Top/Flop stammen

DeletedUser71618

Guest
wachttoren geeft pas op het laatste moment info toch;)
het is niet zo dat je 12 uur van te voren al weet daarmee wat er komt

het is gewoon heel simpel val juist aan pp heeft echt geen invloed daarop.


jankers zijn geen spelers

ik weet nog wel w12 juist aanvallen echt getimed etc


pp kan je niet redden juiste defkunde wel.


niet lullen gewoon juist doen dat is het moraal van het verhaal.

een echte topspeler komt er door ongeacht pp gebruik , dus geen excuus jij watje

wat het gewoon echt is in dit leven en tw het is wat het is en je moet roeien met de riemen die je hebt en daar maak je het mee.

gewoon niet zeuren gewoon doen wees een man geen zeurend mietje

Laat maar, je weet volgens mij nog niet eens wat de wachttoren is als ik je reacties zo lees. Je bent net zo'n typisch noobje die zegt "kata's zitten in het spel, dus gebruik ze en leer dr maar mee om gaan". Boeiend wat jij op w12 of welke andere wereld gepresteerd hebt. Sowieso al onvergelijkbaar omdat hier wél de wachttoren is, dikke onzinredenatie dus. Zo kan ik ook wel tig werelden aanhalen waar ik met en zonder timen erdoor ben gekomen - geen enkele had de wachttoren, dus dat heeft geen zin.

Voor hoe PP verdere invloed heeft verwijs ik je naar de posts van Maretan en Streakertje1 en mijn vorige posts. Meer kan ik niet zeggen, de argumenten liggen er al even, nu moet je ze nog lezen. Je kletst er namelijk gewoon omheen.

Ps. Stiekem vraagje, is je oude AF account toevallig Vito Corleone? Je post net zo namelijk, maar dan zou ik wel gelijk weten dat ik beter tegen een boom kan gaan praten. Zou wel ironisch zijn, je hebt de laatste werelden vrijwel niets gepresteerd en praat nog steeds op deze manier over het topspeler zijn.. Vroeger misschien, maar nu al tijden mwah.

Voor mij stopt deze wereld. Nadat ik eerder al eens gestabbed was is het nu weer het geval. Wat is GOD toch een prachtige stam :)

Wauw, lekker dan! Vertel?!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74358

Guest
Je weet dat je teveel op het AF rondneust, als je de manier van posten van een persoon herkent :cool:
 
Reactiescore
215
Nog nieuwe ontwikkelingen in de mening beste stam van w52. Ben benieuwd naar top3 mening met korte onderbouwing.

Niet top 3 in punten maar je persoonlijke keuze.
 
Reactiescore
215
Denk dat ze bedoelen dat we met 12 spelers in 1 stam zitten. en vanochtend met 11.
Eerder noemden ze zulke zaken een stamfusie. Waarin je solliciteert.

En er overwogen keuzes worden gemaakt.

Recruit 2 win lijkt me meer aan het eind, of als plop en zooi morgen fuseren en de 4 grootste DS leden meenemen om aan max leden te komen. Dat is recruit 2 win. niet 1 a 2 spelers op een stam met nu 12 leden.

Maar daarover kun je twisten.
 

DeletedUser74396

Guest
jups, recruit to win is het nog net niet. 12 leden valt bovendien (nog net) mee.
maar het lijkt me eigenlijk zo dat de meeste stammen nu al wel een vorm hebben. Meer leden is niet nodig behalve voor de gemakkelijkheid.
In plaats van te recruiten zou de stam nu met hun gevormde basis moeten beginnen presteren om vertrouwen en ervaring op te bouwen. Telkens veranderingen in een stam kan nooit echt positief zijn. Kan je beter nu naar 1 goede BG moeten zoeken die vrijwel permanent is.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Iedereen heeft al bg's met iedereen, tribalhugs ftw

Receuit to win kan je het nog niet noemen, massa stam ook niet, al word plop nu wel een lekker grote stam
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.413
Kom maar :mad: lust jullie rauw
 

DeletedUser71210

Guest
Niet iedereen heeft een bg hoor;)
Maar merk wel dat er tegenwoordig sneller een BG wordt aangegaan dan dat er een oorlog wordt gestart..
 

DeletedUser74358

Guest
Niet iedereen heeft een bg hoor;)
Maar merk wel dat er tegenwoordig sneller een BG wordt aangegaan dan dat er een oorlog wordt gestart..

Ik vind dat eerlijk gezegd ook veel logischer, eerst even kijken aan wie je wat hebt en dan gewoon het beste target uitzoeken, kan (denk ik) een hoop schelen.
 

DeletedUser71210

Guest
Ik vind dat eerlijk gezegd ook veel logischer, eerst even kijken aan wie je wat hebt en dan gewoon het beste target uitzoeken, kan (denk ik) een hoop schelen.

Heeft waarschijnlijk ook veel te maken met het feit dat de werelden kleiner zijn geworden.
Maar of het het allemaal leuker maakt weet ik niet.. Actie is toch het leukste van het spelletje?
 
Bovenaan