven kan halen. Dat kan een ander niet. Maar als een speler mij zijn/haar vertrouwen geeft, of als ik merk dat een speler een enorme inzet toont, dan ga ik wel voor ze door het vuur. En gaan we samen ten onder of winnen we samen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
Meest overschattespeler:
Aftersky. Als je de ene week nog dorpen bij de vleet pakt en de week erna op grijs gaat -terwijl er voor zover ik weet geen moverende redenen voor zijn, excuses als dat wel zo is- dan vind ik je een speler die te hoog ingeschat is. Waarschijnlijk zou je bij echte tegenstand ook snel de handdoek in de ring gegooid hebben.

Uhm als je stam uit elkaar valt en Trains zit er meteen met zijn neus weer bovenop om spelers te inviten?
Zo is Trains groot gebleven, vijand recruteren en maar blijven internen .
Geef het team groot gelijk dat ze hun eer aan hunzelf hebben gehouden .
Is een ontzettend laffe manier , maar daar weet jij alles vanaf aangezien ook jij dit naar voren bracht wat maandjes terug .
Toch? Maar nu hoor je " erbij " en zie je alles door een roze bril , alle stabakties, ontelbare lage streken , ben jij ff blij dat je in Trains speelt :)

Vooral je laatste zin is lachwekkend , de Hoofdspeler is op w49 benoemd tot deffer van het jaar vanwege zijn doorzettingsvermogen ;-)
Duidelijk dat je er niets van begrijpt
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
581
Het grappige is dat DesO. eerder dan Trains spelers uit Tick! rekruteerde en dat Trains geen zin had om alle spelers naar Tick! te zien vertrekken. En idd ook gerekruteerd heeft. Maar over DesO. hoor ik je dan weer niet.

Leuk voor hem, maar dat ben ik ook een paar keer geweest op werelden en ik loop niet weg, voor niemand niet. En of het nu D was op 36 of ANB op 53 of wie dan ook, al waren ze met een 10-20-voudige overmacht, je krijgt niets als ik het niet wil en ga no-lifen. Maar hij bleef spelen toen het voorspoedig ging en was vertrokken toen het minder begon te lopen.... dat zegt mij genoeg (over zijn mentaliteit op deze wereld).
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
Het grappige is dat DesO. eerder dan Trains spelers uit Tick! rekruteerde en dat Trains geen zin had om alle spelers naar Tick! te zien vertrekken. En idd ook gerekruteerd heeft. Maar over DesO. hoor ik je dan weer niet.

Leuk voor hem, maar dat ben ik ook een paar keer geweest op werelden en ik loop niet weg, voor niemand niet. En of het nu D was op 36 of ANB op 53 of wie dan ook, al waren ze met een 10-20-voudige overmacht, je krijgt niets als ik het niet wil en ga no-lifen. Maar hij bleef spelen toen het voorspoedig ging en was vertrokken toen het minder begon te lopen.... dat zegt mij genoeg (over zijn mentaliteit op deze wereld).

Ik heb vele malen meer respect voor hem dan voor jou.
Hoorde dat je een goede speler was ( dat je zelf ook al een paar keer hebt benadrukt ) maar mijn respect heb jij verloren toen jij Trains joinde.

Eerst pagina's vol op het af gooien dat Trains een stabstam was Blablabla , puntje bij paaltje grijp jij de kans direct aan wanneer ze vragen of je interesse hebt!
Ipv tegen hun te spelen ,join je de stabstam die in jouw ogen echt enorm smerig was .
Eerst strijd je tegen het onrecht en vervolgens gewoon keihard je principes overboord gooien ( en daarmee ook je geloofwaardig ) en de stam joinen die je verafschuwde!
Was je bang dat je opnieuw zou worden weggespeeld ?
Dus begin niet over de spelers van Aftersky die hebben hun trots behouden en zijn op grijs gegaan, jij daarintegen joinde de vijand,stabstam, je geloofwaardigheid ben je bij vele verloren het is een intens zielige aktie van je geweest.
Begin niet dat er ineens allemaal hele andere mensen in Trains zaten en dat je daarom gejoined bent.
Jij hebt gefaald deze wereld door over te stappen naar een stam die jij zelf uitkotste , stam die jij nagelde aan de schandpaal hier op het af .
Snap eigelijk niet dat jij zo hard kan oordelen terwijl jij de flater van deze wereld bent ?
 
Reactiescore
581
Ik heb vele malen meer respect voor hem dan voor jou.
Hoorde dat je een goede speler was ( dat je zelf ook al een paar keer hebt benadrukt ) maar mijn respect heb jij verloren toen jij Trains joinde.

Eerst pagina's vol op het af gooien dat Trains een stabstam was Blablabla , puntje bij paaltje grijp jij de kans direct aan wanneer ze vragen of je interesse hebt!
Ipv tegen hun te spelen ,join je de stabstam die in jouw ogen echt enorm smerig was .
Eerst strijd je tegen het onrecht en vervolgens gewoon keihard je principes overboord gooien ( en daarmee ook je geloofwaardig ) en de stam joinen die je verafschuwde!
Was je bang dat je opnieuw zou worden weggespeeld ?
Dus begin niet over de spelers van Aftersky die hebben hun trots behouden en zijn op grijs gegaan, jij daarintegen joinde de vijand,stabstam, je geloofwaardigheid ben je bij vele verloren het is een intens zielige aktie van je geweest.
Begin niet dat er ineens allemaal hele andere mensen in Trains zaten en dat je daarom gejoined bent.
Jij hebt gefaald deze wereld door over te stappen naar een stam die jij zelf uitkotste , stam die jij nagelde aan de schandpaal hier op het af .
Snap eigelijk niet dat jij zo hard kan oordelen terwijl jij de flater van deze wereld bent ?

Gek he... dat ik Trains joinde nadat geen enkele gedane belofte destijds was nagekomen. Maar misschien toch even wat uitleg in deze:

Ik zat al tijden in de MB stam van DesO. en werd nergens bij betrokken, aanvallen deden ze zonder mij (en ik vroeg wel of ze mij daarvan op de hoogte wilde houden, zodat ik bijvoorbeeld met fakes de aandacht kon afleiden, OS kon vasthouden aan mijn front, dit deed men niet), ik werd nooit voor een VV gevraagd aan het front, het stamforum was voor mij onleesbaar etc etc. Mijn account was defensief ingesteld en zelf -wachtend op de aanval van Trains, maar die kwam niet- kon ik hooguit wat speldenprikjes uitdelen, met het risico om mezelf te pletter te lopen (als er nergens anders werd aangevallen) en geen recap mogelijkheden meer zou overhouden, als ik alles zou inzetten (en dat was al niet veel met 20% aanval). Ik had ook geen enkel zicht op een plekje in de hoofdstam (DesO.) zelf en omdat ik nergens in betrokken werd, vroeg ik mezelf na een poosje af... vertrouwen ze mij daar wel?

En toen kwam mijn buurman Saritha met de vraag of ik nog zou willen joinen. Heb ik gesprekken gehad met enkele leiders en zijn we eruit gekomen, op het moment dat ik zelf bijna zoiets had van, ik stop op W54... want ik verveelde me echt te pletter en had al meer dan 200 edels staan. En toch had ik nog de nodige twijfels, toen TDS -die ik vertelde van mijn voornemen om naar Trains te gaan- alsnog met een aanbod kwam, nadat ik dat verteld had, dat ik overwoog om naar Trains te gaan. Toen kon er ineens van alles.

Ik heb er even over nagedacht en de doorslag kwam voor mij door Saritha. Samen daar (her)(ge)start, samen in verschillende stammen gezeten en een zeer trouwe bondgenoot in alles. Ik heb eerst gekozen voor die vriendschap en daarna -toen ik, gejoined was- voor de stam, die reuze mee bleek te vallen en waarbij de voorgaande stammen verbleekte. Zeker gezien de samenwerking binnen Trains. Ik heb mij toen over de niet nagekomen beloften gezet, tenslotte ben ik geen klein kind die blijft drammen en kan ook ik vergeven, om daarna met plezier weer verder te spelen. Geen seconde spijt gehad van de gemaakte keuze.

En niemand speelt mij weg, als ik meer dan enkele dorpen heb. Je bent alleen zeer kwetsbaar met 1 dorp en je in een stam zit, die niet zo goed samenwerkt als je tegenstanders en hun stam.

Ik ken je verder niet dan deze posten op het AF en respect verdien je bij mij... die krijg je niet zomaar. Dus mijn respect -voor wat het waard is- heb je niet en ik kan er prima mee leven, dat ik de jouwe ook niet heb.

En voor de goede orde... toen Trains en DesO. een NAP afsloten, was het DesO. zelf die aanbood om mij te laten vallen. Alles om de NAP binnen te slepen. Dat weten de meesten niet, maar ik wel en dat woog ook zwaar in mijn beslissing. Ik ben geen ruilmateriaal.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
Wij willen allereerst iedereen bedanken die Team Coruscant in hun lijst hebben genomineerd.

Beste speler:
Dit vonden we meteen de moeilijkste vraag van dit lijstje.
Meestal wordt de beste speler gekozen aan de hand van zijn statistieken.
Wij zijn van mening dat er erg veel accounts worden benadeeld als we ons puur op de statistieken focussen. Voornamelijk de accounts die in het belang van de stam deff zijn gaan spelen.

Als beste speler hebben we uiteindelijk dan toch gekozen voor I just knocked you out.. Deze spelers hebben gedurende de gehele wereld laten zien dat ze zowel kunnen deffen als kunnen aanvallen. Was het niet op hun eigen account dan deden ze het wel als vv op een ander account.

Daarnaast willen we hier ook even aandacht schenken aan het account mystery men. Ze hadden in het begin van de wereld veel tegenslagen gehad. Zo hebben ze vroeg in de wereld puntenaftrek gekregen en lagen ze ook constant onder druk. Ondanks alles hebben ze zich toch terug geknokt uit een vrijwel uitzichtloze situatie. Dit getuigt van veel doorzettingsvermogen waar veel spelers nog van kunnen leren.

Beste stam:
Als beste stam gaan wij voor Trains. Trains heeft zijn directe tegenstanders een voor een weten weg te spelen. Hierbij hebben de juiste politieke en strategische beslissingen van de leiding natuurlijk een grote rol gespeeld.

De beste stam speler:
Hier nomineren wij alle accounts die voor stambelang zijn gegaan en niet voor eigen glorie.

Het grootste ego:
Mees
:)

Mees wist altijd alles beter. Hij was er altijd als eerste bij om achteraf kritiek te geven op bijvoorbeeld een mislukte massa. Verder nam hij ook nooit zelf het initiatief om te helpen bij de planning.

Beste leider:
De leiding van Trains. De leiding van Trains bestond uit een sterk Team die politiek en strategisch zeer goede zaken hebben verricht. Ook heeft de leiding van Trains laten zien dat ze een stam opgebouwd uit meerdere stammen goed kunnen begeleiden.

Hierbij willen we de volgende personen uitlichten:

Anneke:
Ze heeft een zeer goede stam opgericht en Trains zo weten op te bouwen dat er een hechte groep was ontstaan

Rik:
Mede leider die altijd het positieve in mensen ziet en altijd een oplossing vond zelfs voor de meest ingewikkelde zaken.

Jeroen:
Plaatst vervangend mede leider die er altijd was zodra je hem nodig had

Carlo:
Mede leider met een goed strategisch inzicht. Daarnaast heeft Carlo er ook voor gezorgd dat er binnen de stam de juiste strategische beslissingen werden gemaakt.

Daan:
Deff coördinator die zeer veel tijd heeft besteed aan het verdelen van de stam deff over de verschillende fronten.

Roëll:
Diplomaat van Trains, die zeer goede afspraken wist af te dwingen.
Ook was Roëll er altijd om de misverstanden/ruzies tussen de stammen namens Trains op te lossen.

Rob en Ruben:
Adviesraad die de leiding hielpen met het nemen van juiste beslissingen

Slechtste leider:

Voor de slechtste leider willen wij 3 spelers nomineren.

Joris:
Joris liet zijn hoofd hangen na de felle kritiek van de stam verlaters en uiteindelijk is hij ook vrij snel gestopt met W54

Merlijn:
Merlijn begon als leider van Trains felle kritiek te geven op de stam.
Terwijl het aanpakken van de knelpunten behoort tot de taak van een leider.
Echter koos Merlijn voor de gemakkelijke weg en verliet hij de stam.

Marvin:
Een leider die altijd aanwezig is zodra het goed gaat met zijn stam, maar als eerste kritiek begint te geven zodra het iets minder gaat.
In plaatst van problemen op te lossen zoals een goede leider behoort te doen, verlaat Marvin liever zijn stam.

Meest overschatte stam:
Hierbij kiezen wij voor Deso. Nadat enkele spelers Puppet hadden verlaten en samen met enkele zuidelijke accounts Deso hadden opgericht.
Dacht iedereen dat Deso een kandidaat was om wereld te winnen. Maar de werkelijkheid toont aan dat Deso zolang heeft volgehouden dankzij de vele NAP's die zij waren aangegaan. Zonder deze NAP's was er ook altijd wel structureel dorpen verlies aan het front.

Meest onderschatte stam:
Trains
, vooral als je hier de eerdere GA-lijstjes doorleest waar Trains vaak werd genomineerd als meest overschatte stam. Daarnaast wordt er ook vaak gedaan alsof Trains de wereld gewonnen heeft door de vele recruits. Als je als stam al bestaat sinds de pre-registratie komt het ook al snel voor dat je veel meer recruits hebt dan een stam die pas in een veel later stadium van de wereld opgericht. Trains werd door de meeste mensen niet gezien als een van de sterkste stammen. Uiteindelijk hebben ze iedereen het tegen deel bewezen door de wereld verdiend te winnen.

Meest overschatte speler:
Hier gaan wij voor Team Cameltoe. De spelers van Team Cameltoe stonden bekend als een van de betere spelers op w54. Ze hebben deze verwachtingen alles behalve waar gemaakt. Ze zijn niet veel verder gekomen dan internen deze wereld. Toen ze eindelijk serieus front kregen met Trains zijn ze vrijwel meteen op delete gegaan.

Meest onderschatte speler:
Hier hebben we gekozen voor een gehele stam namelijk Rail. Veel mensen onderschatten de invloed van mb's, echter hebben ze allemaal zeker hun steentje bijgedragen aan de uiteindelijke wereldwinst. Dit is dan ook de reden dat we Rail nomineren als meest onderschatte speler(s)


Met wie zou je zeker graag in een stam zitten:
Alle leden van Trains en het nieuwe team op terroristman.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
The Dark Salvation
. zie het antwoord bij de slechtste leider.

Mooiste spelers naam:
I just knocked you out
.

Mooiste actie van de wereld:
Het sluiten van CF en kata afspraken tussen de top stammen en dat ook alle stammen zich aan deze afspraken hebben gehouden gedurende de wereld. Hier hebben we ook veel respect voor!

Meest belovende speler voor de toekomst:
N.V.T

Meest belovende stam voor de toekomst:
N.V.T

Grootste blunder:
Mees die het voor elkaar krijgt om op verschillende accounts een ban/punten aftrek te veroorzaken.

Voor wie heb je nu echt respect:
Alle spelers die zich volledig voor hun stam inzetten. Zowel met het doen van vv of het doneren van clears en deff.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Alle stamleden die er tot het einde alles voor over hebben gehad om wereldwinst te behalen.


Mvg,

Stef en Mark - Team Coruscant
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.457
Je principes overboord gooien om toch de vijand te joinen , in je stab topic Draakje aanhalen en nu bij je GA lijstje haar neerzetten als beste leiding?
Kom op zeg,ipv je trots hoog te houden en vechten voor gerechtigheid besluit je maar te joinen en alles maar willen vergeten waar je je zo hard voor maakte.

Het is intens triest,ik had de indruk dat jij 1 van de weinige was op w54 die stabs verafschuwde en daar ook voor knokte om de waarheid boven tafel te krijgen.
Ik had nooit gedacht dat zo'n sterke speler en poster op het af die durfde uit te komen voor zijn mening overstag zou gaan bij de eerste de beste keer dat Trains aanklopte , jammer jammer jammer.
 
Reactiescore
581
Je principes overboord gooien om toch de vijand te joinen , in je stab topic Draakje aanhalen en nu bij je GA lijstje haar neerzetten als beste leiding?
Kom op zeg,ipv je trots hoog te houden en vechten voor gerechtigheid besluit je maar te joinen en alles maar willen vergeten waar je je zo hard voor maakte.

Het is intens triest,ik had de indruk dat jij 1 van de weinige was op w54 die stabs verafschuwde en daar ook voor knokte om de waarheid boven tafel te krijgen.
Ik had nooit gedacht dat zo'n sterke speler en poster op het af die durfde uit te komen voor zijn mening overstag zou gaan bij de eerste de beste keer dat Trains aanklopte , jammer jammer jammer.

Ja, het was even lastig... kiezen tussen een stam waarvan de leider gedane beloften niet nakwam (en dat lag al even achter ons) of een leider die mij voor de leeuwen had geworpen als Trains nota bene op hun aanbod was ingegaan, om mij op te offeren. Over een mes in je rug gesproken, als Trains hier op was ingegaan of als je mij daarna probeert alsnog bij DesO. te behouden, zonder dit te benoemen (maar ik wist het al).

En iedereen heeft naast fouten ook kwaliteiten. Trains is geworden wat het is, door haar inzet en omdat ze de spelers wist te laten samenwerken, alsook dat ze de boel bijeen hield op moeilijker momenten. Dat kan niemand ontkennen en dat benoem ik dan ook.

Verder vecht ik geen persoonlijke vetes uit tot het bittere einde, omdat jij of een ander dat graag ziet. Het is bijgelegd, we zijn over onze eigen schaduw gestapt zo je wilt Inge, omdat we volwassen personen zijn en geen kleuters. Daar kan menigeen een voorbeeld aannemen. De intenties waren goed, het liep anders, we waren boos en nu zijn we dan wel geen beste vrienden, maar we kunnen prima door 1 deur.

Proberen hier de boel alsnog achteraf op zijn kop te zetten, dat gaat je niet lukken. Hopelijk beleef je veel plezier aan je eigen gedram, de enige die hier op de lange duur zichzelf van de slechtste kant laat zien, ben je zelf. Ga zo door en iedereen zal je herinneren als wraakzuchtig, stokend en kleinzielig, terwijl het bij mij zo langs mij afglijd.

Ik zou er ook aan willen toevoegen, dat het hier om de lijstjes gaat en niet om spelers die hun gelijk proberen te halen. En als de verschillende standpunten al een paar keer heen en weer zijn gegaan, worden het toch niet eens... dus kap met die flauwekul.
 
Reactiescore
3.457
Ja, het was even lastig... kiezen tussen een stam waarvan de leider gedane beloften niet nakwam (en dat lag al even achter ons) of een leider die mij voor de leeuwen had geworpen als Trains nota bene op hun aanbod was ingegaan, om mij op te offeren. Over een mes in je rug gesproken, als Trains hier op was ingegaan of als je mij daarna probeert alsnog bij DesO. te behouden, zonder dit te benoemen (maar ik wist het al).

En iedereen heeft naast fouten ook kwaliteiten. Trains is geworden wat het is, door haar inzet en omdat ze de spelers wist te laten samenwerken, alsook dat ze de boel bijeen hield op moeilijker momenten. Dat kan niemand ontkennen en dat benoem ik dan ook.

Verder vecht ik geen persoonlijke vetes uit tot het bittere einde, omdat jij of een ander dat graag ziet. Het is bijgelegd, we zijn over onze eigen schaduw gestapt zo je wilt Inge, omdat we volwassen personen zijn en geen kleuters. Daar kan menigeen een voorbeeld aannemen. De intenties waren goed, het liep anders, we waren boos en nu zijn we dan wel geen beste vrienden, maar we kunnen prima door 1 deur.

Proberen hier de boel alsnog achteraf op zijn kop te zetten, dat gaat je niet lukken. Hopelijk beleef je veel plezier aan je eigen gedram, de enige die hier op de lange duur zichzelf van de slechtste kant laat zien, ben je zelf. Ga zo door en iedereen zal je herinneren als wraakzuchtig, stokend en kleinzielig, terwijl het bij mij zo langs mij afglijd.

Ik zou er ook aan willen toevoegen, dat het hier om de lijstjes gaat en niet om spelers die hun gelijk proberen te halen. En als de verschillende standpunten al een paar keer heen en weer zijn gegaan, worden het toch niet eens... dus kap met die flauwekul.
Ik denk dat mensen eerder jouw naam associeren met kleinzielig dan dat ze dat bij mij doen :)
Wraakzuchtig ben ik geheel niet , ik tik je op je vingers omdat je heel hypocriet overkomt , helemaal na je ga lijstje.
En dan nog even natrappen op team Aftersky en die laf noemen , beste kerel er is er maar 1 laf in dit verhaal en dat ben jij :)

Geniet van je wereld winst .
 

DeletedUser78491

Guest
Ik denk dat mensen eerder jouw naam associeren met kleinzielig dan dat ze dat bij mij doen :)
Wraakzuchtig ben ik geheel niet , ik tik je op je vingers omdat je heel hypocriet overkomt , helemaal na je ga lijstje.
En dan nog even natrappen op team Aftersky en die laf noemen , beste kerel er is er maar 1 laf in dit verhaal en dat ben jij :)

Geniet van je wereld winst .

Hey pikkie, welles niettes argumenten gaan niet werken. Wat jij doet is inhoudsloze beledigingen rondgooien. Verder snap ik niet waarom je iemand over het internet iemand op zn vingers moet tikken. Das toch wel beetje apart dat je dat zo graag doet.

Uhm als je stam uit elkaar valt en Trains zit er meteen met zijn neus weer bovenop om spelers te inviten?
Zo is Trains groot gebleven, vijand recruteren en maar blijven internen .
Geef het team groot gelijk dat ze hun eer aan hunzelf hebben gehouden .
Is een ontzettend laffe manier , maar daar weet jij alles vanaf aangezien ook jij dit naar voren bracht wat maandjes terug .
Toch? Maar nu hoor je " erbij " en zie je alles door een roze bril , alle stabakties, ontelbare lage streken , ben jij ff blij dat je in Trains speelt :)

Vooral je laatste zin is lachwekkend , de Hoofdspeler is op w49 benoemd tot deffer van het jaar vanwege zijn doorzettingsvermogen ;-)
Duidelijk dat je er niets van begrijpt
Verder over team aftersky, wat die gasten op vorige werelden qua def werk gedaan hebben maakt geen ene reet uit. Het gaat erom hoe ze op w54 gespeeld hebben. Op w54 heeft aftersky inactieve accounts van trains geedeld en zijn ze toen het moeilijk werd op delete gegaan. Ik kan dat ook en ben echt geen aanvallend of verdedigend god.

Ook moet je bedenken dat trains sinds het begin van de wereld bestaat, dus lijkt het me logisch dat ze meer recruiten dan bijvoorbeeld een stam die pas heel laat is ontstaan.

Over het recruiten van tick leden heb je het ook is volledig fout, Trains kwam met het voorstel om tick leden niet te recruiten om zo een mooiere eindstrijd te hebben. Dit wilde deso niet en toen pas werd er naar de sollicitaties gekeken die trains had gekregen. Geen zorgen, we hebben niet iedereen aangenomen en wilde dat ook zeker niet.

Je persoonlijke beef met edwin en trains als geheel is ook heel bijzonder. Jij geeft aan dat edwin een roze kleurige bril op heeft.. maar volgens mij is jouw bril rood van haat.. omdat je kan alleen maar zeiken op dit forum.. Verder is het inderdaad niet altijd goed geweest tussen Edwin en trains. Maar in plaats van haatdragend te zijn is er rond de tafel gegaan om te kijken of er iets mogelijk was.

Als jij wil zeggen dat elke keer als iemand iets doet dat je niet helemaal leuk vindt je nooit meer met diegene te maken wilt hebben, dan ben je volgens mij zeer vervelend om mee om te gaan.
 
Reactiescore
3.457
Onze buurman van Tick was al even in gesprek met Trains, stamgenoot die ervoor koos om het makkelijkste pad te kiezen.

Jullie waren er altijd als de kippen bij om te recruteren , Check begin van de wereld de bg van jullie vijand inviten.
Vanaf dat moment zijn jullie door gegaan zonder blikken of blozen om door te gaan hoe jullie op de makkelijkste manier de overmacht konden krijgen, hadden jullie weerstand? Ah we gooien er gewoon een invité uit.
93 accounts die de stam Trains zijn gejoined sinds de start van de wereld, need i say more? :)

>> Hey pikkie, welles niettes argumenten gaan niet werken. Wat jij doet is inhoudsloze beledigingen rondgooien. Verder snap ik niet waarom je iemand over het internet iemand op zn vingers moet tikken. Das toch wel beetje apart dat je dat zo graag doet.

Zoals je misschien gelezen hebt( denk het eigelijk niet) was het een reactie op een sneer van je stamgenoot.
Daar mag ik op reageren lijkt mij?
En beledigingen ? Neu zo ver was ik niet gegaan sneu dat jij dat zo opvat.
Heb het over respect en hypocriet gehad .
 

DeletedUser78904

Guest
Ik ben erg benieuwd waar jij ons hebt zien clusterfucken. Het is waar, we hebben wel eens een BB'tje in het 'grijze' gebied ge-edelt. Maar echt grootschalig clusterucken? Ik kan niet stellen dat wij ons daar schuldig aan hebben gemaakt
 
Reactiescore
516
Ik ben erg benieuwd waar jij ons hebt zien clusterfucken. Het is waar, we hebben wel eens een BB'tje in het 'grijze' gebied ge-edelt. Maar echt grootschalig clusterucken? Ik kan niet stellen dat wij ons daar schuldig aan hebben gemaakt

Dan heb je waarschijnlijk onder een steen gelegen.
 
Bovenaan