Top/Flop stammen

DeletedUser77632

Guest
BG Gentle.
NAP GOD.

Screenies van de BG heb ik sws. Die van de NAP durf ik niet te zeggen maar als ik goed zoek ook misschien nog wel.
 

DeletedUser74396

Guest
Wij hebben enkel iets met Gentle. Onze ene permanente BG.
GOD hebben we geen vaste afspraken, enkel momenteel een korte staak het vuren tijdens een gezamelijke aanval.
Jammer dat we weer beschuldigt worden van zaken waar niets van gekend is.
 
Reactiescore
111
Een 'staakt het vuren' en een NAP is hetzelfde?
Of is samen aanvallen een BG?

Heb je toch sws betrekkingen...
 

DeletedUser77632

Guest
Wij hebben enkel iets met Gentle. Onze ene permanente BG.
GOD hebben we geen vaste afspraken, enkel momenteel een korte staak het vuren tijdens een gezamelijke aanval.
Jammer dat we weer beschuldigt worden van zaken waar niets van gekend is.

Punt 1. Waar zie je mij ergens een beschuldiging maken? Ik stel alleen wat vast (jullie NAP en BG), ik hang er geen waardeoordeel aan. Het feit dat je er zelf mee komt dat je je beschuldigd voelt betekent misschien iets?

Punt 2. Ik zeg nergens iets over lange termijn verbanden, ik heb het zelfs nergens over termijnen om precies te zijn. Wel grappig dat je er eerst zo spichtig er over doet en nu aan iedereen die AF W52 leest meedeelt dat de BG permanent is .
Tijdelijk al dan niet tijdelijk, jullie hebben een korte staak het vuren. Betekend dat je mekaar niet aanvalt --> niet aanvals pact --> NAP?

Punt 3. Ik reageerde alleen op onderstaande quotes, niets meer en niets minder.

Behalve Zooi en Plop, maar daar zijn we mee bezig ;)

Ja? Een vaste NAP en een vaste BG? tell me more.
Met DS ofzo? Want dan zouden we toch wel een beetje aan het stabben zijn :$
 

DeletedUser74396

Guest
nog steeds. Een vaste bg en NAP? Tell me more.
We hebben 1 vaste bg, waardoor andere betrekkingen ook minder snel aangenomen zullen worden.

Begrijpend lezen is moeilijk eh.
 

DeletedUser64972

Guest
Punt 1. Waar zie je mij ergens een beschuldiging maken? Ik stel alleen wat vast (jullie NAP en BG), ik hang er geen waardeoordeel aan. Het feit dat je er zelf mee komt dat je je beschuldigd voelt betekent misschien iets?

Punt 2. Ik zeg nergens iets over lange termijn verbanden, ik heb het zelfs nergens over termijnen om precies te zijn. Wel grappig dat je er eerst zo spichtig er over doet en nu aan iedereen die AF W52 leest meedeelt dat de BG permanent is .
Tijdelijk al dan niet tijdelijk, jullie hebben een korte staak het vuren. Betekend dat je mekaar niet aanvalt --> niet aanvals pact --> NAP?

Punt 3. Ik reageerde alleen op onderstaande quotes, niets meer en niets minder.
Mijn post was pure ironie.
 

DeletedUser63354

Guest
Als je zegt dat je screens hebt van die bg dan had hij niet eens meer hoeven bijten.
 

DeletedUser74396

Guest
Inderdaad. Verbaast me dan ook dat hij er voor kiest het aan de grote klok te hangen. Voordat hij controleerd of ik echt screens heb.

tenzij je echt niets van de wereld afweet zou dit geen geheim zijn.
Het maakt me eigenlijk niet uit of je screens hebt of niet. Wij geven eerlijk toe, en hebben dat ingame ook gedaan, dat wij met gentle een BG hebben.
De rest lijkt me voor zich sprekend.

grappig dus dat je denkt dat ik 'bijt' terwijl ik gewoon algemene kennis herhaal. Diplomatie in de wereld volgen is moeilijk voor sommigen precies :$
 

DeletedUser64972

Guest
Verbaast me dan ook dat hij er voor kiest het aan de grote klok te hangen.
Zegt genoeg over je wereldkennis. IG weet iedereen dat Zooi en Gentle een BG hebben, doe nu niet alsof je één of andere grootste ontdekking hebt gedaan.
 
Reactiescore
1.892
BG Gentle.
NAP GOD.

Screenies van de BG heb ik sws. Die van de NAP durf ik niet te zeggen maar als ik goed zoek ook misschien nog wel.

Wij hebben enkel iets met Gentle. Onze ene permanente BG.
GOD hebben we geen vaste afspraken, enkel momenteel een korte staak het vuren tijdens een gezamelijke aanval.
Jammer dat we weer beschuldigt worden van zaken waar niets van gekend is.
Zooi en GOD hebben ook een NAP ja. Tenzij meerdere Zooi-leden daarover liegen ofc. :biggrin:
 

DeletedUser74358

Guest
Inderdaad. Verbaast me dan ook dat hij er voor kiest het aan de grote klok te hangen. Voordat hij controleerd of ik echt screens heb.

Nou wees trots op jezelf. Je hebt echt een fantastische ontdekking gedaan, waardoor de wereldverloop helemaal gekanteld is. Duimpie!
 

DeletedUser71618

Guest
Was waarschijnlijk ook niet moeilijk meer te raden na de gezamenlijke acties op the infection / verder plop / en de praatgraagheid van een paar spelers :D
 

DeletedUser77632

Guest
Wat reageert iedereen aanvallend, gepikeerd en verdedigend. Stelt toch niet zoveel voor wat ik post :p?
 
Bovenaan