Nieuwe classic, nieuwe instellingen

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
waarom praat jij daar uberhaupt over? Dit wordt jouw wat, 2e classic? Wat weet jij nou over instellingen :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Hij praat over revolutionaire instellingen terwijl hij maar 1 classic heeft meegemaakt? Dan kan hij er idd niks van afweten, goed gezien.
 

DeletedUser78803

Guest
Is er een bepaalde reden dat deze classic ineens zo lang duurt voordat hij begint? Als dit al eerder gevraagd is sorry te lui om alles terug te lezen vooral omdat het meest gezever is. Ook vroeg ik me af waar je kan pre-registeren (als dat mogelijk is)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Is er een bepaalde reden dat deze classic ineens zo lang duurt voordat hij begint? Als dit al eerder gevraagd is sorry te lui om alles terug te lezen vooral omdat het meest gezever is. Ook vroeg ik me af waar je kan pre-registeren (als dat mogelijk is)

Nee en kan nog niet.
 

DeletedUser78803

Guest
Naja zie dat er suggesties worden gegeven ik hoop toch echt dat het een limit haul wordt. Ik heb altijd gevonden & blijf vinden dat de focus en het leukste (de troepen, clearen mooie buit etc.) echt weg gaat met nohaul.
 
Reactiescore
1.019
je kan nog steeds troepen maken en clearen met no haul hoor, enkel neem je geen gs mee :p
 

DeletedUser75558

Guest
Als je gewoon een hoog gs per uur aantal neerzet voor lvl 30 gs (18k) per uur, dan is nohaul prima te doen hoor.
 

DeletedUser78803

Guest
je kan nog steeds troepen maken en clearen met no haul hoor, enkel neem je geen gs mee :p

Ja zo ken ik er nog wel een paar ^^
Ik blijf er bij dat het ten nadele komt voor de focus op troepen. Want eigenlijk heb je dus totdat je kan edelen helemaal niks aan troepen?
 
Reactiescore
1.019
jawel, want je kan neergekatat worden, of je buur heeft al een ah en kan je free edelen.

daarnaast duren troepen best lang met lage kaz en stal en heb je dus niet genoeg troepen als je gaat edelen als je dan pas troepen gaat maken.
 

DeletedUser78803

Guest
jawel, want je kan neergekatat worden, of je buur heeft al een ah en kan je free edelen.

daarnaast duren troepen best lang met lage kaz en stal en heb je dus niet genoeg troepen als je gaat edelen als je dan pas troepen gaat maken.

Alweeeer oneens je zegt het zelf “troepen duren lang” je wordt dus niet beloond (mogelijke farm) als je wel voor troepen gaat. Het is met no haul gewoon grondstoffen rushen en zodra je hoog genoeg bent. Kazerne en stal uppen dan haal je de rest nog in die redelijk wat troepen heeft gemaakt.

Je hebt binnen 3 dagen je 2e dorp he :p

Ben je altijd zo snel? :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
461
Alweeeer oneens je zegt het zelf “troepen duren lang” je wordt dus niet beloond (mogelijke farm) als je wel voor troepen gaat. Het is met no haul gewoon grondstoffen rushen en zodra je hoog genoeg bent. Kazerne en stal uppen dan haal je de rest nog in die redelijk wat troepen heeft gemaakt.
Als ik je buur dan was en de kans is groot dat ik je is verkend had, dan bleef ik je gewoon aanvallen zodat je geen troepen meer kon maken en ik je dan lekker kan opedelen (mits je dorp lekker uitgebouwd is).
 
Reactiescore
1.094
Ben je altijd zo snel? :rolleyes:

Op 4 of 5x versnelde werelden tov normale vind ik dat een redelijke schatting hoor. Hoef je de eerste paar dagen tenminste niet je troepen dood te lopen en heb je een fatsoenlijke clear tegen de tijd dat je gaat edelen. Limited haul is ook maar een grens op het voordeel halen uit farmen hoor. Farm limiet valt over het algemeen goed te halen met niet bijzonder veel troepen, en zo heel veel gaan mensen toch ook niet uitlopen. Ook puur om kwaliteit tov activiteit te bevorderen, want voor de classic met alle bevelen (aanvallen als grondstoffen & bouwen) toch zoveel x versneld dat je om de 3 a 4 dagen kan aanvallen, ben je uberhaupt al veel tijd mee kwijt.

Er is echt niks mis met een nohaul, het zorgt zelfs dat minder actieve mensen en noobs redelijk kunnen mee groeien. Heb je alleen maar mooie targets tegen de tijd dat je gaat edelen, en komt het puur kijken op samenwerking van/in je stam en kwaliteit.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75558

Guest
Wie heeft er nou weer zin om steeds op een b knoppie te klikken in zijn vrije tijd, als je ook gewoon een potje clash royale kan doen.
 
Bovenaan