Nieuwe classic, nieuwe instellingen

Reactiescore
510
Nee gek
 
Reactiescore
1.094
Het begint met pp overmaken, daarna komt het spelen!

Nee echt niet. Heb echt nul verlangen naar tw. Heb nog 250 games op al mn computerspellen platforms bij elkaar. Ik vind wel wat beters te doen
 
Reactiescore
2.507
Geduld is een schone zaak jongens. Hoe langer het duurt hoe beter ik een nieuw concept uitgewerkt krijg:oops:
 
Reactiescore
1.019
Je blijft ons verbazen met nieuwe concepten hihi, maar de meesten hier willen weer aan de gang met een nieuwe classick, en dat is serieus. Het klinkt misschien niet zo dankbaar, maar een beetje opschieten zullen we wel waarderen :p

De vorige classick starte er dierect een nieuwe, en nu moeten we weken wachten :(
 
Reactiescore
2.507
Ik heb geen zeggenschap in wanneer alles bekend wordt en wanneer de wereld begint. Ik ben er enkel om orde te houden en te proberen activiteit op het forum te krijgen. Wat mij part start de classic morgen, ik heb nu meer tijd dan ik zal hebben in de komende weken:confused:
 
Reactiescore
461
Ja doe je best maar niet voor die goede instelligen. Ben niet van plan te sterven op het randje van mijn stoel
 
Reactiescore
2.507
Ik gok idd dat er al een datum is en dat dit ook de datum zal worden. Ongeacht wat er gebeurd/gezegd wordt. En Nee, ik weet niks en als ik het wist is het aan de CM en niet aan mij om dit openbaar te maken ;)
 
Reactiescore
1.049
Dat zullen we dan maar blijven doem, al komen instellingen toch nooit in t weekend? Of gaan we revolutionaire gouden instellingen doen
 
Bovenaan