Top/Flop stammen

DeletedUser74396

Guest
DS #topstam

falen gigantisch in hun defsletjes te deffen, vragen vv, internen en zoeken nieuwe defsletjes
(rofl)
 

DeletedUser74396

Guest
Zooi die klaagt over internen, hoe ironisch :D

zegt de stabber die weent over zijn kick :$

Misschien kan Narcos beter zijn mond houden. Ze weten duidelijk nooit waar het over gaat, wat al bewezen is met vorige posts van Dream waarin hij zichzelf achteraf heeft moeten verontschuldigen, maar blijven beschuldigingen in het rond strooien in de hoop de wereld terug te kunnen volgen.
Ik ga je een geheimpje vertellen: Je bent nu al meer dan 2x gefaald terwijl je zo'n grote mond had en zoveel achterbakse afspraken had gemaakt, beter verdwijn je van dit fora :$

Toch niet meer serieus te nemen
 

DeletedUser77455

Guest
Hij heeft wel gelijk tho :oops:

Je agressieve respons zet maar al te goed in de verf dat hij hiermee op je teentjes heeft getrapt :D
 

DeletedUser77632

Guest
Zooi was ook al degene die kata-afspraken wilde maken en toch heeft The-0ne meerdere boerderijen naar beneden gehaald :engel:.

Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat het 1 speler was en niet een stam gerelateerde actie, maar toch wel weer een sappig verhaal :p.
 

DeletedUser74396

Guest
Hij heeft niet gelijk, dat is het hem net xD
Of ga je zeggen dat DS een intern is van Zooi, want dat klopt ergens wel. Maar dan wel geen vrijwillige.

zooi is degene die afspraken wou. Geen reactie of afspraken dus dan gaan we onze leden niets verplichten. Al is dat oud nieuws aangezien er ondertussen wel al afspraken gemaakt worden tussen Plop en Zooi over kata's, iets dat met DS niet mogelijk was.
 
Reactiescore
420
zegt de stabber die weent over zijn kick :$

Misschien kan Narcos beter zijn mond houden. Ze weten duidelijk nooit waar het over gaat, wat al bewezen is met vorige posts van Dream waarin hij zichzelf achteraf heeft moeten verontschuldigen, maar blijven beschuldigingen in het rond strooien in de hoop de wereld terug te kunnen volgen.
Ik ga je een geheimpje vertellen: Je bent nu al meer dan 2x gefaald terwijl je zo'n grote mond had en zoveel achterbakse afspraken had gemaakt, beter verdwijn je van dit fora :$

Toch niet meer serieus te nemen

Narcos heeft geen 2x gefaald? De eerste keer waren we niet online en dat kon gebeuren. Wij gingen hier gewoon van herstellen zonder problemen. Actviteitsprobleem was al op voorhand aangegeven. Als er dan ook nog eens mensen beslissen om te stabben dan ben je zo door je mobiele defence heen. Achteraf krijgen wij opnieuw een stab te verduren en daar ligt de schuld zeker voor 50% bij Zooi die ons valselijk beschuldigden van spionage. Ik spreek hier dan enkel over de leiding van Zooi die dit bevestigde tegen hun BG/NAP/GAP ~GOD~ terwijl ze heel goed wisten dat wij geen spion waren.

Ik denk dat jij beter niet te hoog van de toren blaast want als je eens langs mij ligt speel ik je zo weg ;)
 

DeletedUser77118

Guest
zegt de stabber die weent over zijn kick :$

Misschien kan Narcos beter zijn mond houden. Ze weten duidelijk nooit waar het over gaat, wat al bewezen is met vorige posts van Dream waarin hij zichzelf achteraf heeft moeten verontschuldigen, maar blijven beschuldigingen in het rond strooien in de hoop de wereld terug te kunnen volgen.
Ik ga je een geheimpje vertellen: Je bent nu al meer dan 2x gefaald terwijl je zo'n grote mond had en zoveel achterbakse afspraken had gemaakt, beter verdwijn je van dit fora :$

Toch niet meer serieus te nemen

Hap hap hap
 

DeletedUser77250

Guest
Hij heeft niet gelijk, dat is het hem net xD
Of ga je zeggen dat DS een intern is van Zooi, want dat klopt ergens wel. Maar dan wel geen vrijwillige.

zooi is degene die afspraken wou. Geen reactie of afspraken dus dan gaan we onze leden niets verplichten. Al is dat oud nieuws aangezien er ondertussen wel al afspraken gemaakt worden tussen Plop en Zooi over kata's, iets dat met DS niet mogelijk was.

Wat ben jij een nerd zeg.
 

DeletedUser74396

Guest
Narcos heeft geen 2x gefaald? De eerste keer waren we niet online en dat kon gebeuren. Wij gingen hier gewoon van herstellen zonder problemen. Actviteitsprobleem was al op voorhand aangegeven. Als er dan ook nog eens mensen beslissen om te stabben dan ben je zo door je mobiele defence heen. Achteraf krijgen wij opnieuw een stab te verduren en daar ligt de schuld zeker voor 50% bij Zooi die ons valselijk beschuldigden van spionage. Ik spreek hier dan enkel over de leiding van Zooi die dit bevestigde tegen hun BG/NAP/GAP ~GOD~ terwijl ze heel goed wisten dat wij geen spion waren.

Ik denk dat jij beter niet te hoog van de toren blaast want als je eens langs mij ligt speel ik je zo weg ;)

je was inactief en je co's waren te lui om zelfs maar een vv te regelen
#ik hoop dat het goed komt, ik ben pitten.
Dat waren de woorden uit Narcos tijdens de 1e massa.
Jij mag dit inactiviteit noemen, maar Narcos was er voor de aanvallen dus ik noem dit gewoon een faal.

Vervolgens beloof je aan jan en alleman je dorpen zodat je de kans krijgt om groot te worden.
Bijlstrijder was zelfs een tijdje overtuigd dat jullie bij hem gingen co'en en die dorpen aan hem zouden geven.
God dacht dat de dorpen gratis voor hen waren.
Plop dacht dat ze voor hen waren.
je kan dan echt niet zeggen dat dit een stab is... Als je langs alle kanten probeert mee te eten om zo jezelf veilig te stellen, mag je verwachten dat iedereen zich tegen je keert als de waarheid uitkomt. Sorry maar dit (jouw actie) is eerder een stab dan de kick met edels tot gevolg, maar jullie zijn zo top en pro zolang jullie geen aanvallen moeten verdedigen dat dit natuurlijk volledig normaal is voor jullie.

En je kan wel zeggen dat je ons zo van de kaart speelt. Maar daar blijft het wel bij. Roepen dat je de beste bent en dat iedereen ingemaakt zou worden die tegen jou ligt, maar ondertussen tegen iedereen verliezen met als excuus 'stabbed en inactief'. Impressive, make me a member of your fanclub please i beg you
 

DeletedUser64972

Guest
daar ligt de schuld zeker voor 50% bij Zooi die ons valselijk beschuldigden van spionage. Ik spreek hier dan enkel over de leiding van Zooi die dit bevestigde tegen hun BG/NAP/GAP ~GOD~ terwijl ze heel goed wisten dat wij geen spion waren.
Hoe zouden wij heel goed moeten weten dat jullie geen spion waren? Nu praat je alsof we PBG's waren en iedere dag gezellige gesprekken hadden?

Zooi die klaagt over internen, hoe ironisch :D
Weer een lekker onderbouwde reactie, alsof zooi zoveel internt lol. Denk dat iedere stam hier wel af en toe een gratis dorpje meepikt/fusie meemaakt, je zit nu echt overal naar dingen te zoeken om zooi zwart te maken omdat je zelf gestabt bent
 
Reactiescore
420
je was inactief en je co's waren te lui om zelfs maar een vv te regelen
#ik hoop dat het goed komt, ik ben pitten.
Dat waren de woorden uit Narcos tijdens de 1e massa.
Jij mag dit inactiviteit noemen, maar Narcos was er voor de aanvallen dus ik noem dit gewoon een faal.

Vervolgens beloof je aan jan en alleman je dorpen zodat je de kans krijgt om groot te worden.
Bijlstrijder was zelfs een tijdje overtuigd dat jullie bij hem gingen co'en en die dorpen aan hem zouden geven.
God dacht dat de dorpen gratis voor hen waren.
Plop dacht dat ze voor hen waren.
je kan dan echt niet zeggen dat dit een stab is... Als je langs alle kanten probeert mee te eten om zo jezelf veilig te stellen, mag je verwachten dat iedereen zich tegen je keert als de waarheid uitkomt. Sorry maar dit (jouw actie) is eerder een stab dan de kick met edels tot gevolg, maar jullie zijn zo top en pro zolang jullie geen aanvallen moeten verdedigen dat dit natuurlijk volledig normaal is voor jullie.

En je kan wel zeggen dat je ons zo van de kaart speelt. Maar daar blijft het wel bij. Roepen dat je de beste bent en dat iedereen ingemaakt zou worden die tegen jou ligt, maar ondertussen tegen iedereen verliezen met als excuus 'stabbed en inactief'. Impressive, make me a member of your fanclub please i beg you

Ik ga niet discussiëren of dit de laatste woorden waren van Narcos voor de massa. Toen ik onderweg naar mijn opleiding was om 4u 's nachts kreeg ik meldingen op men mobiel dat er aanvallen liepen. Meestal was er altijd iemand voor 7u dus ik melde dit gewoon dat er incommings kwamen. Ik ging ervan uit dat we deze makkelijk konden afslaan maar omdat The-One ook opeens begon aan te vallen terwijl ik daar een soort van BG mee had en Chrisschenk ook nog eens doodleuk met edels afkwam werd alles wat mobiel was geveegd. Ik zat die 2 weken zonder tijd en internet dus ik kon enkel toekijken hoe mijn account vernield werd.

Jullie blijven maar doorhameren over die dorpen terwijl ik al tig keer heb gezegd dat ik die dorpen verdeeld had onder 3 partijen. The-One had zijn deeltje al gehad op 3 dorpjes na. Overlord kreeg de dorpen aan zijn cluster en Den dist ( GOD ) kreeg de rest. Zo heb ik het van het begin af gezegd en heb nooit 1 partij alle dorpen beloofd.

Over de situatie met Bijl heb jij ook geen zicht aangezien Bijl me het volgende voorstelde: Neem 2 dorpen in mijn cluster om te jumpen en edel rond het dorp dat ik al in de RIM heb. Groei vervolgens richting het westen. Ik kreeg zelfs 2 dorpen van Devillance en regelde vervolgens met ..Rainbow.. dat ik die dorpen van Quickbear mocht edelen. Bijl zei ook dat als ik het beu was om in men eentje te spelen ik altijd welkom was bij hem. Opeens is het weer niet goed voor Zooi en moet het weer helemaal anders. Ik heb met Bijl hierover gesproken en na wat discussie zijn we beide tot een minnelijke schikking gekomen. Bemoei je dus met je eigen zaken voordat je me hier op het forum komt zwart maken voor stabber.

Ik heb al genoeg mensen weggespeeld en al genoeg goede dingen laten zien dat ik mezelf best kan benoemen tot 1 van de beste spelers ja. Jammer dat ik net die eerste massa kreeg in mijn opleiding maar voor mij gaat werk voor. Ik heb erna tot 2x toe het account opnieuw willen opbouwen dus weggespeeld zijn wij niet. Het feit dan men ons enkel kan pakken door stabs zegt genoeg over ons niveau :) Ik hoef helemaal geen fanclubs en het liefst heb ik meer mensen tegen me dan voor want dat houdt de motivatie wat hoog. Ik heb ook geen problemen met jou alleen weet ik dat er weinig spelers nog aan mijn niveau kunnen typen en al zeker op deze noob/stabwereld :)
 

DeletedUser64972

Guest
Zegt degene die zijn eigen spion wou redden door het in Narcos schoenen te schuiven :D
Die reactie zegt veel over hoe jij de wereld kent zeg :D Allereerst was het niet eens onze spion, daarbij heb ik zijn naam ook doorgegeven hoor
 
Reactiescore
420
Hoe zouden wij heel goed moeten weten dat jullie geen spion waren? Nu praat je alsof we PBG's waren en iedere dag gezellige gesprekken hadden?

Aangezien ik samenwerkte met Zooi lijkt het me vrij onlogisch dat ik dan info zou lekker naar een vijandige stam van jullie? En je moet niet liegen hier want er is duidelijk een samenwerking tussen Zooi en ~GOD~ en daarvoor heb je niet elke dag contact nodig. Je had ook gewoon even mij kunnen aanspreken met dit verhaal zodat ik met de leider van ~GOD~ in gesprek kon gaan. Het kwam jullie gewoon goed uit als ik daar weg was ;)

Weer een lekker onderbouwde reactie, alsof zooi zoveel internt lol. Denk dat iedere stam hier wel af en toe een gratis dorpje meepikt/fusie meemaakt, je zit nu echt overal naar dingen te zoeken om zooi zwart te maken omdat je zelf gestabt bent

Omdat jullie/leden in Zooi. genoeg internen hoor. Elke wereld wordt er wel gefuseerd etc dus ik heb daar op zich geen problemen bij hoor alleen moet de pot de ketel niet komen verwijten op het AF maar goed heb ook geen zin om het voor DS op te nemen dus ik laat dit in het midden :)
 
Reactiescore
1.853
Die reactie zegt veel over hoe jij de wereld kent zeg :D Allereerst was het niet eens onze spion, daarbij heb ik zijn naam ook doorgegeven hoor
Hmm, vreemd dat Robin (diegene naar wie jij dat zou hebben gestuurd) iets anders zegt. Ik heb het namelijk nog nagevraagd bij hem.

zegt de stabber die weent over zijn kick :$

Misschien kan Narcos beter zijn mond houden. Ze weten duidelijk nooit waar het over gaat, wat al bewezen is met vorige posts van Dream waarin hij zichzelf achteraf heeft moeten verontschuldigen, maar blijven beschuldigingen in het rond strooien in de hoop de wereld terug te kunnen volgen.
Ik ga je een geheimpje vertellen: Je bent nu al meer dan 2x gefaald terwijl je zo'n grote mond had en zoveel achterbakse afspraken had gemaakt, beter verdwijn je van dit fora :$

Toch niet meer serieus te nemen
Tjonge, we hebben er weer een AF clown bij zeg.

Grappig om te lezen dat je eerst zegt dat wij nooit weten waar het over gaat en je vervolgens een post met zo'n inhoud maakt. Made me laugh tho:D
 

DeletedUser77455

Guest
Die reactie zegt veel over hoe jij de wereld kent zeg :D Allereerst was het niet eens onze spion, daarbij heb ik zijn naam ook doorgegeven hoor

Blabla, "zegt hoeveel jij kent"
Je komt hier doodleuk met screentjes van WhatsApp openlijk aangeven dat je die spion wou redden door het op Narcos te schuiven, als je er gebruik van maakt en je gaat hem nog eens beschermen ook door iemand (waarmee Zooi afspraken heeft gemaakt om naar de rim te jumpen) van spionage te beschuldigen... Voor mij is zo iemand jou spoin ja :D Who cares wie hem daar gezet heeft of hij uit zijn eigen is beginnen babbelen...
 
Bovenaan